Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در زورخانه‌ای در تهران حاضر شد و با جمعی از پیشکسوتان دیدار و گفت‌و‌گو کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نصرالله پریچهره، مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران شب گذشته (دوشنبه) در زورخانه نیرو راستی، میهمان گروهی از بزرگان و پیشکسوتان ورزش باستانی پایتخت بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم که با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد، پریچهره با حمایت از سرپرست جدید هیئت پهلوانی و زورخانه‌ای استان تهران تاکید کرد این رشته قدیمی و سنتی  باید دوباره در پایتخت به روزهای اوج خود بازگردد و چراغ زورخانه‌های خاموش تهران با تلاش مدیران جدید دوباره روشن شود.

در ادامه جلسه، محمد خوش‌جان رئیس اسبق فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای صراحتا اعلام کرد هیئت تهران هیچ دشمنی با فدراسیون نداشته و هدفش، تعامل سازنده برای پیشرفت این رشته است. همچنین امیر عرب سرپرست هیئت پهلوانی و زورخانه‌ای استان تهران نیز ضمن خیر مقدم به مدیر کل ورزش و جوانان استان، اهداف و برنامه های آتی خود را تشریح کرد.  حکم محمد باقری به عنوان دبیر هیئت نیز در همین مراسم اعطا شد.

باران چشمه سرپرست فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی شد

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ورزش زورخانه ای ورزش زورخانه ای ورزش و جوانان استان استان تهران زورخانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۶۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آئین تجلیل از مروجین فرهنگ و منش پهلوانی در ساری

در آئین نکوداشت هفته ترویج فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای و روز قشر بسیج ورزشکاران حجت الاسلام یاسر طاهری، رجبی مدیرکل ورزش و جوانان، عباد دلیری رئیس اداره ورزش و جوانان ساری، غفارپور مسئول بسیج ورزشکاران مازندران، طورسوادکوهی و باقری روسای هیات زورخانه‌ای و کبدی استان و ساری، شریفی عضو شورای شهر ساری، نادری مسئول کانون بسیج ورزشکاران و روسای هیات‌های ورزشی ساری و قهرمانان حضور داشتند.

در این برنامه از خانواده شهدای ورزشکار، مهرادعلی بابایی و علی معلم کلایی، تجلیل شد و همچنین شهید شاخص ورزشکار سال ۱۴۰۳ کشور شهید سعید شبان گورچین قلعه معرفی و از تمثال این شهید رونمایی شد.

در پایان این آئین تجلیل از پیشکسوتان، مربیان و قهرمانان مروجین فرهنگ و منش پهلوانی در شهرستان ساری برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • پیشکسوتان زورخانه استان تجلیل شدند
  • ورزشکاران کشتی پهلوانی یاسوج جشن گلریزان برگزار کردند
  • مراسم تجلیل از باستانی کاران اسدآباد
  • شهری با ۱۷ گود مقدس/ پرحاشیه‌تر از فوتبال!
  • تجلیل از باستانی کاران شهرستان اسدآباد
  • آئین تجلیل از مروجین فرهنگ و منش پهلوانی در ساری
  • نمایش فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای در پردیس
  • زورخانه در روستاهای مستعد تیران احداث شود
  • ورزش زورخانه ای و پهلوانی-زنجان
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی