Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، «مهدی علی‌نژاد» روز دوشنبه در مراسم کلنگ‌زنی کورت‌های اسکواش در باشگاه انقلاب اظهار داشت: فدراسیون جهانی برای اهدای میزبانی‌ها به هر کشوری، استانداردهایی دارد و باید در آن کشور ۱۴ کورت  و یک مین کورت شیشه‌ای وجود داشته باشد. این شرایط را در ایران نداشتیم و خوشبختانه با این کلنگ‌زنی و مشارکت بخش خصوصی قرار است این مجموعه ظرف ۶ ماه ساخته و این مشکل برطرف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این کورت‌ها در توسعه اسکواش در کشور و اخذ میزبانی‌های قاره‌ای و جهانی نقش بسزایی خواهد داشت و از فدراسیون اسکواش و همکاران آن و نیز شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی، تشکر می‌کنیم که در این موضوع نقش بسزایی داشتند. امیدوارم تا ۶ ماه آینده شاهد افتتاح این مجموعه باشیم.

علی‌نژاد ادامه داد: اختصاص زمین برای ساخت کورت‌ها و توافقات شکل گرفته شده، از حمایت‌های ورزارت ورزش است. هر چند وزارت ورزش در بخش تسهیلات هم به این فدراسیون کمک می‌کند اما سرمایه‌گذاری این موضوع  با بخش خصوصی است. این باعث افتخار و مباهات است که فدراسیون اسکواش چنین جذب سرمایه‌ای را انجام داده است.

وی یادآور شد: ظرفیت‌های قانونی خوب در رابطه با مشارکت بخش خصوصی ایجاد شده است و این آمادگی را داریم تا در صورت تمایل مشارکت بخش خصوصی از طریق استان‌ها و فدراسیون‌ها قراردادهای منصافنه‌ای فراهم کنیم تا بتوانند سرمایه‌گذاری کنند. در قانون دیده شده که می‌توان طرح نیمه‌کاره را به بخش خصوصی واگذار کنیم  تا با تکمیل طرح،  مالکیت نیز به آنان واگذار شود.

به زمین بازی اسکواش کورت (court) گفته می‌شود و در ۲ نوع انفرادی (۲ نفره) و دوبل (۴ نفره) بازی می‌شود و هر کورت شامل ۴ دیوار است که ورزشکاران می‌توانند در داخل اتاقکی شیشه‌ای باشند و هر۴ دیوار جزو محدوده زمین بازی است.  اسکواش به وسیله ۲ نفر به صورت انفرادی یا به صورت چهار نفره (دوبل) در زمین یا کورت که دارای ۴ دیوار است، برگزار می‌شود.

برچسب‌ها مسعود سلیمانی فدراسیون اسکواش مهدی علی نژاد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مسعود سلیمانی فدراسیون اسکواش مهدی علی نژاد مسعود سلیمانی فدراسیون اسکواش مهدی علی نژاد اخبار کنکور بخش خصوصی علی نژاد کورت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۲۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برترین‌های روز دوم هفته سوم مسابقات سوارکاری گنبدکاووس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان در رقابت‌های امروز چابکسواران با ۵۱ راس اسب در ۷ دور ۱۲۰۰ و ۱۶۰۰ متری با اسب‌هایی از نژاد‌های دوخون، ترکمن و تروبرد در کورس بهاره گنبدکاووس با هم رقابت کردند.  
آرمین کریمی ، امین محمدی در ۲ دور، رامین قهرمانی، پیمان قلر عطا، محمد صفا مختوم نژاد و کمال دالیجه عطا برترین‌های دور‌های اول تا هفتم بودند.
روز سوم این هفته فردا در میدان سوارکاری گنبدکاووس برگزار می‌شود.

برترین های امروز ۱۲ میلیارد و ۳۴۱ میلیون ریال جایزه نقدی دریافت کردند.

دیگر خبرها

  • لیگ کشتی از شهریور آغاز می شود/ میزبانی اهواز از جام تختی خوب بود
  • ۲ مدال با ارزش نقره و برنز، رهاورد اسکواش‌بازان کشورمان از مسابقات قطر جونیور
  • مسابقات بوکس در ملایر در حال برگزاری است
  • معرفی برترین‌های روز دوم هفته سوم مسابقات سوارکاری گنبدکاووس
  • شانس اسکواش بازان ایران برای تصاحب یک طلا و ۳ برنز
  • رقابت‌های قطر جونیور؛ شانس اسکواش ایران برای کسب ۴ نشان
  • ساخت عظیم‌ترین پنجره شیشه‌ای رنگی جهان تمام شد
  • شاهکار اسکواش‌ بازان ایران در قطر
  • راه یابی نمایندگان کشورمان به مرحله پایانی اسکواش قطر جونیور
  • شاهکار اسکواش‌بازان با حضور سفیر ایران در قطر