Web Analytics Made Easy - Statcounter

زنگنه اجرای طرح شهید سلیمانی در جهت کنترل بیماری کرونا را نمونه یک کار جهادی خالصانه عنوان کرد و گفت: یکدلی و وفاق در این طرح به خوبی تبلور یافته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ محسن زنگنه نمایند مردم شهرستان‌ های تربت حیدریه، مه‌ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در جمع مدافعان سلامت شهرستان زاوه اظهار کرد: منطقۀ زاوه به لحاظ موقعیت جغرافیایی و اقتصادی ویژه، نیازمند توسعه هرچه بیشتر در حوزۀ سلامت است و خوشبختانه تاکنون شاهد اقدامات موثری در این مسیر بوده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: مهمترین نیاز زیرساختی شهرستان زاوه در حال حاضر تکمیل بیمارستان راشد است که امیدواریم با همراهی خیرین اعتبارات لازم برای تکمیل این پروژه هر چه سریعتر فراهم شود، چرا که معتقدیم تکمیل این بیمارستان یک حرکت بزرگ برای توسعه سلامت منطقه خواهد بود.

زنگنه اجرای طرح شهید سلیمانی در جهت کنترل بیماری کرونا را نمونه یک کار جهادی خالصانه عنوان کرد و اظهار داشت: یکدلی و وفاق در این طرح به خوبی تبلور یافته است و ملت انقلابی ایران اسلامی در اطاعت از منویات رهبر عظیم‌الشان انقلاب اسلامی در قالب پویش مواسات و همدلی به میدان همراهی با مدافعان سلامت آمدند و برگ زرینی در تاریخ پرافتخار انقلاب به یادگار گذاشتند.

نمایندۀ مردم شهرستان‌های تربت حیدریه، مه‌ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از تلاش‌های مجموعۀ بهداشت و درمان در مقابله با کرونا بیان داشت: کاری که مدافعان سلامت در این مدت انجام دادند با هیچ واژه و کلمه‌ای قابل توصیف نیست و قطعا در نزد پروردگار از اجر بالایی برخوردار خواهد بود ضمن این‌که مردم نیز به خوبی قدردان این تلاش‌های مخلصانه هستند.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه در حاشیه بازدید از بیمارستان 32 تخت‌خوابی راشد زاوه از پیشرفت 76 درصدی این پروژه خبر داد و گفت: بیمارستان 32 تخت‌خوابی راشد زاوه در زمینی به مساحت 20 هزار متر مربع و با زیربنای 4 هزار و 100 متر در حال احداث است.

کامل با بیان اینکه تاکنون بیش از 150 میلیارد ریال برای احداث ساختمان هزینه شده، افزود: بیش از 280 میلیارد ریال اعتبار دیگر نیز برای تکمیل و بهره برداری از آن مورد نیاز است.

وی اظهار داشت: یک بخش اورژانس با ظرفیت 10 تخت، یک بخش بستری با ظرفیت 18 تخت، دو تخت LDR، دو تخت اتاق عمل، درمانگاه سرپایی، رادیولوژی، آزمایشگاه و فضاهای پشتیبانی شامل: آشپزخانه، لنژری، CSR، پانسیون متخصصین، امحای زباله و حفاظت فیزیکی برای این بیمارستان در نظر گرفته شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه خاطر‌نشان کرد: موافقت اولیه برای چارت تشکیلاتی بیمارستان به منظور جذب و تامین نیروی انسانی از طرف وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صادر شده است.

دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه با تحت پوشش قرار دادن شهرستانهای تربت حیدریه، مه ولات و زاوه به حدود 368 هزار نفر در جنوب خراسان رضوی خدمات آموزشی، درمانی و بهداشتی ارایه می دهد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: تربت حیدریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۴۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیزات بیمارستان گچساران خریداری شد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیمارستان ۶۴ تختخوابی شهدای نفت دوگنبدان ۹۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تجهیزات آن خریداری شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، سید علی احمدزاده با حضور محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور در بازدید از بیمارستان نفت گچساران اظهار داشت: بارقه‌های امیدی برای تکمیل و بهره‌برداری از این مرکز درمانی که قریب به 17 سال از عملیات اجرایی آن می گذرد در دولت سیزدهم شکل گرفت و هم اینک به پیشرفت چشمگیری در حال ساخت است.

وی عنوان کرد: عملیات اجرایی بیمارستان شهدای نفت گچساران در سال 1386 در قالب سه طبقه و پنج بخش اصلی شامل کلینیک های تخصصی،‌ بخش‌های بستری،‌ اورژانس و آزمایشگاه، خدماتی و اداری آغاز شد.

احمدزاده تصریح کرد: این طرح درمانی در زمینی به وسعت 11 هزار مترمربع در حال ساخت است و به دلیل برخی مشکلات عملیات ساخت این مرکز درمانی چندین سال متوقف و عملیات تکمیل این طرح اوایل مرداد امسال دوباره از سر گرفته شد.

وی بیان کرد با توجه به افزایش جمعیت سرویس گیرنده از بهداشت و درمان صنعت نفت و همچنین جهت رفع مشکلات خدمات گیرندگان در تلاش هستیم این مرکز درمانی اوایل سال آینده به بهره‌برداری برسد و کارکنان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران سال ها چشم انتظار راه‌اندازی این مرکز درمانی هستند.

به گفته احمدزاده موقعیت این بیمارستان به گونه‌ای است که با راه‌اندازی آن هم کارکنان صنعت نفت و هم مردم پیرامونی آن منتفع می‌شوند و 940 میلیارد ریال برای تکمیل بیمارستان شهدای نفت گچساران در دولت سیزدهم اختصاص داده شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پروژه‌های آموزشی نیمه تمام تا مهرماه در تربت حیدریه تکمیل می‌شود
  • افزایش تعداد رشته‌های دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه
  • شناسایی متهم برداشت غیرمجاز یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریالی در تربت حیدریه
  • تجهیزات بیمارستان گچساران خریداری شد
  • یادواره ۴۵ شهید کارگر در تربت جام برگزار شد
  • شهر کَدکَن قابلیت تبدیل به قطب گردشگری ادبی شهرستان تربت‌حیدریه را دارد
  • چند خبر کوتاه از شهرستان های تربت حیدریه و نیشابور
  • تحقق شعار سال نیاز به مدیران انقلابی و جهادی دارد
  • آزادی بیان غربی‌ها اهداف استکباری و استبدادی دارد
  • شهر یزد به اعتبارات ملی نیاز دارد/ پروژه‌های نیمه‌تمام دفع آب‌های سطحی تکمیل می‌شود