Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، علی‌اصغر شاهزیدی معاون مشارکت‌های مردمی اداره‌کل بهزیستی استان اصفهان اظهار داشت: از این تعداد ۷۰۸ مورد طرح خوداشتغالی است که برای این منظور بالغ بر ۲۶ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت شده است.

او ۷۰ درصد این طرح‌ها را خدماتی و مشاغل خانگی برشمرد و گفت: ۲۸ درصد از این طرح‌ها در حوزه کشاورزی و دامداری و بقیه مربوط به حوزه صنعت است که تاثیرگذار خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون مشارکت‌های مردمی اداره‌کل بهزیستی استان اصفهان به اشتغال مددجویان زیرپوشش اشاره و اضافه کرد: خودکفایی مددجویان درحوزه‌های مختلف مهارتی و اقتصادی مورد توجه است و با اختصاص وام و تسهیلات اشتغال‌زایی به دنبال کاهش جمعیت زیر پوشش و خودکفایی آنان هستیم.

شاهزیدی خاطرنشان کرد: در دهه فجر همچنین ۹۸ واحد مسکونی افتتاح و به خانواده‌های زیرپوشش این نهاد تحویل داده می‌شود.

وی یادآور شد: ۶۶ واحد مسکونی به خانواده‌های دارای ۲ عضو معلول واگذار می‌شود که برای هر واحد ۳۰ میلیون تومان کمک بلاعوض پرداخت شده است.

به گفته شاهزیدی ۳۲ واحد مسکونی دیگر به خانواده‌های دارای یک عضو معلول واگذار می‌شود که به این گروه ۱۰ میلیون تومان کمک بلاعوض پرداخت شده است.

به گفته او در مجموع بالغ بر ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان در قالب تسهیلات بانکی، کمک خیران و بهزیستی برای واگذاری این واحد‌های مسکونی به خانواده‌های زیرپوشش هزینه شده است.

معاون مشارکت‌های مردمی اداره‌کل بهزیستی استان اصفهان افزود: این واحد‌ها در ایام دهه فجر در شهرستان‌ها لنجان، خمین‌شهر، سمیرم، دهاقان، فریدونشهر، چادگان، برخوار، آران و بیدگل، نطنز، اصفهان، نجف آباد و فلاورجان واگذار می‌شود.

او با اشاره به اینکه اکنون دست کم سه هزار و ۸۰۰ خانواده نیازمند زیرپوشش بهزیستی متقاضی مسکن هستند از خیران نیک‌اندیش استان درخواست کرد که همچون همیشه، همراه مددجویان بهزیستی به‌ویژه در حوزه تامین مسکن خانواده‌های زیرپوشش باشند.

۱۲۰ هزار معلول در بانک اطلاعاتی بهزیستی استان اصفهان ثبت شده که این تعداد یک پنجم آمار معلولان در استان است و پیش‌بینی می‌شود که دست کم ۵۰۰ هزار فرد معلول در استان ساکن باشند.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: افتتاح طرحهای بهزیستی دهه فجر اشتغال مددجویان بهزیستی استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۳۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب کارخانه فرآوری کشمش در ملایر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ در این مراسم سیده مریم محمدی، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان گفت: پارسال بیش از ۳۰ تصفیه‌خانه در واحد‌های صنعتی و تولیدی استان ساخته شد و یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد که از این شمار ۲۱ تصفیه‌خانه تکمیل شد و به بهره‌برداری رسید.
دیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان هم با اشاره به اینکه این تصفیه‌خانه با ۲۰ میلیارد تومان اعتبار ساخته شده است، گفت: ملایر قطب تولید انگور و کشمش و دارای واحد‌های فرآوری کشمش متعددی است که برای پیشگیری از آسیب به محیط زیست از سوی این واحد‌ها نیازمند ایجاد تصفیه خانه در آنها هستیم.

دیگر خبرها

  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان آماده راه‌اندازی است
  • کانون خانواده‌ با خودمحوری‌ها آسیب می‌بیند
  • لزوم اتحاد کشورهای اسلامی در برابر ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی
  • افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب کارخانه فرآوری کشمش در ملایر
  • ارائه ۸۲ تیم مشاوره به خانواده‌های شهدا و مجروحین حادثه تروریستی کرمان 
  • بهره‌مندی ۳۶۰ هزار نفر از خدمات روانشناختی در مازندران ‌
  • اشتغال ۳۴۱ مددجوی بهزیستی در واحد‌های صنعتی و خدماتی نیشابور
  • تسهیلات خاص برای خانواده‌های دارای فرزند چندقلو
  • بهزیستی چه خدماتی به «خانواده‌های دارای فرزند چندقلو» می دهد؟
  • ۲۳ درصد پرونده های مشاوره طلاق در مازندران منجر به ساز شد