Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@17:11:53 GMT

استقبال از بهار با نقاشی

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۹۰۸۵۷

استقبال از بهار با نقاشی

ایسنا/اصفهان رئیس هیأت مدیره انجمن هنرمندان نقاش اصفهان از انتشار فراخوان رویداد «نقاشی کوچک_کارت‌پستال» با موضوع «در آستانۀ بهار» خبر داد.

جواد طاهری به ایسنا گفت: رویداد «نقاشی کوچک - کارت‌پستال»، توسط انجمن هنرمندان نقاش اصفهان برنامه‌ریزی و فراخوان آن، خطاب به عموم دانش‌آموختگان نقاشی، اعضای انجمن هنرمندان نقاش و دیگر علاقه‌مندان حرفه‌ای هنرهای تجسمی آزاد منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، هدف از برگزاری این رویداد را چنین برشمرد: ایجاد انگیزه و ترغیب هنرمندان برای اجرای آثار هنری تحت عنوان مشخص «در آستانه بهار»، عرضه آثار تجسمی باکیفیت به عموم مردم در جهت توسعه فرهنگ خرید آثار هنری و غنا بخشی به فضای زندگی و همچنین، برای هدیه دادن به دیگران و در نهایت، عرضه آثار در محل گالری انجمن واقع در گذر تاریخی چهارباغ که ضمن استفاده از ظرفیت ویژه این محل، به فعال‌سازی و ارزش نهادن به حضور مؤثر و مفید شهروندان در این گذر فرهنگی کمک خواهد کرد.

رئیس هیأت مدیره انجمن هنرمندان نقاش اصفهان تصریح کرد: هنرمندان در انتخاب تکنیک آثار ارسالی به این رویداد آزاد هستند، اما بزرگ‌ترین ضلع آثارشان نباید بیشتر از ۳۰ سانتیمتر باشد.

طاهری یادآور شد: علاقه‌مندان برای شرکت در این رویداد از ۲۵ تا ۲۷ بهمن‌ماه فرصت دارند آثار خود را به دفتر انجمن هنرمندان نقاش اصفهان واقع در گذر چهارباغ عباسی، سرای قزلباش، طبقه پایین تحویل دهند، اما لازم است که قبل از فرارسیدن این موعد آمادگی خود را برای حضور در رویداد از طریق شماره واتس‌اپی که در پوستر درج شده اعلام کنند.

وی افزود: نمایش و فروش این آثار نیز از یکم تا ۲۹ اسفندماه سال جاری، در دفتر انجمن هنرمندان نقاش اصفهان‌ برنامه‌ریزی‌شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری نقاشي هنرمندان فراخوان بهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۰۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه تذهیب «نقش و نگار» در برج آزادی

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نمایشگاه انفرادی تذهیب نقش و نگار ، جمعه ۱۴ اردیبهشت در کافه گالری برج آزادی افتتاح می‌شود. در این نمایشگاه ۲۵ نقاشی تذهیب به مدیریت اشرف رضوانی به نمایش گذاشته می‌شود.

رضوانی از ۱۳۸۰ فعالیت خود را در این زمینه شروع و تا بحال در بیش از ۴۰ نمایشگاه گروهی در داخل کشور و دو نمایشگاه نقاشی در کشور امارات و اسپانیا شرکت کرده است.

علاقه‌مندان به بازدید از این نمایشگاه می‌توانند از ۱۴ تا ۲۰ اردیبهشت از ساعت ۱۰ تا ۱۹ با حضور در کافه گالری برج آزادی از آن بازدید کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تجدید چاپ مجموعه کتاب «کودکی نامداران»
  • نمایشگاه گرافیک رایانه ای در ایوانکی
  • استقبال کودکان و نوجوانان از آثار مرتبط با امام جعفر صادق (ع)
  • آثار تاریخی مکشوفه در گذر کمرزرین، گویاترین زبان تاریخ اصفهان است
  • پایان رقابت طرح‌ها در ره‌آورد فناورانه حمل‌ونقل شهری اصفهان
  • برپایی نمایشگاه طراحی و نقاشی درخوی
  • جلوگیری از رها شدگی پایه و اساس بسیج هنرمندان باشد
  • از پوستر رویداد ملی «وعده صادق در آئینه هنر» رونمایی شد
  • برگزاری نمایشگاه نقاشی در حمام تاریخی شیخ سلماس
  • برپایی نمایشگاه تذهیب «نقش و نگار» در برج آزادی