Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتبی بنداد کرمانی روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: کلینیک ویژه بیمارستان شهید مفتح ورامین به عنوان یکی از مهمترین مراکز درمانی شهرستان در زیربنای ۲ هزار و ۷۰۰ مترمربع و در ۴ طبقه احداث شده و خدمات ویژه خود را از ایام الله دهه مبارک فجر به مردم ارائه می‌دهد.
وی گفت: این کلینیک ویژه از ۱۳ درمانگاه تخصصی شامل قلب، مغز و اعصاب، گوش، حلق و بینی، زنان و زایمان، اطفال، داخلی، جراحی، ارتوپدی، گوارش، روانپزشکی، دندان‌پزشکی، تغذیه، پوست و چشم برخوردار است که سطح خدمت رسانی به مراجعین را به طور محسوسی افزایش داده و نسبت به کلینیک موجود، این خدمات ۴ برابر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود:علاوه بر درمانگاه تخصصی، این کلینیک ویژه از مرکز تصویربرداری، آزمایشگاه و داروخانه نیز برخوردار است.
وی تأکید کرد: با وجود شرایط ویژه حاکم بر بیمارستان ناشی از شیوع ویروس کرونا، عملیات احداث و تکمیل این کلینیک با جدیت دنبال شد تا در اختیار مردم قرار گیرد.
کرمانی گفت: دولت تدبیر و امید طی سه سال گذشته اقدامات بسیار مؤثری در حوزه بهداشت و درمان به ویژه در بیمارستان دولتی شهید مفتح ورامین انجام داده که از مهمترین آن می‌توان به بازسازی دو بخش کامل بستری، راه‌اندازی مرکز تصویربرداری، سی‌تی‌اسکن، MRI و ماموگرافی و راه‌اندازی دستگاه اکسیژن‌ساز اشاره کرد.
وی تصریح کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم تجهیز بیمارستان به تخت مراقبت‌های ویژه، طی دو ماه گذشته ظرفیت افزایش ۱۲ تخت ICU با بازسازی بخش قدیمی ایجاد شده و تعداد تخت‌های مراقبت‌های ویژه به ۲۴ تخت افزایش یافت.
وی افزود: هم اکنون بیمارستان شهید مفتح ورامین از ۱۸ دستگاه دیالیز برخوردار است و کلیه بیماران کلیوی شهرستان را پوشش می‌دهد.
وی با اشاره به کاهش میزان ابتلا و ورودی بیماران کرونایی به بیمارستان شهید مفتح گفت: طی یک ماه گذشته با اجرای طرح شهید حاج قاسم سیلمانی و همراهی مردم با محدودیت‌های کرونایی، تعداد ورودی و بستری این بیماران کاهش یافته و امروز ۷ بیمار کرونایی در این بیمارستان بستری هستند.
رئیس بیمارستان شهید مفتح ورامین افزود: با کاهش میزان ورودی‌های بیماران کرونایی، تعداد مراجعین بیماران غیرکرونایی به اورژانس و کلینیک‌های تخصصی بیمارستان شهید مفتح حدود ۳۰ درصد افزایش یافته است.
وی گفت: در حال حاضر روزانه ۵۰۰ نفر به بخش‌های مختلف بیمارستان شهید مفتح ورامین مراجعه و از خدمات این بیمارستان برخوردار می‌شوند.
ورامین از دو بیمارستان دولتی شهید مفتح و تأمین اجتماعی ۱۵ خرداد برخوردار است.
این شهرستان با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.
 
 

برچسب‌ها ویروس کرونا طرح تحول نظام سلامت حسین کاغذلو دولت تدبیر و امید ورامین وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا طرح تحول نظام سلامت حسین کاغذلو ویروس کرونا طرح تحول نظام سلامت حسین کاغذلو دولت تدبیر و امید ورامین وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی اخبار کنکور بیمارستان شهید مفتح ورامین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۶۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ترافیک بزرگراه آزادگان با بهره‌برداری از ۲ طرح عمرانی

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، از بهره‌برداری از طرح تحکیم بستر آسفالت بزرگراه آزادگان و تعریض و ایمن‌سازی کندروی شرقی این بزرگراه در تقاطع با شهید لشگری با هدف کاهش ترافیک مرکزی شهر تهران خبر داد.

