Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن قاضی عسگر روز دوشنبه در آیین افتتاحیه نهمین نمایشگاه صنعت آب و نوزدهمین نمایشگاه تاسیسات و تجهیزات سرمایشی و گرمایشی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی اصفهان افزود: نعمت وجود نمایشگاه بین المللی استان را باید قدر بدانیم و با برگزاری تعداد نمایشگاه‌های بیشتری در این محل به توسعه اقتصادی و گردش مالی خوبی در استان منجر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در حوزه تاسیسات به ویژه سیستم گرمایشی ساختمان‌ها دچار مشکلاتی هستیم، ادامه داد: متاسفانه بخشی از آلودگی هوای اصفهان به وضعیت سیستم تاسیسات ساختمان و نظام ساختمان سازی باز می‌گردد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان تصریح کرد: امیدواریم به درجه‌ای از رشد یافتگی دست یابیم تا نسبت به محیط زیست حساس باشیم و دیگر شاهد آلودگی هوا در اصفهان نباشیم.

وی خاطرنشان کرد: باید با ماشین‌های دودزا برخوردهای لازم صورت گیرد و از تردد ماشین‌های آلاینده در زمان پیک جلوگیری شود.

قاضی عسگر گفت: باید بر روی تکنولوژی خودروها کار شود تا از آلایندگی آن‌ها کاسته شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان با بیان اینکه مشکلات اساسی ساختاری در اقتصاد کشور وجود دارد، گفت: تا این مشکلات حل نشود از مسائل و مشکلات موجود کاسته نمی‌شود.

به تاکید وی باید از انرژی سبز، خورشیدی، باد و زمین گرمایی حمایت شود که متاسفانه تاکنون  به دلیل ضعف‌های موجود تقویت لازم در این راستا صورت نگرفته است.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان گفت: حضور و برگزاری نمایشگاه‌ها راه حلی برای تبادل نظر علاقمندان، فعالان و تولیدکنندگان است.

غلامحسین عسگری افزود: این نمایشگاه‌ها می‌توان راه حلی برای رونق اقتصادی و موتور پیشرانی برای شکوفایی اقتصادی باشد.

سه نمایشگاه تخصصی تا پایان سال برگزار می‌شود

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان اصفهان در این آیین بیان کرد: تا پایان سال سه نمایشگاه تخصصی دیگر برگزار می‌شود، همچنین تقویم نمایشگاه در سال ۱۴۰۰ تدوین شد که امیدواریم به رونق صنعت نمایشگاهی منجر شود.

علی یارمحمدخان تصریح کرد: ۷۰ شرکت از استان‌های اصفهان، قم، تهران، البرز، خراسان رضوی، فارس و چهارمحال و بختیاری برای شرکت در نمایشگاه تاسیسات و تجهیزات سرمایشی و گرمایشی اصفهان حضور دارند و دستاورد و توانمندی خود را در معرض دید مخاطبان قرار دادند.

وی گفت: امیدواریم نمایشگاه بین المللی اصفهان با وجود تحریم‌های ناجوانمردانه و بیماری کرونا و رکود تورمی حاکم بر کشور به رونق اقتصادی در این صنعت کمک کند.

نهمین نمایشگاه صنعت آب و تاسیسات اب و فاضلاب و نوزدهمین نمایشگاه تجهیزات و تاسیسات سرمایشی و گرمایشی از ۶ تا ۱۰ بهمن در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان اصفهان برپاست.

برچسب‌ها شرکت سهامی نمایشگاه بین المللی ایران توسعه اقتصادی سیستم سرمایشی اصفهان آلودگی هوا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شرکت سهامی نمایشگاه بین المللی ایران توسعه اقتصادی سیستم سرمایشی شرکت سهامی نمایشگاه بین المللی ایران توسعه اقتصادی سیستم سرمایشی اصفهان آلودگی هوا اخبار کنکور نمایشگاه ها بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۲۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری سومین جلسه ستاد هماهنگی روابط اقتصادی خارجی در وزارت امور خارجه

سومین جلسه ستاد هماهنگی روابط اقتصادی خارجی در سال جاری به ریاست مهدی صفری معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه و با حضور معاونان و مدیران دستگاه های اجرایی عضو ستاد و نمایندگان بخش خصوصی با دستور کار "بررسی آخرین وضعیت پروژه های اقتصادی با کشورهای آذربایجان، ارمنستان، ازبکستان و ترکمنستان" در محل وزارت امور خارجه برگزار شد.

به گزارش ایسنا، در این نشست مهدی صفری معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه ضمن تبیین اهمیت توسعه مناسبات با کشورهای مذکور، بر لزوم همکاری کلیه دستگاه های ذیربط و بخش خصوصی جهت بهره گیری حداکثری از ظرفیت توسعه مراودات تجاری - اقتصادی با این کشورها به ویژه در زمینه صدور خدمات فنی و مهندسی، ترانزیت، صادرات محصولات دانش بنیان، انرژی، صنعت، معدن و همچنین تبادل استاد و دانشجو تاکید کرد.

در ادامه آخرین وضعیت طرح ها و پروژه‌های همکاری اقتصادی ایران با این کشورها، موانع و راهکارهای برطرف کردن آنها و تسهیل روند نهایی سازی و اجرای پروژه ها مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حضور همراه اول در برگزاری نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس 2024
  • آماده سازی مصلی تهران برای برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
  • نمایشگاه آخرین دستاوردهای صنعت هسته‌ای در اصفهان برپا می‌شود
  • آغاز به کار نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان
  • نمایشگاه کتاب به مثابه پارک برای گشت‌وگذار نیست!
  • نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان آغاز به کار کرد
  • آماده حمایت جدی از ناشران و مخاطبان این حوزه هستیم
  • برگزاری سومین جلسه ستاد هماهنگی روابط اقتصادی خارجی در وزارت امور خارجه
  • جزئیات برگزاری نمایشگاه کتاب تشریح شد
  • تأثیر توسعه شبکه‌ های حمل و نقل جاده‌ ای بر رونق اقتصادی ایران