Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: هم اکنون ۳۳ بیمار کرونایی با حال وخیم در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

به گزارش برنا؛ دکتر محمد طاهری، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: طی شبانه روزگذشته ۲۷۱ نفر با علائم کرونا ویروس به مراکز درمانی استان مراجعه کردند که ۴۴ نفر از آن‌ها در بخش عادی و ۱۳ نفر در بخش ICU بستری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه هم اکنون ۳۳ بیمار کرونایی با شرایط حالی وخیم در بیمارستان‌های استان داریم افزود: دیروز تست کرونای ۱۵ بیمار دیگر مثبت اعلام شد تا شمار کرونایی‌ها از ابتدای شیوع ویروس در استان به ۱۰ هزار و ۹۷ نفر برسد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان اظهار داشت: در شبانه وز گذشته یک بیمار کرونایی دیگر در استان جان باخت تا شمار فوت شدگان از کرونا در استان به هزار و ۴۶۱ نفر برسد.

طاهری شمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در شهرستان‌های استان را شامل: ۳۶۵ نفر در اسدآباد، ۵۷۹ نفر در بهار، ۶۳۰ نفر در تویسرکان، ۴۱۷ نفر در رزن، ۱۸۴ نفر در درگزین، ۱۷۶ نفر در فامنین، ۶۴۵ نفر در کبودراهنگ، هزار و ۸۷۵ نفر در ملایر، هزار و ۱۲۰ نفر در نهاوند و ۳ هزار و ۸۳۶ نفر در همدان دانست.

او اضافه کرد: ۲۷۰ نفر غیر هم استانی هم برای ابتلا به ویروس کووید ۱۹ در بیمارستان‌های استان همدان بستری شده اند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرونا کرونا در استانها کرونا در همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۶۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین آمار توزیع کارت کنکور

بر اساس آخرین آمار اعلام شده از سوی سازمان سنجش آموزش کشور، بیش از ۹۷۰ هزار داوطلب نوبت دوم کنکور نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مهلت دریافت کارت شرکت در آزمون داوطلبان نوبت اول آزمون سراسری به همراه راهنمای شرکت در آزمون تا روز گذشته چهارشنبه ۵ اردیبهشت‌ماه در سامانه جامع آزمون سراسری در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور برای مشاهده و پرینت فعال بود.

بر اساس آخرین آمار اعلام شده از سوی سازمان سنجش آموزش کشور، بیش از ۹۷۰ هزار داوطلب نوبت دوم کنکور نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام کردند.

رقابت برای کسب صندلی‌های سال ۱۴۰۳ دانشگاه‌های کشور از صبح امروز پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه جاری آغاز شد، در این آزمون در مجموع یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ داوطلب ثبت‌نام کرده‌اند که ۶۳ درصد آنها زن و ۳۷ درصد مرد هستند.

در آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو- معلم نیز ۶۶۰ هزار و ۳۹۳ نفر ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد ۶۶ درصد زن و ۳۴ درصد مرد هستند.

آزمون گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی صبح امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه، هنر و زبان‌های خارجی نیز عصر امروز آغاز می‌شود و در اولین روز رقابت کنکور ۱۴۰۳ بیش از ۶۵۰ هزار داوطلب به رقابت می‌پردازند.
داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی نیز صبح فردا جمعه ۷ اردیبهشت ماه در ۴۱۲ شهر، ۶۲۴ حوزه اصلی و ۱۹۹۳ حوزه فرعی با یکدیگر رقابت می‌کنند.

گروه علوم تجربی با بیش از ۵۰۱ هزار داوطلب و گروه علوم ریاضی با بیش از ۱۲۸ هزار داوطلب بیشترین و کمترین تعداد داوطلبین در میان گروه‌های آزمایشی اصلی را به خود اختصاص داده‌اند.

کد خبر 747784

دیگر خبرها

  • خرید تجهیزات پزشکی برای بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان
  • نجات جان ۱۰ بیمار در کمتر از یک هفته با تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • برگزاری دومین رویداد جوانی در استان همدان
  • آخرین آمار توزیع کارت کنکور
  • کاشت الکترود در مغز یک زن برای درمان سندروم لی + فیلم
  • آمار جمعیت ایران تا سال ۲۰۵۰ اعلام شد
  • ۴۶ بیمار هموفیلی در استان وجود دارد
  • هشدار درباره انتقال بیمار از مراکز دولتی به بیمارستان‌های خصوصی!/ باید چرخه پرگلایه «بیمه» اصلاح شود/ متاسفانه از اولویت نخست یعنی بهداشت غفلت شده است
  • شناسایی بیش از ۲۲هزار بیمار دیابتی در نیشابور
  • سه بیمار شیرازی با اهدای عضو دختر ۱۸ ساله تربت جامی جان دوباره گرفتند