Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار منطقه 11 تهران گفت: به منظور ارتقای امنیت حضور زنان و خانواده ها در سطح شهر، نقاط نا ایمن و بی دفاع شهری در محله های مرکزی شهر تهران شناسایی و بهسازی می شوند.

به گزارش ایسنا، نصراله آبادیان از اجرای طرح" ارتقای احساس امنیت حضور زنان و خانواده ها در شهر" از طریق شناسایی و بهسازی نقاط ناامن و بی دفاع شهری، از سوی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه خبر داد و افزود: در راستای تحقق شعار "تهران شهری برای همه"، درصدد هستیم فضای کالبدی منطقه را برای همه گروهها به ویژه زنان و کودکان ایمن نماییم تا با آرامش خاطر بتوانند ضمن حضور در شهر، فعالیت های اجتماعی خود را پیش ببرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شهردار منطقه 11 در تشریح جزئیات این طرح بیان کرد: به منظور راهبری و انجام هماهنگی میان واحدهای مسئول در اجرای طرح، شورای اجرایی به تفکیک نواحی۴ گانه باحضور مدیران ناحیه، دبیران شورایاری و مدیران محلات، بانوان فعال محله و کارشناسان کلانتری های محدوده های مورد بررسی با هدف شناسایی، ارزیابی، ارائه راهکار و رفع فضاهای ناامن و بی دفاع، تشکیل می شود.
او ادامه داد: موضوع روشنایی معابر، گذرهای خلوت، فرم فضا، دسترسی به وسائل نقلیه عمومی و...از جمله شاخص های شناسایی شده در بحث نا امنی است که ضمن تعامل با معتمدین محلات، دفاتر توسعه محلی ، افراد صاحب نظر و متخصصین ، استخراج و جانمایی نقاط ناامن در نقشه GIS انجام می شود.

 بر اساس روابط عمومی شهرداری منطقه 11 ، به گفته آبادیان، پس از تایید نهایی نقاط ناایمن و فضاهای بی دفاع شهری، فاز عملیاتی اجرای طرح در دومرحله انجام می شود که در مرحله اول فضاهای ناامن شناسایی شده در حیطه وظایف معمول معاونت های تخصصی بهسازی و رفع می شود و در مرحله دوم ضمن شناسایی گروه های ذی نفع و ایده پرداز با حضور تسهیلگران اجتماعی و مشارکت ساکنین محلات و نظر سنجی از بانوان، اقدامات اجرایی در راستای تأمین امنیت زنان محقق خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهرداري تهران امنيت زنان اجرای طرح بی دفاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۴۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانواده‌های سربازانی که در غزه می‌جنگند خواستار حمله نکردن به رفح شدند

یک رسانه عبری زبان نوشت صدها خانواده سربازانی که در غزه می‌جنگند، نامه‌ای به مقامات نظامی صهیونیست فرستادند و در آن خواستار حمله نکردن به رفح شدند.

به گزارش ایسنا، روزنامه عبری زبان معاریو امروز -شنبه- نوشت: بیش از ۶۰۰ خانواده سربازانی که در غزه می‌جنگند، نامه‌ای به یوآو گالانت، وزیر جنگ و هرتزی هالوی، رئیس ستاد ارتش اشغالگر ارسال کردند و خواستار عدم تجاوز به رفح شدند.

خانواده سربازان صهیونیست به گالانت و هالوی گفتند: ما دیگر به شما اعتماد نداریم و ورود به رفح می‌تواند یک تله مرگبار باشد.

چندین مقام آمریکایی: اسرائیل پیش از آغاز حمله احتمالی به رفح، واشنگتن را مطلع خواهد کرد

چندین مقام آمریکایی به شرط ناشناس ماندن، اعلام کردند که اسرائیل پیش از آغاز حمله احتمالی به منطقه رفح در نوار غزه، واشنگتن را مطلع خواهد کرد.

براساس اخبار منتشر شده، اسرائیل قصد دارد در صورت آغاز حمله به رفح، آمریکا را در جریان طرح و روند مربوط به تخلیه غیرنظامیان از رفح قرار دهد.

به نقل از آناتولی، همچنین مقام‌های آمریکایی تاکید کرده‌اند که نگرانی واشنگتن نسبت به خطر افتادن جان شماری زیادی غیرنظامی در صورت آغاز حمله به منطقه رفح هنوز رفع نشده است.

آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا نیز اعلام کرد که کشورش از حمله زمینی ارتش اسرائیل به رفح در نوار غزه حمایت نخواهد کرد.

از سوی دیگر کارین ژان پیر سخنگوی کاخ سفید از مخالفت آمریکا با حمله زمینی احتمالی اسرائیل به منطقه رفح خبر داده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آیا لایحه «ارتقای امنیت زنان» فمنیستی است؟
  • ارزیابی ۱۵۷ طرح‏نامه رویداد «ریحان‌شهر»
  • موسوی: اگر منطقه ناامن شود همه کشورهای آن آسیب می‌بینند
  • آغاز عملیات دیوارکشی اطراف آرامستان شیخ شهاب‌الدین (آزادان)
  • دستگیری ۷نفر از اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز
  • اجرای طرح شناسایی معلمان فداکار در اصفهان
  • آغاز اجرای خط انتقال ۱۰ اینچی گاز در هشترود
  • بازداشت ۷ نفر اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز
  • دستگیری ۷ نفر اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز
  • خانواده‌های سربازانی که در غزه می‌جنگند خواستار حمله نکردن به رفح شدند