به گزارش ایرنا، هادی حق‌بین، روز شنبه درخصوص افتتاح ۲ طرح عمرانی در بزررگراه آزادگان گفت: در یکصد و هجدهمین پویش امید و افتخار طرح های بهسازی آسفالت بزرگراه آزادگان و تعریض مسیر کندروی شرقی این بزرگراه در تقاطع با بزرگراه شهید لشگری، تحویل شهروندان خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت بهسازی آسفالت معابر بزرگراهی شهر تهران به ویژه بزرگراه آزادگان یادآور شد: طی سالیان گذشته روند بهسازی آسفالت بزرگراه آزادگان به دلایلی مختلف از جمله کمبود آسفالت و بتن غلتکی یا صادر نشدن مجوزهای ترافیکی با کندی پیش می‌رفت تا اینکه مدیریت شهری در سال گذشته تصمیم گرفت ضمن انتخاب یک گزینه اجرایی مناسب‌تر، علاوه بر تسریع روند بهسازی، جریان ترافیک در هنگام اجرای عملیات عمرانی را تسهیل کند.

حق بین افزود: در سال ۱۴۰۲ همزمان با خرید کارخانجات جدید آسفالت و ثبت رکورد تولید و اجرای ۱.۵ میلیون تن آسفالت، انتخاب روش احیای عمیق با سیمان، سبب شد تا سرعت کار بهسازی آسفالت بزرگراه آزادگان دو چندان شود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با یادآوری اینکه عملیات بهسازی مسیرهای تندروی بزرگراه آزادگان در فاصله سال‌های ۱۳۹۶ تا ۱۴۰۱ فقط روی یک مقطع ۹ کیلومتری انجام شده بود، گفت: در سال ۱۴۰۲، بیش از ۱۲ کیلومتر از مسیرهای تندروی بزرگراه آزادگان به صورت تمام عرض بهسازی شد و از این حیث در سرعت بهسازی روکش آسفالت معابر بزرگراهی نیز به رکوردی جدید دست یافتیم.

وی با اشاره به اهمیت بهسازی بزرگراه آزادگان به عنوان کمربندی جنوبی و غربی تهران و وسعت پروژه بهسازی بزرگراه آزادگان، گفت: در سال ۱۴۰۲ مساحتی بالغ بر ۲۱۶ هزار مترمربع از این بزرگراه با اجرای ۵۱ هزار تن آسفالت و هزینه ۲۵۲ میلیارد تومان بهسازی شد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران درخصوص دومین پروژه قابل بهره‌برداری در محدوده بزرگراه آزادگان، یادآور شد: عرض کم محور کندروی بزرگراه آزادگان در مسیر جنوب به شمال و در محل تقاطع با بزرگراه شهید لشگری منجر به ایجاد گره و گلوگاه ترافیکی یا پس زدگی بار ترافیک می‌شد و از این رو تعریض این مقطع از مسیر کندروی بزرگراه از ۲ خط عبوری به ۳ خط و اصلاح لوپ‌های منتهی به آن از فرودین سال ۱۴۰۲ آغاز شد.

به گفته معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، ایمن‌سازی و تحکیم کوله پل‌های ۳گانه بزرگراه شهید لشگری و اجرای دیواره‌ها از دیگر اقداماتی است که به عنوان پیش نیاز عملیات تعریض و در قالب این پروژه انجام شد و مجموعه اقدامات یادشده علیرغم دشواری‌های اجرایی به دلیل مجاورت با ترافیک سنگین بزرگراه آزادگان طی یکسال به اتمام رسید.

حق بین هزینه پروژه تعریض و ایمن‌سازی کندروی شرقی آزادگان در محدوده پل شهید لشگری را نیز ۴۳ میلیارد تومان عنوان کرد و بر این اساس، از مجموع هزینه انجام شده ۲۹۵ میلیارد تومانی برای پویش امید و افتخار آتی خبر داد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • دو هزار و ۹۵۰ طرح آماده بهره برداری در بردسکن
  • آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد
  • ‌بیمارستان نیایش خرم‌آباد کی به بهره‌بردا‌ری می‌رسد؟ + فیلم
  • بهره‌برداری ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی لرستان در دولت سیزدهم
  • ارتقای سطح سلامت روان اقشار کم‌برخوردار
  • فاز اول بیمارستان سلامت سیب و سوران در آستانه بهره برداری
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • زیرگذر طرح بزرگراه شهید تندگویان به بهره برداری می رسد
  • بهره‌برداری از تقاطع غیرمسطح تندگویان در مردادماه امسال
  • کاهش ترافیک بزرگراه آزادگان با بهره‌برداری از ۲ طرح عمرانی