Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-04@17:10:52 GMT

آمار کرونا کرمان ۵ بهمن؛ ۳ فوتی و ۱۷ ابتلای جدید

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۸۶۷۰۷

آمار کرونا کرمان ۵ بهمن؛ ۳ فوتی و ۱۷ ابتلای جدید

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان آخرین آمار مبتلایان، بهبود یافتگان و فوتی‌های مبتلا به کرونا ۵ بهمن‌ماه را تشریح کرد.

مهدی شفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص آخرین آمار کلی کرونا در استان کرمان در ۲۴ ساعت منتهی به ظهر امروز _یکشنبه ۵ بهمن‌ماه _ اظهار کرد: در حال حاضر ۱۳۴ نفر مبتلای قطعی به کرونا در بیمارستان‌های استان کرمان بستری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از این تعداد ۹۵ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، ۱۶ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی سیرجان، ۴ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، ۱۲ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت و هفت نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم هستند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۷ بیمار مبتلای قطعی کرونا در کرمان بستری شده‌اند، ادامه داد: با احتساب این آمار مجموع موارد بستری دارای تست مثبت کرونا در بیمارستان‌های کرمان به ۱۵ هزار و ۹۹۰ نفر رسیده است.

وی در خصوص تفکیک منطقه‌ای بیماران جدید مبتلا به کرونا در استان کرمان تصریح کرد: از تعداد کل بیماران جدید، هفت نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، یک نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، سه نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم، یک نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی سیرجان و پنج نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت بوده است.

شفیعی تعداد فوتی‌های مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در کرمان را ۳ نفر اعلام کرد و گفت: با احتساب این آمار مجموع جان‌باختگان بیماران مبتلا به کرونا در کرمان به دو هزار و ۴۲۹ نفر رسید.

وی اظهار کرد: از مجموع فوتی‌های جدید مبتلا به کرونا در استان کرمان، یک نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان و دو نفر در حوزه دانشگاه رفسنجان بوده است.

کد خبر 470583

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کرونا ویروس آخرین اخبار ویروس کرونا کرونا کرونا در ایران ابتلا به کرونا شیوع کرونا آمار ابتلا به کرونا آخرین اخبار کرونا آمار کرونا آخرین آمار کرونا کرمان کرونا در کرمان اخبار کرونا در کرمان دانشگاه علوم پزشکی کرمان وضعیت کرونا در کرمان ابتلا به کرونا در کرمان آخرین آمار مبتلایان کرونا کرمان ابتلا به کرونا کرمان فوتی کرونا کرمان بهبود یافتگان کرونا کرمان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان مبتلا به کرونا استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۶۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از دو هزار کالای آرایشی و بهداشتی تقلبی در فروردین ماه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: این تعداد کالای آرایشی و بهداشتی غیرمجاز و تقلبی فاقد صلاحیت مصرف انسانی به ارزش تقریبی چهار میلیارد ریال، در بازرسی‌های فروردین ماه در سطح عرضه کشف و ضبط شد.

دکتر علی روحبخش افزود: معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی مشهد با هدف تأمین، نظارت و ارتقای کیفی و کمی خدمات دارویی، غذایی، آرایشی، بهداشتی، طبیعی، سنتی، ملزومات و تجهیزات مصرفی پزشکی در هفت حوزه فعالیت می‌کند.

وی تصریح کرد: در فروردین ماه امسال بیشترین تمرکز حوزه معاونت غذاودارو دانشگاه علوم پزشکی مشهد بر اجرای مأموریت‌های محوله در طرح نوروزی ١۴۰٣ بود و در این ایام، مرکز نظارت بر امور دارو و مواد تحت کنترل بر فعالیت ١٢۶ داروخانه شبانه روزی در سطح دانشگاه و ٣۶ داروخانه روزانه مجاور حرم مطهر رضوی نظارت کرد.

دکتر روحبخش اضافه کرد: از دیگر اقدامات مهم صورت گرفته در طی یک ماه اخیر می‌توان به صدور ٩٣ مجوز صادرات و واردات مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی، ٧٢ مورد بازرسی از خرده فروشی‌های گیاهان دارویی (عطاری‌ها) و باشگاه‌های ورزشی، ٧٩٧ مورد پاسخگویی به شکایات و تماس‌های تلفنی مرتبط با شیرخشک و غذا‌های ویژه، بررسی ٩٣ مورد نمونه دریافتی در آزمایشگاه کنترل غذاودارو و بررسی ١١ مورد نمونه دریافتی در این آزمایشگاه اشاره کرد.

دیگر خبرها

  • واژگونی پژو یک‌ نفر را به کام مرگ کشاند
  • چارت سازمانی مرکز بهداشت گلشن تصویب شد
  • ۷ میلیون مبتلا به دیابت در کشور/ آمار زخم‌های مزمن در دیابتی‌ها
  • آمار باورنکردنی بیماران مبتلا به دیابت در کشور
  • ۷ میلیون مبتلا به دیابت در ایران / آمار زخم‌های مزمن در دیابتی‌ها
  • تغییر رئیس مرکز آمار ایران
  • کشف لوازم آرایشی و بهداشتی غیر مجاز در کاشان
  • فوت پزشک طرحی در جاسک تکذیب شد
  • کشف بیش از دو هزار کالای آرایشی و بهداشتی تقلبی در فروردین ماه
  • اعضای بیمار مرگ مغزی به ۶ نفر در مشهد اهدا شد