Web Analytics Made Easy - Statcounter

تورج فرهادی، شهردار منطقه 6 تهران در گفت وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره راه‌اندازی گالری شهری در بلوار کشاورز اظهارداشت: منطقه 6 تهران با توجه به حضور مراکز مهم و ممتاز دانشگاهی، فرهنگی، درمانی، سیاسی فقط قلب فرهنگی پایتخت نیست بلکه قلب فرهنگی کل کشور هم است. به دلیل وجود این ظرفیت‌ها و مراکز است که جمعیت شناور این منطقه روزانه به بیش از یک میلیون نفر می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از تعریف پهنه فرهنگی این منطقه مرکزی تهران در ضلع شمال خیابان کریمخان زند خبر داد و گفت: بیشتر گالری‌های تهران در این پهنه قرار دارند. همان طور که خیابان حضرت ولی‌عصر(عج)، ستون فقرات کل شهر تهران است؛ محور کریمخان در منطقه 6 نیز ستون فقرات فرهنگی منطقه به شمار می‌رود.

وی از آغاز برنامه‌ریزی خاص فرهنگی و اجتماعی برای محور کریمخان و بلوار کشاورز از پلازای هفت تیر تا بیمارستان امام خمینی(ره) خبر داد و گفت: این محور با ظرفیت‌هایی مانند آب کرج، تقاطع با خیابان ولی‌عصر و انشعاباتی که به خیابان انقلاب اسلامی دارد و وجود مراکز درمانی، دانشگاهی و سیاسی بسیاری که در آن قرار دارند، موقعیت ممتازی دارا است.

شهردار منطقه 6 تهران از برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی گالری شهری در بلوار کشاورز خبر داد و افزود: محور کریمخان با توجه به کتابفروشی‌های خوبی که زیر پل کریمخان به سمت میدان هفت تیر فعال هستند، ظرفیت خوبی برای اقدام‌های فرهنگی دارد و با همکاری مشاور باید مبلمانی متناسب با فضای فرهنگی این محور ایجاد کرد.

فرهادی با اشاره به اینکه امتداد پهنه رودکی در منطقه 6 تهران قرار دارد، به طرح‌های راه‌اندازی گذر صنایع دستی و گذر موسیقی در این منطقه و ظرفیت خانه هنرمندان اشاره و خاطرنشان کرد: بیش از 600 کافه کتاب و کافه در سطح منطقه وجود دارد که تمایلات فرهنگی دارند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: تورج فرهادی شهردار منطقه 6 تهران خيابان كريمخان زند بلوار کشاورز منطقه 6 تهران راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۴۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری افزون بر ۲ هزار سرویس نخاله از سطح شهر خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ سرپرست شهرداری خرمشهر گفت: حوزه معاونت خدمات شهری شهرداری به دلیل گستردگی و اهمیت موضوع پاکیزگی شهر، به صورت فعال و همه روزه نسبت به جمع آوری نخاله‌های ساختمانی در سطح شهر اقدام می‌کنند.
دامون عبدالهی‌زاده به رنگ آمیزی ۴۵ کیلومتر از جداول خیابان‌ها و بلوار‌های شهر خرمشهر اشاره کرد و افزود: چهار کیلومتر از نرده‌های پیاده‌رو ساحلی امام خیمینی (ره) و بلوار بایندر رنگ آمیزی شده است.
وی به اجرای هشت کیلومتر هرس و فرم دهی درختان، کاشت ۹ هزار متر مربع گل‌های فصلی و نصب مجموعه وسایل جدید بازی کودکان در چهار پارک خرمشهر اشاره کرد و گفت: ۲ نماد نخل نوری در میادین کوی بهروز و بسیج نصب شد.
سرپرست شهرداری خرمشهر به اجرای طرح آسفالت خیابان‌ها و معابر شهر خرمشهر پس از ۲۰ سال اشاره کرد و افزود: بیش از ۵۰۰ هزار متر مربع از خیابان‌های اصلی و فرعی شهر خرمشهر آسفالت و روکش آسفالت شد.
۱۱ کیلومتر از بلوار‌های سطح شهر نورپردای و بیش از ۲۰۰ پروژکتور در میادین و پارک‌ها نصب شد.

دیگر خبرها

  • عزم ملی برای حل مشکلات پایتخت شکل بگیرد/ضرورت استفاده از ظرفیت معتمدین محلات در سایر کلانشهرها
  • کیفیت و بی‌توجهی: دست اندازی در جاده پیشرفت راهسازی ایران
  • برق برخی مناطق ۳ شهرستان گیلان فردا قطع می‌شود
  • جمع آوری افزون بر ۲ هزار سرویس نخاله از سطح شهر خرمشهر
  • توسعه و گردشگری از اهداف اصلی شهرداری بندرعباس است
  • جای توربین‌های بادی دیگر در خیابان‌ها است
  • مرگ ۲ تن در ۲ تصادف رانندگی به فاصله ۱۰ دقیقه در پایتخت
  • خیابان کشاورز بجنورد بازگشایی شد + فیلم
  • ترافیک سنگین در محور‌های شمال شرق پایتخت
  • ترافیک سنگین در محورهای شمال شرق پایتخت