Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، مدیرکل حفاظت محیط زیست فارس، گفت: اولین کنفرانس تنوع زیستی با همکاری دانشگاه شیراز ۱۲ و ۱۳ اسفند سال جاری برگزار می‌شود.

حمید ظهرابی، افزود: دریافت مقالات این کنفرانس از اول بهمن ماه آغاز، و تا اول اسفند ماه سال جاری، از طریق پست الکترونیکی به آدرس farsconference.isc2021@gmail.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

com انجام خواهد شد.

وی بیان کرد: جایزه این رویداد علمی و کاربردی که قرار است همزمان با روز جهانی حیات وحش (۱۲ اسفند) به صورت مجازی (برخط) برگزار شود، مزین به نام مرحوم دکتر حمزه‌ی ولوی (مدیرکل فقید محیط زیست فارس) شده است.

مدیرکل محیط زیست فارس، دلیل انتخاب عنوان این جایزه با نام مرحوم دکتر ولوی را تجلیل از جایگاه علمی، فرهنگی و همچنین قدردانی از سال‌ها تلاش ایشان در حفظ و حراست محیط زیست و تنوع زیستی کشور و به ویژه استان فارس، بیان کرد و گفت: به پاس خدمات ویژه آن مرحوم جایزه‌ای با نام ایشان در نظر گرفته شده و برای اولین بار در کنفرانس تنوع زیستی فارس به ۳ نفر از برگزیدگان در مراسم اختتامیه اهدا خواهد شد.

ظهرابی تصریح کرد: این جایزه با هدف تشویق پژوهشگران، حامیان محیط زیست، سازمان‌های مردم نهاد (سمن‌ها) و سایر نهادها برای حفظ و احیای تنوع زیستی غنی فارس و کشور به برگزیدگان اعطا می‌شود.

وی اظهار کرد: از محورهای کنفرانس می‌توان به تنوع ژنتیکی، گونه‌ای، اکو سیستمی، تنوع زیستی تالاب‌ها، گونه‌های بومزاد، گونه‌های بیگانه، خدمات تنوع زیستی، چالش‌ها و تهدیدها، مناطق چهار گانه تحت مدیریت، تنوع زیستی و تغییرات اقلیمی، تنوع زیستی و آموزش، تنوع زیستی و فرهنگ محلی، تنوع زیستی و ادبیات، تنوع زیستی و هنر، تنوع زیستی و کرونا، تنوع زیستی و بهره برداری پایدار و همچنین تنوع زیستی و سمن‌ها را عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در این کنفرانس، عنایت الله رحیمی، استاندار فارس، حمید ظهرابی، مدیرکل حفاظت محیط زیست فارس، حمید نادگران، رئیس دانشگاه شیراز، سید مجتبی زبرجد، معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه شیراز، علیرضا نعمت الهی، رئیس دانشکده علوم دانشگاه شیراز و حمید رضا اسماعیلی، دبیر علمی کنفرانس، سخنران خواهند بود.

کد خبر 5130308

منبع: مهر

کلیدواژه: شیراز محیط زیست فارس حمزه ولوی حمید ظهرابی ویروس کرونا بارش برف خطبه های نماز جمعه آمار کرونا شیراز دهه فجر گرگان بوشهر کرمانشاه شیوع کرونا قوه قضاییه شهرستان کرج شهرکرد برف و کولاک محیط زیست فارس دانشگاه شیراز تنوع زیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۱۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی

️مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی گفت: بیش از ۴۰ درصد ایجاد اشتغال در کشور را کمیته امداد ایجاد می‌کند و سال گذشته در استان در حوزه اشتغال ۱۲ هزار و ۴۸۱ نفر نفر موفق به اخذ وام و تسهیلات اشتغال شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، رضا مهرافروز در نشست هم‌اندیشی با فرماندار شهرستان ارومیه اظهار کرد: در حوزه کمیته امداد امام خمینی (ره) بیشتر به دنبال ایجاد بستر و فضاهایی هستیم تا موانع و مشکلات پیش‌رو را با همکاری و تعامل با سایر دستگاه‌ها حل کنیم.

️وی در ادامه تهدیدها را زمینه‌سازی برای پویایی برشمرد و افزود: هر تهدیدی را می‌توان به فرصت تبدیل کرد و از آن بهره برد، اگر تهدیدی نباشد تحرکی هم نخواهد بود و فضایی ایجاد نخواهد شد که برای آن تصمیم‌گیری، بازخوانی و بازیابی شود.

️مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی با بیان اینکه اقداماتی را که موفق بوده است، ادامه می‌دهیم و در خصوص مابقی اقدامات نیز تجدیدنظر می‌شود، گفت: برجسته‌ترین خدمت، اشتغال‌زایی و توانمندسازی اقتصادی است.

مهرافروز ادامه داد: اساسنامه کمیته امداد امام خمینی (ره) و شعار اصلی آن ایجاد اشتغال پایدار برای خانواده‌ها است تا دغدغه‌هایشان حل شود که در حوزه اشتغال این امر به وقوع پیوسته است.

️وی تصریح کرد: بیش از ۴۰ درصد ایجاد اشتغال در کشور را کمیته امداد ایجاد می‌کند و سال گذشته در استان در حوزه اشتغال ۱۲ هزار و ۴۸۱ نفر نفر موفق به اخذ وام و تسهیلات اشتغال شده‌اند.

مدیرکل امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی ارائه مشاوره به خانواده‌ها، اجرای برنامه‌های فرهنگی و برپایی اردوهای زیارتی و تفریحی و حمایت از دانش‌آموزان و دانشجویان را از دیگر خدمات این نهاد عنوان کرد.

کد خبر 748572

دیگر خبرها

  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی
  • جایزه ملی محیط زیست برای دانشجوی دانشگاه صنعتی بهبهان
  • ضرورت تدوین دستورالعمل واحد فعالیت محیط زیستی در سطح محلات
  • وصول عوارض و معوقات آلایندگی محیط زیستی در استان سمنان پیگیری شود
  • فقط نیمی از پسماند پزشکی هرمزگان اصولی دفع می‌شود
  • هنرمندان برای حل مشکلات زیست‌محیطی پای کار آمدند
  • مدیریت پسماندها خیلی از مشکلات محیط زیست را برطرف می‌کند
  • «حفاظت» به بقای گونه‌ها کمک می‌کند
  • حداقل چند درصد اقتصاد جهان وابسته به ذخایر ژنتیکی است؟
  • تبدیل منطقه حفاظت شده به گردشگری/ واگذاری بهشت گمشده در فارس