Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@10:00:25 GMT

تعداد بازداشتی ها در شهرداری آبسرد به ۲۶ نفر رسید

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۱۰۹۱۵

تعداد بازداشتی ها در شهرداری آبسرد به ۲۶ نفر رسید

محمد تقی تقی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر، از افزایش تعداد بازداشتی‌های شهرداری آبسرد خبر داد و اظهار داشت: با افزوده شدن ۸ نفر دیگر تعداد بازداشتی‌ها به ۲۶ نفر رسیده است.

تقی زاده با بیان اینکه در پرونده تخلفات مالی و ساختمانی شهرداری آبسرد رد پای ۳ عضو شورای شهر، شهردار، ۵ پیمانکار، یک دهیار و ۱۶ نفر از کارمندان شهرداری آبسرد مشهود است عنوان داشت: پیش از این شهردار آبسرد نیز دستگیر شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان عمومی و انقلاب دماوند با اشاره به اینکه خط قرمز قانون دست بردن در اموال عمومی بیت المال و تخطی از قوانین است، افزود: رسیدگی به این پرونده در دادسرای عمومی و انقلاب دماوند به صورت ویژه در حال انجام است.

کد خبر 5131752

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان دماوند شهرداری آبسرد ویروس کرونا دهه فجر آمار کرونا خطبه های نماز جمعه بوشهر گرگان شیراز کرمانشاه شهرکرد شهرستان کرج شیوع کرونا آلودگی هوا مشهد بارش برف شهرداری آبسرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۰۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب واحد‌های صنفی متخلف در کازرون

محمدعلی برزویی معاون خدمات شهری شهرداری کازرون اظهار کرد: پس از اخطار‌های ماموران اجرائیات شهرداری و بی توجهی ۲ واحد صنفی به اخطار‌های نیرو‌های سد معبر، طبق بند ٢ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها با حکم دادستان عمومی و انقلاب شهرستان و همکاری نیروی انتظامی این واحد‌های صنفی متخلف در خیابان ابوذر و فلسطین که با سد معبر برای شهروندان ایجاد مزاحمت کرده بودند، پلمب شدند.

او گفت: سیر مراحل قانونی تعدادی دیگر از واحد‌های صنفی جهت اقدامات بعدی در حال پیگیری است.

معاون خدمات شهری شهرداری کازرون از کسبه‌ها خواست جهت رفاه حال شهروندان و با رعایت قوانین با نیرو‌های سد معبر شهرداری همکاری‌های لازم را داشته باشند.

طبق تبصره یک بند ۲ ماده ماده ۵۵ قانون شهرداری ها، جلوگیری از ایجاد سد معبر توسط بازاریان و ... برعهده شهرداری بوده و سد  معابر عمومی و اشغال و استفاده غیرمجاز از پیاده روها، میدان‌ها، پارک‌ها و باغ‌های عمومی برای کسب و سکونت ممنوع است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • پلمب واحد‌های صنفی متخلف در کازرون
  • ۶ مرزبان ایرانی بازداشتی ازسوی طالبان آزاد شدند
  • شهرداری میانه از پیشگامان ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است
  • پلمب یک واحد عطاری به دلیل عرضه داروهای مخدر در آبسرد
  • کتابخانه‌های سیار در کشور توسعه می‌یابد + فیلم
  • اجرای طرح کتابخانه‌ بدون کتاب در کشور/۱۰شهر کردستان فاقد کتابخانه
  • تربیت میلیونی حافظان قرآن کریم باید به یک مطالبه عمومی و گفتمان تبدیل شود
  • طراحی الگوهای جدید برای جشن‌های خیابانی در تهران
  • الگوی جدیدی برای جشن‌های خیابانی در تهران
  • ورود ۵ هزار اتوبوس نو به حمل و نقل عمومی تا پایان سال