Web Analytics Made Easy - Statcounter

امید نیازپور گفت: برای ورود به عرصه تصمیم سازی کشور یک تشکیلات قوی و منسجم و با برنامه ثبت شده و دارای اعتبار نامه از دو وزارت به واسطه انتخاب جوانان به عنوان علمداران این عرصه رسماً فعالیت خود را از فردا آغاز می کنند.

به گزارش برنا؛ امید نیازپور، عضو منتخب مجمع ملی تشکل های جوانان گفت: برای آن که جوانان بتوانند خود در قالب تشکیلاتی ظهور کنند و منشاء خیر و برکت در روستا، شهر، استان  کشور باشند از سال ۹۵ مجامع استانی با برگزاری انتخابات شکل گرفت و سپس فعالیت های غیر رسمی خود را آغاز کرد که به همت معاونت امور جوانان وزارت ورزش و جوانان و همچنین معاونت امور اجتماعی وزارت کشور و مجامع تشکل‌های جوانان کشور این مجمع به صورت رسمی از فردا با تودیع و معارفه در استان البرز آغاز به کار خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیازپور در ادامه در خصوص ساختار ارکان هیئت رئیسه مجمع ملی افزود: عصر فردا بنا است منتخبین مجمع ملی طی نشستی ارکان هیات رییسه و دبیرکل را انتخاب کنند و از همان روز رسماً وارد فاز عملیاتی و اجرایی شوند.

او در ادامه گفت: از ظرفیت همه جوانان کشور برای ساخت ایرانی آباد و پیگیری تا حصول نتیجه و رفع مشکلات با اراده‌ای پولادین در میدان بوده و تا اتمام مسئولیت مان در صحنه حضور فعال دارم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مجمع ملی تشکل های جوانان مجمع ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۹۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز دیدار جمعی از معلمان با رهبر انقلاب

جمعی از معلمان سراسر کشور در سالروز شهادت شهید مطهری با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند.

به گزارش ایسنا، همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلّم، جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، صبح امروز (چهارشنبه) با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار  کردند.

️این برنامه، از جمله دیدارهای سالانه رهبر معظم انقلاب است که در تکریم مقام معلم بطور پیوسته برگزار شده است.

این خبر تکمیل می‌شود

دیگر خبرها

  • دولت ترینیداد و توباگو کشور فلسطین را به رسمیت شناخت
  • تشکل‌های دانشجویی در شناسایی مسائل و اعتباربخشی سیاست‌ها کمک کنند
  • مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد
  • بمباران شمال عراق از سوی ترکیه
  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از فردا
  • تغییر نام باشگاه استقلال از مسیر قانونی ممکن است/ تجلیل از مدال‌آوران ایرانی با حضور رئیس جمهور
  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از فردا آغاز می‌شود
  • بیانیه ۵ زبانه تشکل‌های اسلامی دانشگاه شهید باهنر کرمان پیرامون حوادث دانشگاه‌های آمریکا
  • شروع مراسم دیدار معلمان سراسر کشور با رهبر انقلاب
  • آغاز دیدار جمعی از معلمان با رهبر انقلاب