Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-28@12:25:56 GMT

کوین لازانیا به هلاس ورونا پیوست / غیر رسمی

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۹۹۷۲۶

لازانیا روز سه شنبه در تست های پزشکی ورونا شرکت می کند.

کوین لازانیا، مهاجم ایتالیایی اودینزه قرار است به هلاس ورونا منتقل شود.

به گزارش طرفداری و به نقل از جانلوکا دی مارتزیو، هلاس ورونا برای جذب کوین لازانیا با اودینزه به توافق رسید و این مهاجم ایتالیایی روز سه شنبه در تست های پزشکی شرکت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توافق دو باشگاه بر اساس انتقال قرضی غیر رایگان با حق خرید جمعا به ارزش 6.5 میلیون یورو است. همچنین با در نظر گرفتن 2.5 میلیون یورو پاداش گنجانده شده در معامله، ارزش انتقال حداکثر به 9 میلیون یورو می رسد. در صورت تحقق برخی از بندهای درنظر گرفته شده، حق خرید اختیاری به اجباری تبدیل می شود. اودینزه برای جانشینی لازانیا قرار است فرناندو یورنته از ناپولی را جذب کند و احتمال انتقال پاتریک کوترونه به این تیم نیز وجود دارد.

اخبار داغ 

سید محمد خاتمی علت کاندید نشدن در انتخابات ۱۴۰۰ را گفت سند اختصاصی طرفداری از قرارداد میلیچ و استقلال اعتراض پرسپولیس به گل اول آلومینیوم؛ آفساید، گلزن نیم بدن جلوتر بود! آبروی ابولفضل پور عرب با یک عکس رفت دنیای بی اعتمادی؛ فوتبالیست ها چطور جا به جا می شوند؟ دلیل مشکلات مالی شدید بارسلونا چیست؟ 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۹۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان غمگین قصه امین اسماعیل‌نژاد در ایتالیا

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب رقابت‌های سوپرلیگای والیبال ایتالیا، تیم ورونا در حضور امین اسماعیل نژاد قطر پاسور ایرانی خود با نتیجه سه بر یک مقابل لوبه شکست خورد و به مقام ششمی این لیگ بسنده کرد.

در این دیدار ابتدا ورونا ست اول را با نتیجه 25 بر 23 از آن خود کرد. در ادامه اما لوبه توانست ست های دوم تا چهارم را با نتایج 25 بر 18، 26 بر 24 و 25 بر 22 پیروز شود تا با کسب رتبه پنجم سهمیه کاپ اروپا را به دست بیاورد.

در این مسابقه نوموری کیتا و امین اسماعیل نژاد به ترتیب نوزده و هجده امتیاز برای ورونا کسب کردند و در تیم لوبه مارلون یانت هررا بیست و چهار و آدیس لاگومژیا بیست و یک امتیاز به دست آوردند.

با این نتیجه ورونا با ستاره ایرانی خود رتبه ششم فصل 24-2023 را به دست آورد؛ رتبه ای که رضایت هواداران این تیم را به دنبال نخواهد داشت.

دیگر خبرها

  • پایان غمگین قصه امین اسماعیل‌نژاد در ایتالیا
  • قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران؛ شنبه ۸ اردیبهشت
  • شنبه ۸ اردیبهشت؛ قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران
  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ عقب‌نشینی طلا از مرز حساس
  • اصرار شنبه‌ای‌ها و مقاومت پنجشنبه‌ای‌ها
  • ژیرونا خواهان جذب اریک گارسیا به صورت دائمی
  • اجرای رسمی طرح باک پُر از روز شنبه در مرز رسمی پرویزخان
  • طرح باک پُر در مرز پرویزخان به صورت رسمی از روز شنبه اجرا می شود
  • ادامه دیدار نیمه‌تمام اودینزه - آاس رم؛ حضور سردار آزمون در ترکیب رسمی