Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، فیلم سینمایی «قاتل و وحشی» به کارگردانی حمید نعمت‌الله که از سوی شورای پروانه نمایش اصلاحاتی به آن وارد شده بود بعد از مرتفع کردن این اصلاحات مجدد به شورای پروانه نمایش ارسال شد.

بخش عمده اصلاحات واردشده به این فیلم مربوط با گریم یکی از بازیگران و نیز خشونت برخی سکانس‌های آن بوده است که پس از اعلام نظر اعضای شورای پروانه نمایش، از سوی عوامل، این اصلاحات اعمال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فیلم جزو آثاری است که هنوز هیات داوران به ارزیابی آن نپرداخته‌اند و طبق اعلام دبیر جشنواره ورود آن به چرخه داوری فیلم‌های فجر امسال، منوط به اخذ پروانه نمایش است.

در صورت صدور پروانه نمایش، این فیلم طی روزهای آتی برای هیات داوران به نمایش گذاشته می‌شود.

بازیگران اصلی تازه‌ترین فیلم حمید نعمت‌الله، لیلا حاتمی، امین حیایی و شهرام حقیقت‌دوست هستند

کد خبر 5129824 زهرا منصوری

منبع: مهر

کلیدواژه: حمید نعمت الله فیلم قاتل و وحشی شورای پروانه نمایش سی و نهمین جشنواره فیلم فجر تئاتر ایران سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر فیلم کوتاه موسیقی ایرانی برنامه تلویزیونی جشنواره فیلم کوتاه تهران تئاتر شهر سی و نهمین جشنواره فیلم فجر فیلم سینمایی رادیو نمایش درگذشت چهره ها شبکه پنج سیما تئاتر صاحبدلان آلبوم موسیقی شورای پروانه نمایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۵۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش جشنواره کن به اعتصاب‌ فراگیر کارکنانش

 
به گزارش تابناک، گروهی از کارکنان جشنواره کن موسوم به «ورشکسته‌های پشت پرده سینما» در حال آماده شدن برای اعتراض به اصلاحات کارگری هستند که مزایای بیکاری آنها را کاهش می‌دهد، حرکتی که به طور بالقوه می‌تواند برگزاری دوره آتی جشنواره کن را که حدود یک هفته به آغاز آن مانده با تهدید جدی رو به رو کند.

سازمانی که نماینده کارکنان قراردادی جشنواره‌ها از جمله آپاراتچی‌ها، رانندگان، تیم رسانه‌ای و سایر کارکنان اداری در جشنواره کن و سایر جشنواره‌های این کشور است، روز سه‌شنبه (۷ می) نامه‌ای سرگشاده نوشت و اعلام کرد که هیات‌ مدیره آنها اقدام به اعتصاب را تصویب کرده و دلیل این تصمیم را بی‌ثباتی فزاینده کارکنان جشنواره‌ها عنوان کرده و رسماً خواستار اعتصاب همه کارکنان جشنواره فیلم کن و بخش‌های جنبی آن شدند.

این گروه هم در مورد حقوق ناکافی که ساعت های طولانی و اضافه کاری را به حساب نمی آورد و همچنین عدم بهره‌مندی از برنامه بیمه بیکاری منحصر به فرد فرانسه برای متخصصان صنعت سرگرمی در فاصله زمانی میان پروژه‌ها و انعقاد قراردادهای کوتاه مدت اعتراض دارند.

همچنین اصلاحاتی از سوی دولت فرانسه در زمینه مزایای بیکاری که قرار است در ماه جولای به اجرا گذاشته شود نیز موجب بدتر شدن شایط آنها خواهد شد.

به گزارش اسکرین، این گروه در نامه سرگشاده خود نوشتند: «این اصلاحات، کارکنان جشنواره را در چنان شرایط بی‌ثباتی قرار می دهد که اکثریت ما مجبور به ترک شغل خود خواهیم شد و در نتیجه رویدادهایی را که در آن شرکت می‌کنیم به خطر می‌افتند».

در واکنش به این تهدیدات، جشنواره فیلم کن و بخش های جنبی آن شامل دو هفته کارگردانان، هفته منتقدان و «ACID» در بیانیه‌ای مشترک در پاسخ به فراخوان برای اعتصاب اعلام کردند که از مشکلاتی که برخی از کارکنان خود با آن مواجه هستند و همچنین تأثیرات اصلاحات طرح بیمه بیکاری فرانسه و کاهش مزایای این کارکنان آگاه هستند و امیدوارند راه حل هایی پیدا شود و آماده‌اند تا شرایط گفتگوی پایدار را برای حمایت از آنها فراهم کنند.

این گروه از کارکنان معترض جشنواره‌های سینمایی پیش از این اعلام کردند که علیرغم درخواست‌های مکرر از مقامات، درخواست‌های آن‌ها توسط مرکز ملی سینمای فرانسه (CNC) و وزارت فرهنگ فرانسه شنیده نشده است، بنابراین آنها مجبور شده‌اند در مقابل کسانی که در سراسر جهان چشم به برگزاری جشنواره کن دارند، تصمیم به اعتصاب فراگیر بگیرند.

جشنواره کن همچنین افزود: «به موقع بودن این مطالبات را درک می‌کنیم، اما برای انجام یک بازتاب سازنده با هدف اصلاح وضعیت این کارکنان، همه جشنواره های مربوطه، نهادها و اتحادیه ها باید دور میز مذاکره گرد هم آیند. این کاری است که اکنون باید به صورت جمعی انجام شود».

این رویداد ۱۲ روزه شامل نمایش فیلم‌های مورد انتظار و مطرحی چون «فیوریوسا: حماسه مکس دیوانه» ساخته جورج میلر، «مگالوپولیس» اثر فرانسیس فورد کاپولا و وسترن کوین کاستنر با عنوان «افق: یک حماسه آمرکایی» خواهد بود و «جورج لوکاس» و «مریل استریپ» نیز میهمانان افتخاری کن خواهند بود.

هفتاد و هفتمین جشنواره فیلم کن که قرار است از ۱۴ تا ۲۵ می ۲۰۲۴ (۲۵ اردیبهشت‌ماه تا ۵ خردادماه) برگزار شود در حالی با تهدید گروهی از کارکنان خود مواجه شده که امسال این رویداد ۱۲ روزه شامل نمایش فیلم‌های مورد انتظار و مطرحی چون «فیوریوسا: حماسه مکس دیوانه» ساخته جورج میلر، «مگالوپولیس» اثر فرانسیس فورد کاپولا و وسترن کوین کاستنر با عنوان «افق: یک حماسه آمرکایی» و حضور «جورج لوکاس» و «مریل استریپ» به عنوان میهمانان افتخاری خواهد بود.

 منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • فیلم سینمایی «آبی روش» پروانه نمایش گرفت
  • «آبی روشن» پروانه نمایش گرفت
  • واکنش جشنواره کن به اعتصاب‌ فراگیر کارکنانش
  • مواجهه غرب با دانشگاهیان معترض نمایش بی‌اعتباری ادعاهایشان است
  • «آبی روشن» پروانه نمایش گرفت/ اکران به زودی در سینماها
  • محکوم به قصاص در دزفول از چوبه‌دار رهایی یافت
  • نشست هیات عالی شورای وحدت برگزار شد
  • بخشش حکم قصاص پس از ۲۳ سال
  • هدف‌گذاری برای نمایش شهری در تراز حکومت حضرت مهدی(ع) در نوروز ۱۴۰۴
  • انتقاد مجدد از حصارکشی پارک لاله/ «توضیحات ارائه شده شهرداری مبهم بود»