Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان اردبیل با اشاره به اقدامات قوه قضاییه برای بازگرداندن کارخانه بزرگ سبلان پارچه بعد از ۱۳ سال به مالک اولیه آن گفت: در این مدت کارخانه تنها با ۱۰ تا ۱۵ درصد ظرفیت تولید کار کرده است. رامین صادقی در گفت‌وگو با میزان، دربارۀ حل مشکلات کارخانه سبلان پارچه به عنوان یکی از بزرگترین کارخانجات نساجی غرب آسیا و برگشت آن به صاحب اصلی کارخانه، گفت: کارخانه سبلان پارچه در سال ۸۶ به بهره‌برداری رسید، ولی بعد از آن با مشکل تامین سرمایه در گردش روبرو شد و در ادامه مشکلات دیگر به آن اضافه شد که نهایتا کارخانه به دلیل مشکلات مالی تعطیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان اردبیل در ادامه افزود: در طی این ۱۳ سال، اداره تصفیه ورشکستگی مدیریت کارخانه را به صورت موقت به شرکت‌های مختلفی از جمله تعاونی بانک تجارت واگذار کرد در حالی‌که در این مدت، کارخانه تنها با ۱۰ تا ۱۵ درصد ظرفیت واقعی تولیدش کار کرده است.
وی در ادامه گفت‌وگو با میزان به سفر اخیر آیت‌الله رئیسی به استان اردبیل اشاره کرد و افزود: در سفر رئیس قوه قضائیه به استان اردبیل و در بازدیدی که ایشان از این واحد تولیدی داشتند، مشکلات این کارخانه مطرح شد و با دستورات و تاکیدات رئیس قوه قضاییه به دادگستری کل استان، با تلاش و پیگیری دستگاه قضا استان، هماهنگی و اقدامات لازم برای برگشت کارخانه به صاحب اولیه آن انجام شد.
طبق اظهارات رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان اردبیل با دستور اکید آیت‌الله رئیسی در مهرماه، دادگستری استان مأمور پیگیری حل مشکلات این واحد تولیدی می‌شود و در نهایت با بررسی پرونده در دیوان عالی کشور، دستور لغو ورشکستگی کارخانه سبلان پارچه صادر و مقرر می‌شود بدهی کارخانه به بانک کارشناسی و صاحب اصلی مکلف به پرداخت مبلغ بدهی شود که با انجام تمام این مراحل روز گذشته کارخانه به صاحب اصلی آن بازگشت.
گفتنی است این کارخانه به عنوان یکی از بزرگترین واحد‌های تولیدی در کشور و منطقه است که در زمینی به مساحت ۲۰ هکتار و با زیربنای ۱۸۵ هزار متر مربع در استان اردبیل راه‌اندازی شده بود و با ظرفیت اشتغال‌زایی حداقل ۶ هزار نفر یکی از کارخانجات بین‌المللی نمونه شناخته شده بود.

بیشتر بخوانید: قدردانی از همکاری‌های دستگاه قضا برای رفع مشکلات و راه‌اندازی مجدد کارخانه روغن نباتی| انتقاد از پاسخگو نبودن سازمان امور مالیاتی   انتهای پیام/ برچسب ها: اخبار اقتصادی قوه قضاییه تولید

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی قوه قضاییه تولید استان اردبیل سبلان پارچه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۳۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌ریزی مالک جدید استقلال برای قهرمانی در آسیا

اولین مصاحبه از سوی یکی از مدیران هلدینگ خلیج فارس نشان داد این شرکت راضی به کسب مقام چهاردهمی در لیگ برتر نمی‌شود. در ابتدای فصل وقتی باشگاه به خاطر مشکلات مالی نتوانست بازیکنان مد نظر جواد نکونام را جذب کند، عنوان کرد درصورت کسب عنوان چهاردهمی در لیگ برتر هم از جواد نکونام حمایت خواهد کرد، اما سرمربی تیم استقلال گفت: این تیم به واسطه قدمت و هوادارانی که دارد، نمی‌تواند در لیگ برتر به دنبال کسب عنوان چهاردهمی باشد.

هلدینگ خیلج فارس مالک باشگاه استقلال به کسب عنوان چهاردهمی در لیگ برتر راضی نیست. این شرکت در کنار قهرمانی در لیگ برتر می‌خواهد برای کسب ستاره سوم در آسیا تلاش کند. این را مصاحبه مهدی سالم مدیر روابط عموم خلیج فارس به وضوح نشان می‌دهد.

او در اینباره گفت: «نکته اصلی این است که هلدینگ خلیج فارس وقتی در موضوعی ورود می‌کند، باید حتما آن مجموعه را به بالاترین سطح برساند. دیدگاه علی‌عسکری همین است. یا کاری را شروع نمی‌کند یا اگر شروع کرد به کمتر از اولی رضایت نمی‌دهد. چه در حوزه صنعت چه در حوزه ورزش باشد. همیشه خواستند بهترین شرایط را ایجاد کنند. تمام تلاشمان برای همین هدف است. کاری که ما باید انجام می‌دادیم، انجام شد. بقیه کار به بازیکنان، کادرفنی و بقیه اعضای استقلال مربوط می‌شود.»

به نظر بلند پروازی خصصیه اصلی جواد نکونام است. او این را به خوبی در استقلال این فصل نشان داد. تیمی‌که در ابتدای فصل حتی باشگاه هم برای آن شانس قهرمانی در نظر نمی‌گرفت، اکنون در صدر جدول است و شانس زیادی برای قهرمانی در لیگ برتر دارد.

بدون شک اولین شرط تحقق این مهم جذب بازیکنانی است که کیفیت فنی تیم استقلال را بالا ببرند. همان بازیکنانی که در ابتدای فصل و در تعطیلات زمستانی در لیست خرید آبی‌ها قرار گرفتند. بازیکنانی، چون محمد محبی، مهدی قایدی، علیرضا جهانبخش، سعید عزت الهی، فرشاد احمد زاده و...

منبع: خبر ورزشی

tags # استقلال سایر اخبار اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ شهاب سنگی که دایناسورها را منقرض کرد به کجای زمین خورد و آن روز چه اتفاقی رخ داد؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • پیگیری ویژه شورای شهر مشهد برای رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم رضوی
  • اولین تغییر بزرگ مالک جدید: نام استقلال عوض شد!
  • اولین تغییر بزرگ مالک جدید: استقلالِ خلیج فارس!
  • لزوم توجه به موضوع پیشگیری از جرم در سطح استان
  • آتش سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران (+فیلم و عکس)
  • وصول عوارض آلایندگی محیط‌زیست در استان سمنان پیگیری شود
  • پیگیری اقدامات حبس زدایی از جرایم پزشکی
  • پیگیری انتقال مدیریت زندان قزلحصار از تهران به استان البرز
  • یادآوری یک خاطره فراموش‌نشدنی: نساجی قهرمان!
  • برنامه‌ریزی مالک جدید استقلال برای قهرمانی در آسیا