Web Analytics Made Easy - Statcounter

حیدری بر لزوم اجرای دستورالعمل های بهداشتی ستاد مبارزه با کرونا در دستگاه های دولتی تاکید کرد و گفت: متاسفانه این دستورالعمل ها در بسیاری از مناطق شهرستان خرمشهر به ویژه در دستگاه‌های دولتی اجرا نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، «محمد حیدری» ظهر امروز (سه شنبه 7 بهمن) در نشست ستاد مدیریت بیماری کرونا که در سالن جلسات فرمانداری ویژه خرمشهر برگزار شد اظهار کرد: خوشبختانه با کنترل مناسب بیماری کووید 19 در سطح شهرستان خرمشهر شاهد کاهش میزان ابتلا به این بیماری بوده ایم اما آنچه در خرمشهر و کشور در زمینه کاهش مرگ و میر و ابتلا به ویروس کرونا اتفاق افتاد حاصل تلاش فراگیر حاکمیتی و همراهی و پشتیبانی مردم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون استاندار و فرماندار ویژه خرمشهر بر لزوم اجرای دستورالعمل های بهداشتی در دستگاه های دولتی این شهرستان تاکید کرد و افزود: متاسفانه در بسیاری از مناطق شهرستان خرمشهر به ویژه در دستگاه‌های دولتی این دستورالعمل اجرا نمی‌شود لذا هر دستگاه دولتی موظف به نظارت بر اجرای دستورالعمل های بهداشتی در زیرمجموعه های خود هستند.

 

وی تصریح کرد: بازرسان فرمانداری به منظور بررسی وضعیت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی همه روزه از اداره‌های دولتی بازدید و گزارش‌ لازم را به فرمانداری ارائه خواهد کرد تا در پرونده ارزشیابی دستگاه‌های دولتی لحاظ شود.

 

حیدری با تاکید بر لزوم رعایت دستورالعمل های بهداشتی ستاد مبارزه با کرونا در کارخانجات و کارگاه‌های تولیدی اضافه کرد: کارخانجات و کارگاه های تولیدی که دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نمی کنند تعطیل خواهند شد.

 

وی تجمعات در آئین های عزاداری و عروسی را ممنوع اعلام کرد و ادامه داد: همچنان برای برپایی آیین عزا و عروسی سختگیرانه عمل خواهد شد.همچنین برای جلوگیری از تجمع در دفن اجساد مجوز فرمانداری صادر و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی دفن خواهند شد.

 

فرماندار ویژه خرمشهر خاطر نشان کرد: تالارهای عروسی نیز با 50 درصد ظرفیت اجازه فعالیت خواهند داشت و فعالیت آنها باید با مجوز و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی باشد.

 

وی بر لزوم ادامه روند ضدعفونی و گندزدایی سطح شهرستان از سوی شهرداری های خرمشهر و مینوشهر تاکید کرد و یاد آور شد: متاسفانه شهرداری‌های این 2 شهر گندزدایی و ضدعفونی سطح شهر را تعطیل کردند در حالی که در شهرستان‌های دیگر این کار ادامه دارد.

 

پایان پیام/660

منبع: شبستان

کلیدواژه: گندزدایی و ضدعفونی رعایت دستورالعمل های بهداشتی بیماری کرونا ویروس معاون استاندار و فرماندار ویژه خرمشهر خبرگزاری شبستان خوزستان منطقه آزاد اروند دستگاه های دولتی محمد حیدری اجرای دستورالعمل های بهداشتی رعایت دستورالعمل های بهداشتی دستگاه های دولتی بر لزوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۶۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای عدالت در عرصه های مختلف لازمه حکومتی دینی است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ رئیس کل دادگستری اصفهان در آیین گشایش دادگاه بخش برزک گفت: نباید عدالت را تنها در حوزه قضایی انتظار داشته باشیم بلکه اجرای عدالت باید در عرصه‌های مختلف وجود داشته باشد و براین اساس اگر کار‌ها در حوزه‌های مختلف براساس قانون، وجدان کاری، احساس مسوولیت و تعهد صورت بگیرد بسیاری از پرونده‌های قضایی دیگر وجود نخواهد نداشت وبرخورد با ناهنجاری‌ها، برنامه جدی قوه قضائیه است.


حجت الاسلام والمسلمین جعفری افزود: باید منویات مقام معظم رهبری و ریاست قوه قضایی سرلوحه کار قرار دارد و امیدواریم بتوان به شکلی عمل کرد که رضایتمندی مردم را در کوتاهترین زمان و با دقت کامل بتوان محقق کرد.


وی با بیان اینکه به مسأله حجاب در جامعه باید ورای یک مقوله اجتماعیِ صرف نگریسته شود، بر حمایت دستگاه قضائی استان از مجریان طرح نور تاکید کرد.

وی افزود: بخش برزک بنا به آمار دستگاه قضایی، کمترین پرونده را دارد که از فرهنگ بالا و غنای فرهنگی شهروندان این منطقه ریشه گرفته است و جای تحسین و تقدیر دارد و امیدواریم فرهنگ صلح و سازش در این منطقه بیش از پیش تقویت شود.


سرپرست فرمانداری کاشان گفت: گشایش دادگاه در بخش برزک مصداق عینی نهضت خدمت‌رسانی قوه قضاییه در این بخش است تا مردم مجبور نباشند که مسافت طولانی و خطرآفرین تا شهر کاشان را طی کنند.


محمدی فشارکی افزود: سوابق بررسی شده نشان می‌دهد که دستگاه قضایی و دستگاه اجرایی تعامل خوبی با یکدیگر دارند و تلاش می‌کنند تا فضای شهرستان کاشان را امن و آرام نگه دارند و در مسیر توسعه و ارتقا حرکت کنند.


وی گفت: تعامل دستگاه قضایی و اجرایی یک تعامل خوب است که نشانه تداخل یا نافی استقلال نیست، بلکه مصداق همراهی دستگاه‌ها در شهرستان است که امیدواریم بتوانیم به مردم خدمت کنیم.
دادگاه شهر برزک با حضور مسئولان اجرایی و قضایی استان اصفهان و شهرستان کاشان به بهره‌برداری رسید.
شهر برزک در فاصله ۵۰ کیلومتری جنوب غربی کاشان واقع شده و مهم‌ترین منطقه تولید گل محمدی شهرستان کاشان است

دیگر خبرها

  • گشت ارشاد مدیران به معنای برکناری و بگیر و ببند نیست
  • مبارزه با آفت برگخوار ذرت و تمهیدات لازم برای برداشت گندم اُرزوئیه
  • ذبح‌کننده غیرمجاز دام در خرمشهر محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • دستگاه‌های دولتی مکلف به پاسخگویی و اجرای مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی هستند
  • دستگاه های اجرایی شهرستان گناوه در اجرای طرح «نور» همکاری کنند
  • اجرای عدالت در عرصه های مختلف لازمه حکومتی دینی است
  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • جزئیات اجرای استاندارد «برچسب انرژی ساختمان» در ادارات
  • ضرورت ایجاد بخش مدیریت بحران در دستگاه‌های اجرایی
  • انتقاد از دستورالعمل صادر شده توسط یک مسئول در قوه قضاییه:طبق قانون اساسی نمی‌توانید ثبت شکایت و دادخواست از دولت را ممنوع کنید