Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-29@15:39:30 GMT

(ویدئو) دعا در آب سرد برای پایان همه گیری کرونا  

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۰۲۳۳۴

(ویدئو) دعا در آب سرد برای پایان همه گیری کرونا  

 راهبان بودایی و پیروان آن‌ها در ژاپن با انجام مراسم آیینی تطهیر در آب سرد در «کویاسان» این کشور برای پایان همه گیری جهانی ویروس کرونا دعا کردند.

به گزارش فرارو، کویاسان (کوه کویا) در استان واکایاما که در فهرست میراث جهانی یونسکو نیز ثبت شده، مرکز فرقه بودایی شینگون است و معابد زیادی در آن وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز گذشته پیروان این فرقه در یک رودخانه زلال در معبد اوکونوئین مراسم غسل در آب سرد را انجام دادند این معبد به داشتن قبرستان بزرگ نیز معروف است.

این افراد که لباس سفید به تن داشتند در هوای بسیار سرد و بارانی وارد آب رودخانه شدند. آن‌ها برای جلوگیری از سرایت ویروس کرونا فاصله اجتماعی خود را حفظ کرده بودند. دمای هوا و آب در ساعت ۱۰ صبح ۴ درجه سانتی گراد بود.

آن‌ها همراه با صدای به هم خوردن تخته‌های چوبی حدود ۱۰ دقیقه سوترا خواندند.

تسوجیتا شینکای که یکی از راهبان ارشد معبد هوجوئین است، پس از این مراسم گفت که آن‌ها برای پایان همه گیری ویروس کرونا و صلح جهانی در این سال سخت دعا کرده اند.

مقامات ژاپن تاکنون ابتلای دوهزار و ۷۲۳ نفر به کرونا را در این کشور تائید کرده اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی      

منبع: فرارو

کلیدواژه: گیتی موسوی راهبان بودایی ویروس کرونا ژاپن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۲۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان رویای شیرهای تاجیک در یکقدمی فینال

تیم ملی تایلند از ساعت 14:30 امروز (جمعه - به وقت ایران) در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا 2024، در سالن هوامارک ایندور بانکوک به مصاف تاجیکستان رفت که در پایان وقت‌های عادی و اضافه دو تیم به تساوی 3 - 3 رضایت دادند، اما در ضیافت پنالتی‌ها میزبان مسابقات با نتیجه 6 بر 5 پیروز شد و به فینال راه یافت.

تایلند به لطف برتری در این بازی، به فینال جام ملت‌های آسیا صعود کرد و از ساعت 14:30 روز یکشنبه 9 اردیبهشت (به وقت ایران)، مقابل برنده دیدار ایران - ازبکستان صف‌آرایی می‌کند. بازنده بازی ایران و ازبکستان نیز از ساعت 11:30 همان روز، در مسابقه رده‌بندی برابر تاجیکستان به میدان می‌رود.

با توجه به صعود چهار تیم ایران، ازبکستان، تایلند و تاجیکستان به جام جهانی فوتسال، مرحله پلی‌آف برای تعیین سهمیه پنجم قاره آسیا برای صعود به جام جهانی در جریان است. شاگردان مجید مرتضایی در تیم ملی افغانستان با نتیجه 5 بر 3 از سد عراق گذشتند و قرقیزستان با نتیجه 3 بر 2 مقابل ویتنام پیروز شد.

افغانستان و قرقیزستان از ساعت 8:30 روز 9 اردیبهشت برای کسب پنجمین سهمیه آسیا در جام جهانی با هم روبرو می‌شوند.

دیگر خبرها

  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • (ویدئو) گزارش دیدنی فیروز مشعوف از صعود افغانستان به جام جهانی
  • دومین جشنواره «عروسک خونه» پایان یافت
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • (ویدئو) فوتسال افغانستان یک قدم تا جهانی شدن
  • (ویدئو) رکورد جهانی اسکی پرش شکست
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • (ویدئو) تراکتور در ضربات پنالتی ذوب آهن را حذف کرد
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • پایان رویای شیرهای تاجیک در یکقدمی فینال