Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- کلنگ زمین چمن شهر خاوران از توابع شهرستان خفر پس از ۲ سال معطلی وارد مراحل اجرای عملیات شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خفر، قریب به دو سال پیش بود که کلنگ زمین چمن شهر خاوران از توابع شهرستان خفر با حضور مدیرکل سابق و مخلوع ورزش و جوانان استان فارس به زمین خورد و تا اسفند 98 هیچ تحولی در آن یافت نشد به جز این که در حوالی انتخابات مجلس تعدادی ماشین ماسه در آن محل تخلیه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مدت اقدام اساسی برای احداث طرح فوق صورت نگرفت که در پی انتشار گزارشی در خبرگزاری تسنیم مبنی بر تأخیر در شروع به کار پروژه زمین چمن بزرگ خاوران، مدیرکل ورزش و جوانان به همراه نماینده مردم جهرم و خفر در مجلس با حضور مستقیم در خاوران، دستور رفع موانع این پروژه داده شد.

محمدرضا رضایی کوچی نماینده مردم شهرستان‌های جهرم و خفر ضمن گلایه‌مندی از تاخیر در اجرای پروژه گفت: تسریع و تخصیص بودجه لازم باید در دستور کار اداره کل ورزش و جوانان قرار گیرد.

وی افزود: اعتبارات لازم این پروژه از طریق وزارتخانه پیگیری می‌شود تا هر چه سریع‌تر وعده مسئولان به جوانان خاورانی محقق شود.

رضایی کوچی با اشاره به اهمیت و ضرورت ایجاد زمین چمن در خاوران گفت: احداث این پروژه فرصت مناسبی جهت پر کردن اوقات فراغت کودکان، نوجوانان و جوانان است و با ساخت این زمین برای بسیاری از نوجوانان و جوانان خاوران و حومه امکانات ورزشی مناسب فراهم می‌شود.

فارس| زمین چمنی که پس از 2 سال همچنان خاک می‌خورد؛ کلنگ پروژه در خاوران ریشه دوانده استزیرساخت‌های ورزشی اردبیل با ساخت 6 زمین چمن جهش می یابدآرزوی 5 ساله جوانان اردستانی محقق شد/ افتتاح زمین چمن ورزشگاه 17 شهریور

نماینده مردم شهرستان‌های جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ترویج ورزش و فعالیت‌های ورزشی در جامعه و جذب جوانان امری بسیار مهم و ضروری تلقی می‌شود.

عباس حاجی‌زاده مدیرکل ورزش و جوانان نیز به مشکلات عدم ردیف اعتبار در سال جاری اشاره کرد و افزود: با صحبت‌های صورت گرفته، پیمانکار این پروژه ورزشی از هفته آتی شروع به کار می‌کند.

وی همچنین در روند بازدید از سالن ورزشی این شهر نیز گفت: سیستم سرمایشی این مجموعه با همکاری خیراندیش خاورانی و اداره ورزش و جوانان نصب می‌شود.

کلنگ این پروژه در تیرماه سال گذشته به زمین خورده و شورای شهر تأخیر در پروژه را مسئله کرونا و عدم بودجه کافی مطرح کرده است.

انتهای پیام/424/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ورزش و جوانان زمین چمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۹۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حق پخش فقط متعلق به استقلال و پرسپولیس نیست

به گزارش "ورزش سه"، پس از واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی، یکی از موضوعات مهمی که بحث آن بیش از قبل مطرح شده، بحث پرداخت حق پخش تلویزیونی توسط صدا و سیما است. موضوعی که امروز و در حاشیه در حاشیه جلسه هیأت دولت، از کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان نیز پرسیده شد.

وی در پاسخ به سؤالی در باره حق پخش مسابقات تیم‌های استقلال و پرسپولیس پاسخ داد: موضوع حق پخش فقط متعلق به این دو باشگاه نیست، حق پخش متعلق به ورزش کشور بوده و یکی از موضوعاتی است که گره کار ورزش کشور است و باید این گره باز شود.

هاشمی اضافه کرد: در لایحه برنامه هفتم توسعه، موضوع حق پخش برنامه های ورزشی دیده شده و به آیین نامه ای که با کمک وزارت ورزش و جوانان و سازمان صدا و سیما تنظیم می شود و به تصویب هیأت وزیران می رسد، موکول شده است.

وزیر ورزش و جوانان در پایان گفت: حق پخش، حق ورزش است و باید به ورزش داده شود. طبیعی است که اگر حق پخش پرداخت شود، می‌تواند به حل بسیاری از مشکلاتی که در مسیر ورود بخش خصوصی به ورزش وجود دارد، کمک کند. لذا این یک موضوع اساسی است و ان‌شاءالله این کار صورت خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان
  • کلنگ زنی زمین فوتبال چمن مصنوعی روستای دیوا شهرستان بابل
  • آغاز عملیات احداث زمین چمن مصنوعی در خضرآباد
  • برگزاری جشنواره ملی منتظران در شهرستان قصرقند
  • تغییر نام باشگاه استقلال از مسیر قانونی ممکن است/ تجلیل از مدال‌آوران ایرانی با حضور رئیس جمهور
  • واکنش وزیر ورزش به تغییر نام باشگاه استقلال
  • حق پخش فقط متعلق به استقلال و پرسپولیس نیست
  • واکنش وزیر ورزش به تغییر نام استقلال
  • واکنش وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه های استقلال و پرسپولیس
  • اسبقیان: فدراسیون شطرنج با حضور پریدر در مسیر رو به رشدی قرار گرفته/ آرامش خوبی در این رشته حاکم است