Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(ایسکانیوز)، عبدالرسول مستاجران در نشست تخصصی توسعه زمینه‌های همکاری میان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر و شرکت سرمایه‌گذاری صنایع شیمیایی ایران (ICIIC) مجری طرح LAB خاطرنشان کرد: در واحد دانشگاهی شاهین‌شهر زمینه ایجاد سرای نوآوری شهرستان ایجاد شده و در این سرا ۴۵۰ دانش‌آموخته دانشگاهی با هدف توسعه فعالیت دانش‌بنیان و فناورانه استقرار می‌یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: صنایع شیمیایی ایران نیز در کنار صنایع هم‌جوار و استانی می‌تواند از این فرصت به منظور رفع مشکلات و نیازهای علمی و مطالعاتی استفاده کند.

مستاجران با تأکید بر انعقاد تفاهم‌نامه‌های همکاری دانشگاه با صنایع استان اصفهان مطرح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر با برخورداری از رشته‌های تخصصی و اعضای هیئت علمی مرتبط می‌تواند در قالب تعریف طرح‌های پژوهشی برون‌دانشگاهی و تدوین موضوعات پایان‌نامه تحصیلات تکمیلی، همکاری‌های دوجانبه را توسعه دهد.

وی اضافه کرد: امکان استقرار واحدهای فناور و شرکت‌های دانش‌بنیان با موضوعات مرتبط با صنایع شیمیایی ایران در مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر وجود دارد.

انتهای پیام/

حمید انصاری کد خبر: 1088022 برچسب‌ها طرح پویش دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان دانش بنیان

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: طرح پویش دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی دانش بنیان شاهین شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۵۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ دستاورد علمی برپایی رویداد صدرا در دانشگاه آزاد بوئین‌زهرا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، رویداد صدرا با شرکت بیش از ۵۰ کارخانه، شرکت‌ها و واحد‌های تولیدی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوئین‌زهرا برگزار مورد بازدید جمعی از مسئولان دانشگاهی، شهرستانی و مدیران شرکت‌های خدماتی شهرک‌های صنعتی قرار گرفت.

دستاورد‌های علمی حاصل از این رویداد شامل تحقق منویات امامان انقلاب و شعار سال، ارتباط دانشگاه و صنعت، فرصت‌های شغلی و کسب‌وکار برای دانشجویان، استفاده از ظرفیت علمی استادان در برای حل مسائل صنعت، هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی و علمی شهرستان، شناساندن ظرفیت‌های منطقه و استان به جامعه در راستای بیان دستاورد‌ها و پیشرفت‌های نظام، کشف استعداد‌ها و ظرفیت‌ها در این رویداد‌ها و بهره‌مندی دانشگاه و صنعت و زمینه جذب نیروی انسانی به شرکت‌ها و حل مشکلات اشتغال و به تبع آن ازدواج و کاهش مشکلات بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رویداد صدرا بسترساز توسعه فعالیت فناورانه و ایجاد اشتغال
  • رویداد صدرا بسترساز توسعه فعالیت فناورانه و ایجاد اشتغال است
  • مرکز تحقیقات «هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء» مجوز فعالیت گرفت
  • ۸ دستاورد علمی برپایی رویداد صدرا در دانشگاه آزاد بوئین‌زهرا
  • رشد اقتصادی کشور با مشارکت مردم در گروی دانش بنیان شدن صنایع بزرگ است
  • سرپرست حوزه معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد رشت معرفی شد
  • سکوی توسعه‌ نوآوری و فناوری صنعت پتروشیمی کشور رونمایی می‌شود
  • شیب داوطلبان ورود به دانشگاه در رشته‌های علوم انسانی بالاست/ کشور با خطر کمبود تکنسین مواجه است
  • افتتاح نمایشگاه صدرا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوئین زهرا
  • جهاددانشگاهی؛ حلقه میانی پیوند صنعت و دانشگاه