Web Analytics Made Easy - Statcounter

مقدس با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری باید بانک اطلاعاتی بیماران خاص را تهیه کند، گفت: بانک اطلاعات بیماران خاص و نیازمندی های آنان می تواند مشکلات تأمین و توزیع داروهای این قشر را کمتر کند.

«شهرام مقدس» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: مشارکت خیرین سلامت در تهیه و توزیع داروهای بیماران خاص در چهارمحال و بختیاری بسیار مهم و تاثیرگذار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری بر برنامه ریزی برای جلب مشارکت های مردمی و خیرین در تهیه داروهای بیماران خاص استان تأکید کرد و افزود: دانشگاه علوم پزشکی استان نیز زمینه حضور پزشکان این بیماران در شهرستان ها را فراهم کند.

 

وی با اشاره به اینکه حمایت از بیماران خاص استان نیازمند ارتقای جنبه های اجتماعی و مشارکت عمومی است، اظهار کرد: تشکل های مردم نهاد می توانند زمینه های کمک خیرین به این بیماران را تسهیل کنند.

 

مقدس با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی استان باید بانک اطلاعاتی بیماران خاص استان را تهیه کند، تصریح کرد: بانک اطلاعات بیماران خاص و نیازمندی های آنان می تواند مشکلات تأمین و توزیع داروهای این قشر را کمتر کند.

 

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: با توجه به درخواست خانواده های بیماران خاص نسبت به کمبود پزشک متخصص در شهرستان ها، باید متخصصین بیماران خاص به صورت عادلانه در همه شهرستان ها به کار گرفته شوند.

 

پایان پیام/512

منبع: شبستان

کلیدواژه: کمیته بیماران خاص بیماری خاص انجمن حمایت از بیماران خاص بیماران خاص چهارمحال و بختیاری چهارمحال و بختیاری بیماران خاص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۹۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پدر شهید محمد ملکپور آسمانی شد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری گفت: حاج عبدالعلی ملکپور پدر شهید محمد ملکپور به لقا الله پیوست.

وی افزود: مراسم تشیع و خاکسپاری وی امروز شنبه ۸ اردیبهشت در آرامستان شهر نقنه برگزار شد.

بیشتر بخوانید

تشییع و خاکسپاری ۸ شهید گمنام در چهارمحال و بختیاری

گفتنی است: محمد ملکپور یکــم بهمن،۱۳۳۷ در شهرستان بروجن به دنیا آمد. تا پایان دوره راهنمایی درس خواند و سال ۱۳۵۹ ازدواج و صاحب یک دختر شد. به عنوان پاســدار در جبهه حضور یافت و نهم شهریور،۱۳۶۰ با سمت مســئول آموزش در بستان بر اثر اصابت گلوله به ســر، شهید شد. مزار او در گلستان شهدای شهر نقنه زادگاهش قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • تشکیل بانک اطلاعاتی به منظور ترویج اشاعه کارآموزی در مازندران
  • وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری
  • آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری
  • اهدای عضو به ۳ بیمار نیازمند در چهارمحال و بختیاری
  • پدر شهید محمد ملکپور آسمانی شد
  • بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • کمبود سرانه فضای آموزشی چهارمحال و بختیاری
  • تحقق ۵۰ درصدی تعهد خیرین مدرسه ساز
  • ایجاد هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی در لردگان
  • آیا کیفیت داروهای ایرانی با خارجی یکسان است؟/ چرایی مشکلات تهیه داروی خارجی برای برخی از بیماران