Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط: رحیم زارع سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه در حاشیه جلسه امروز این کمیسیون اظهار کرد: سال آینده ۳۵ میلیون نفر ۱۸۳ هزارتومان یارانه نقدی دریافت می‌کنند، لازم به ذکر است که ۱۰ میلیون نفر افراد تحت پوشش نهاد‌های حمایتی جز این ۳۵ میلیون نفر هستند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، وی افزود: همچنین در سال آینده، ۲۳ میلیون نفر ۱۳۶ هزار تومان در ماه و ۲۰ میلیون نفر دیگر هم ۹۱ هزار تومان یارانه دریافت خواهند کرد که با این حساب شمار افراد یارانه بگیر در کشور ۷۸۰میلیون نفر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



زارع بیان کرد: طبق مصوبه کمیسیون تلفیق بودجه، سازمان هدفمندی یارانه‌ها مکلف شد از افرادی که بنا به دلایلی یارانه دریافت نکرده و یا یارانه به آن‌ها تعلق نگرفته است، دوباره ثبت نام به عمل آورد، در غیر این صورت افراد می‌توانند این موضوع را از طریق مراجع قانونی پیگیری کنند.

وی گفت: در سال آینده برای افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی ۱۹ هزار میلیارد تومان به منظور پرداخت حقوق و مستمری اختصاص یافت، همچنین کمیته امداد اجازه داده شد که برای سال آینده ۲ میلیون نفر از افرادی که تمکن مالی ندارند را تحت پوشش خود قرار دهد و مقرر شد ۱۳ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان برای کاهش فقر مطلق به دولت اختصاص پیدا می‌کند.

سخنگوی کمیسیون تلفیق بیان کرد: بر اساس مصوبه دیگر کمیسیون تلفیق، ۲ هزار میلیارد تومان به منظور تهیه تبلت، عینک، سمعک و تجهیزات هنرستان‌ها و مدارس شبانه روزی مناطق محروم در اختیار وزارت آموزش و پرورش قرار گیرد.

وی گفت: همچنین مبلغ ۳۲۰۰ میلیارد تومان برای کاهش آسیب‌های اجتماعی و ۵۰۰ میلیارد تومان برای حمایت از زنان سرپرست خانوار تخصیص یافت.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: یارانه یارانه نقدی سازمان هدفمندی یارانه ها کمیسیون تلفیق رحیم زارع کمیسیون تلفیق میلیارد تومان میلیون نفر سال آینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۴۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأمین آب آشامیدنی قشم با یارانه میلیاری/ صرفه‌جویی کنید

مدیرعامل شرکت آب، برق و تاسیسات سازمان منطقه آزاد قشم با تاکید بر صرفه‌جویی در مصرف آب، گفت: تولید آب شرب در این جزیره توسط دستگاه‌های آب‌شیرین‌کن است که هزینه‌های میلیاردی به دنبال دارد. - اخبار استانها -

شهرام داوری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در قشم اظهار داشت: در حال حاضر برای تولید هر مترمکعب آب در جزیره قشم باید 25 هزار تومان پرداخت کرد که 17 هزار تومان آن توسط سازمان منطقه آزاد قشم پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه در این شرایط تولید آب بسیار گران است و باید در مصرف آن صرفه‌جویی کرد، تصریح کرد: برای تامین آب شرب جزیره، سازمان منطقه آزاد قشم رقمی در حدود 224 میلیارد تومان یارانه پرداخت می‌کند.

مدیرعامل شرکت آب، برق و تاسیسات سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به طرحهای آبرسانی اجرا شده در جهت افزایش تولید آب در قشم، خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال میزان تولید آب در این منطقه از 23 به 27 هزار مترمکعب افزایش یافته است.

داوری قدیمی بودن لوله‌های انتقال آب در برخی از مناطق قشم به ویژه در بافت قدیم را از جمله مشکلات حال حاضر آبرسانی در این جزیره عنوان کرد و گفت: نوسازی این خطوط انتقال از برنامه‌های مهم این شرکت است که امیدواریم بتوانیم در سالجاری بخش قابل توجهی از آن را انجام دهیم.

انتهای پیام/7558

دیگر خبرها

  • داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک پول ندارند
  • ۱۶۱ هزار میلیارد تومان یارانه برای نان
  • پیش بینی ۷۵۸ هزار میلیارد تومان منابع هدفمندی یارانه
  • تخصیص یارانه دارو به خوبی انجام نمی شود / تلاش دولت برای تثبیت قیمت نان در 1403 با سه برابر کردن یارانه
  • زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی توسط سازمان هدفمندی یارانه‌ها
  • آغاز ثبت‌نام سازمان‌ها و نهادها برای یارانه خرید کتاب
  • تأمین آب آشامیدنی قشم با یارانه میلیاری/ صرفه‌جویی کنید
  • پیش‌بینی ردیف جداگانه بودجه برای قانون معلولان
  • پیگیر اجرای هدفمندسازی یارانه‌های دانشجویی در سال جدید هستیم
  • صحرایی: ۱۰۰ هنرستان به ظرفیت پذیرش دانش آموزان مهارتی اضافه شد