Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، جنبش حماس با صدور بیانیه ای اعلام کرد که رژیم صهیونیستی مسئول ترور محمد ابونجم یکی از رهبران جنبش اسلامی (شاخه شمالی) است.

در بیانیه حماس آمده است: جنایت ترور محمد ابونجم یکی از مسئولان جنبش اسلامی در روز روشن در شهر یافا به شدت محکوم است و ما رژیم صهیونیستی را مسئول آن می‌دانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این بیانیه نسبت به نقشه رژیم صهیونیستی برای حذف فیزیکی رهبران گروه‌های فلسطینی بویژه کسانی که در دفاع از قدس و مسجد الاقصی فعالیت دارند، هشدار داده شده است.

روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت گزارش داد که ابونجم در یک بیمارستان در تل‌آویو بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

بر اساس این گزارش، ابونجم روز یکشنبه در یکی از خیابان‌های شهر یافا هدف تیراندازی قرار گرفت و زخمی شد.

جنبش اسلامی در داخل فلسطین که شیخ «رائد صلاح» رهبری آن را برعهده دارد، از برجسته‌ترین جنبش‌های سیاسی فلسطینی است که مسؤولیت دفاع از مسجد الاقصی را بر عهده دارد.
 

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۹۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان دور اول مذاکرات قاهره/ هیئت حماس مصر را ترک کرد

یک منبع مسئول در جنبش حماس اعلام کرد هیئت جنبش متبوعش پس از دو روز مذاکره قاهره را برای ادامه مشورت با رهبران خود ترک کرده است.

به گزارش ایسنا، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین امروز یکشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد دور کنونی مذاکرات در قاهره پایان یافت و هیئت حماس امشب قاهره را برای ادامه مشورت با رهبران خود ترک می کند.

هیئت حماس پاسخ این جنبش به طرح پیشنهادی برای آتش‌بس و مبادله اسرا را به واسطه‌های مصری و قطری ارائه داده و بررسی‌های عمیقی در مورد آن انجام گرفته است.

حماس افزود: به شیوه‌ای کاملا مثبت و مسئولانه با این موضوع تعامل داشته و مصمم به دستیابی به توافقی است که خواسته‌های ملی فلسطینیان را برآورده کند و به توقف کامل جنگ، خروج نیروهای اشغالگر از غزه، بازگشت آوارگان، افزایش کمک‌ها به غزه، آغاز عمران و بازسازی غزه و تحقق مبادله اسرا منتهی شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پایان دور اول مذاکرات قاهره/ هیئت حماس مصر را ترک کرد
  • نامه حماس به گروه‌های فلسطینی پیرامون گفت‌وگوهای آتش‌ بس
  • نامه حماس به گروه‌های فلسطینی پیرامون گفت‌وگوهای آتش‌بس
  • انصارالله یمن پیشنهاد میزبانی صنعا از دفتر سیاسی حماس را داد
  • منابع مصری: مذاکرات آتش‌بس ادامه دارد
  • درخواست آمریکا از قطر برای اخراج سران حماس
  • «یحیی سنوار» با رهبران گروه‌های فلسطینی در خارج در تماس است
  • حماس خواهان فشار بر رژیم صهیونیستی برای توقف جنایت‌هایش علیه خبرنگاران شد
  • حماس خواستار قطع روابط کشورها با رژیم صهیونیستی شد
  • واکنش حماس به شهادت ۲ فلسطینی در بازداشتگاه‌ و اقدام ترکیه در قطع روابط تجاری با رژیم صهیونیستی