Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-27@16:43:20 GMT

صعود چلسی با درخشش ستاره انگلیسی

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۸۷۸۲۰

صعود چلسی با درخشش ستاره انگلیسی

چلسی موفق شد با نتیجه ۱-۳ در جام حذفی تیم لوتون را مغلوب کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در روزی که تیمو ورنر یک ضربه پنالتی از دست داد، چلسی با تکیه بر هت تریک تامی آبراهام لوتون را شکست داده و راهی دور بعدی جام حذفی شد.

چلسی بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 11 بود که روی پاس به بیرون تیمو ورنر، تامی آبراهام موفق شد با ضربه ای دقیق به گوشه سمت چپ دروازه لوتون گل اول تیمش را به ثمر برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حملات چلسی ادامه یافت و این تیم دقایقی بعد باز هم به گل رسید. ارسال جیمز درون محوطه به تامی آبراهام رسید و او با ضربه ای دقیق گل دوم خودش و چلسی را وارد دروازه لوتون کرد.

در ادامه لوتون در صدد جبران برآمد و در دقیقه 29 یکی از گل های دریافتی را جبران کرد. روی ارسال زمینی بری، کلارک با ضربه ای دقیق و البته بهره گیری از اشتباه مسلم کپا آریزابالاگا دروازه چلسی را باز کرد. در اواخر نیمه اول و روی ارسال جیمز بود که تامی آبراهام در دهانه دروازه فرصت خوبی برای گلزنی شد، اما ضربه او راهی به دروازه نیافت و چلسی با برتری 1-2 راهی رختکن شد.

در اوایل نیمه دوم کورنیک در موقعیتی تک به تک فرصت داشت گل تساوی لوتون را وارد دروازه چلسی کند، اما کپا آریزابالاگا با عکس العملی تماشایی دروازه را نجات داد. اما در دقیقه 74 تامی آبراهام در دهانه دروازه ارسال کالوم هودسون اودوس را تبدیل به گل سوم چلسی کرده و هت تریک خود را تکمیل کرد.

در دقیقه 86 تیمو ورنر از روی نقطه پنالتی می توانست گل چهارم را به ثمر برساند، اما ضربه او توسط اسلوگا مهار شد تا در نهایت چلسی با همان نتیجه 1-3 لوتون را شکست بدهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: جام حذفی انگلیس فوتبال چلسی تامی آبراهام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۷۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام حذفی؛ شکست فجر در حضور ۱٠ هزار تماشاگر 

ایسنا/فارس فجرسپاسی شیراز با وجود برخورداری از حمایت کم نظیر تماشاگرانش، مغلوب تیم پرستاره و لیگ برتری استان کرمان شد و از جام حذفی کنار رفت. 

از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی باشگاه‌های کشور امشب، ۷ اردیبهشت یک دیدار در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شد و دو تیم فجرشهید سپاسی شیراز و گل گهر سیرجان در حضور ۱٠ هزار تماشاگر شیرازی به مصاف هم رفتند. 

ترکیب فجرسپاسی را احمد محرابی، میثم مرادی، آرام عباسی، شاهین طاهرخانی، علی فتحی، علی نجفی، سعید زارع، حمید ملکی، محمدرضا فلاحیان، محسن سیفی و عباس بوعذار تشکیل داده بودند و محمدرضا اخباری، ابوالفضل رزاق‌پور، علیرضا علیزاده، بهنام برزای، علیرضا کوشکی، مهدی تیکدری، سعید سحرخیزان، روبرتو تورس، سامان فلاح، قائو اسلامی‌خواه و  اریک باگناما نیز از ابتدا در ترکیب تیم سیرجانی به میدان آمدند. 

حسین زمانی داور این مسابقه بود و مهدی شفیعی به‌همراه سجاد ایران‌پور او را در امر قضاوت یاری می‌کردند.

اولین گل مسابقه را آبی پوشان گل گهر در دقیقه ۱۴ به ثمر رساندند. ارسال روبرتو تورس از  جناح راست با ضربه سر سعید سحرخیزان همراه شد و توپ در میان غافلگیری احمد مهرابی به تور دروازه میزبان چسبید. در نهایت نیمه اول با یک گل به سود میهمان مسابقه به پایان رسید. 

در نیمه دوم فجر با فشار بیش از ۱٠ هزار تماشاگر، سعی در جبران نتیجه داشت و در دقیقه ۶۷ به گلی رسید که مردود شد. ارسال حمید ملکی با ضربه بهنام برزای، کاپیتان گل گهر می توانست به یک گل به خودی تبدیل شود که محمدرضا اخباری به سختی توپ را دفع کرد. در برگشت محمدرضا فلاحیان بازیکن فجر با ضربه آرنج خود دروازه را گشود که داور به درستی این گل را مردود کرد و یک کارت زرد هم به فلاحیان نشان داد. 
این تصمیم داور البته با واکنش تماشاگران و پرتاب اشیا به زمین مواجه شد. 

گل گهر در دقیقه ۷۸ به گل دوم هم دست یافت. ارسال زمینی مهدی تیکدری نژاد از سمت راسا با ضربه روبرتو تورس درون دروازه مهرابی قرار گرفت. 

در دقیقه ۸۶ تیم لیگ برتری تیر خلاص را به پیکر زردپوشان شیرازی شلیک کرد. پاس در عمق روبرتو تورس با ضربه مسعود زائر کاظمین به گوشه دروازه فجری‌ها چسبید تا تماشاگران شیرازی خیلی زودتر از سوت پایان، شروع به ترک ورزشگاه کنند. 

در نهایت این مسابقه با پیروزی سه بر صفر تیم گل گهر سیرجان به پایان رسید. 

به گزارش ایسنا، تیم فجر شهید سپاسی شیراز که مسابقات حساسی را در لیگ دست اول فوتبال کشور پیش رو دارد روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت در ورزشگاه حافظیه میزبان خیبر خرم آباد صدر نشین جام آزادگان است. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • لیورپول با توقف مقابل وستهام از قهرمانی‌ دور شد؛ درگیری لفظی صلاح و کلوپ
  • ببینید | وستهم ۲-۲ لیورپول؛ پایان یک رویا
  • وستهم 2-2 لیورپول: پایان قطعی یک رویا!
  • ملاثانی 1 - سپاهان 2 : این جام را سفت بچسب
  • پرسپولیس از جام حذفی کنار رفت
  • جام حذفی؛ شکست فجر در حضور ۱٠ هزار تماشاگر 
  • صعود شاگردان شمسایی به فینال در ضیافت پنالتی‌ها
  • صعود ایران به فینال آسیا؛ پسران شمسایی در یک‌قدمی جام
  • صعود به فینال آسیا با دردسری به نام ازبکستان | خودمان کارمان را سخت کردیم!
  • فقط سیتی: قرار نیست تیم دیگری قهرمان شود