Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدراسیون ووشو و انجمن و مرکز تحقیقات ام اس ایران تفاهم‌نامه سه جانبه همکاری امضا کردند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، به منظور پیشگیری و درمان بیماری ام اس و گسترش ورزش در گروه بیماران ام اس، تفاهم‌نامه همکاری بین فدراسیون ووشو و انجمن ام اس ایران امضا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مراسم امضای این تفاهم‌نامه امیر صدیقی رئیس فدراسیون ووشو، عبدالحسین هوشمند مدیرانجمن ام اس ایران و عبدالرضا ناصر مقدسی رئیس مرکز تحقیقات ام اس حضور داشتند.

در مطالعات انجام شده مشخص شد که تایچی برای حفظ تعادل، آگاهی از بدن و روحیه برای بیماران مبتلا به ام‌اس بسیار مفید است. از همین رو مقرر شد تفاهم‌نامه‌ای منقعد شود تا هم روند پژوهش‌ها در ایران نیز تحت نظارت مرکز تحقیقات ام‌اس مدون‌تر شود و هم فدراسیون ووشو با همکاری انجمن ام اس برنامه‌های آموزشی و کمک آموزشی منسجمی را آغاز کند.

باید به این نکته اشاره کرد که ایران در میان تمامی کشورهای خاورمیانه بیشترین میزان آمار ابتلا به ام اس را دارد که عمده‌ گروه سنی این بیماران بین 20 تا 40 سال است. در این میان اضطراب و استرس و زندگی مدرن مهمترین عوامل ابتلا به ام اس محسوب می‌شوند.

رونمایی از پوستر رسمی مسابقات لیگ‎های برتر ووشو

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید) انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ووشو ووشو ایران ووشو ووشو ایران فدراسیون ووشو ام اس ایران تفاهم نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۴۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از برنامه کاربردی خودمراقبتی مبتنی بر تلفن هوشمند برای کنترل آسم در کاشان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ رئیس مرکز تحقیقات مدیریت اطلاعات سلامت دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: بر اساس تحقیقات و نتایج به دست آمده در صورت شش ماه استفاده مستمر از این برنامه کاربردی، روشی مؤثر برای بهبود کنترل آسم و خود مراقبتی در بیماران است.

مهرداد فرزندی‌پور افزود: با اشاره به پیشرفت‌های چشمگیر در فن‌آوری و افزایش دسترسی به تلفن‌های هوشمند، گفت: امکان ارائه آموزش از طریق روش‌های مؤثرتر با استفاده از این تلفن‌ها، برای بیماران نیز به وجود آمده است.

وی گفت: بیماری آسم با ویزیت‌های بخش اورژانس، بستری در بیمارستان، روزهای غیبت از کار و ویزیت‌های برنامه‌ریزی نشده در مطب پزشک، هزینه‌های اجتماعی و اقتصادی زیادی را به بیماران و جامعه تحمیل می‌کند.

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد تبریز با یک واحد صنعتی
  • دانشگاه بین‌المللی چابهار و موسسه جغرافیای دانشگاه تهران تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند
  • رونمایی از برنامه کاربردی خودمراقبتی مبتنی بر تلفن هوشمند برای کنترل آسم در کاشان
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری‌ میان کاخ گلستان و پژوهشگاه میراث فرهنگی
  • جزیره قشم میزبان گروه پزشکان جهادی
  • امضای تفاهم‌نامه و رونمایی از پوستر برگزاری آیین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد کرمانشاه با شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب
  • امضای تفاهم‌نامه آیین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی در شیراز
  • امضای ۹ تفاهم نامه با حلقه‌های میانی و گروه‌های مردمی با هدف مردمی سازی سلامت
  • ساترا اهمیت تنظیم گری‌اش را نمایش دهد/ امضای تفاهم نامه دانشگاهی