Web Analytics Made Easy - Statcounter

بارسلونا برای دیدار برگشت لالیگا برابر رئال مادرید از یک کیت خاص استفاده می کند. ایده طراحی این کیت توسط کارلس پویول اسطوره بلوگرانا ارائه شده است.

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت رسمی بارسلونا، بلوگرانا در بازی برگشت رقابت های لالیگا برابر رئال مادرید از یک کیت جدید استفاده می کند. طراحی لباس توسط کارلس پویول انجام شده است و ترکیبی از پرچم کاتالونیا و رنگ آبی و اناری کیت اصلی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بارسلونا باید در دیدار برگشت لالیگا در ورزشگاه دی استفانو به مصاف رئال مادرید برود.

تیزر معرفی پیراهن مخصوص بارسلونا برای بازی برگشت با رئال مادرید در لالیگا

اخبار داغ 

سید محمد خاتمی علت کاندید نشدن در انتخابات ۱۴۰۰ را گفت سکوت رسول پناه شکست؛ آقای گل محمدی، مظلوم نمایی نکن! پپه با همراهی طارمی به رختکن رفت آبروی ابولفضل پور عرب با یک عکس رفت دنیای بی اعتمادی؛ فوتبالیست ها چطور جا به جا می شوند؟ دلیل مشکلات مالی شدید بارسلونا چیست؟ 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۶۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرخش 180 درجه: ستاره عاشق رئال منتظر بارسا

به گزارش "ورزش سه"،عملکرد درخشان کواراتسخلیا در ترکیب ناپولی و نقش مهمی که او در قهرمانی تیم در رقابت‌های فصل گذشته سری آ ایتالیا ایفا کرد باعث شد که توجه بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی به او جلب شود.

در حالی که چند باشگاه بزرگ اروپایی در حال بررسی شرایط این بازیکن بودند، مدیر برنامه‌اش مدعی شد که این ستاره گرجستانی علاقه بسیار زیادی به رئال مادرید دارد و یکی از هواداران متعصب این تیم از دوران کودکی بوده است و این در حالی است که خود او و پدر این بازیکن مشتاق پیوستنش به بارسلونا هستند.

این ابراز علاقه رسمی باعث شد که حتی گوتی، ستاره سابق رئال مادرید، برای دیدار با این بازیکن راهی شهر ناپل ایتالیا شود و پیراهن خودش از زمان حضور در رئال را به عنوان هدیه و یادگاری به او اهدا کند.

اما ترافیک ستاره‌های حاضر در خط حمله رئال مادرید باعث شده است که این تیم جایی برای کواراتسخلیا نداشته باشد و حالا روزنامه گاتزتا دلو اسپرت خبر داده است که این بازیکن حاضر به پذیرش پیشنهاد ناپولی برای امضای قرارداد جدید نشده است.

این رسانه ایتالیایی تاکید دارد که این ستاره گرجستانی حالا امیدوار است که توجه مدیران بارسا را به خود جلب کند و منتظر دریافت پیشنهادی از سوی این باشگاه است تا بتواند در فصل آینده با پیراهن این تیم و تحت هدایت ژاوی به میدان برود.

دیگر خبرها

  • آخرین گل ژاوی با پیراهن بارسلونا (لالیگا - 28 آوریل، 2015) / فیلم
  • خلاصه‌بازی رئال‌مادرید و رئال سوسیداد + فیلم
  • برد نصف رئال درخانه سوسیداد؛ ۴ امتیاز تا قهرمانی
  • آنچلوتی: شک ندارم آردا گولر فصل بعد هم در رئال مادرید است؛ به قهرمانی در لالیگا خیلی نزدیکیم
  • خلاصه بازی رئال سوسیداد 0-1 رئال مادرید (لالیگا - 2023/24)
  • درخشش آردا گولر مقابل دیدگان کارلو آنچلوتی / عکس
  • رئال سوسیداد - رئال مادرید؛ ترکیب رسمی
  • زلزله آنچلوتی در ترکیب رئال مقابل سوسیداد با ایجاد ۹ تغییر
  • چرخش 180 درجه: ستاره عاشق رئال منتظر بارسا
  • طرح لو رفته از پیراهن سوم رئال مادرید در فصل 25-2024 / عکس