Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط: سپهبد «آویو کوهاوی» فرمانده ارتش رژیم صهیونیستی روز سه شنبه به دولت «جو بایدن» رئیس جمهور جدید ایالات متحده آمریکا در مورد پیوستن مجدد واشنگتن به توافق هسته‌ای ۲۰۱۵ ایران هشدار داد و مدعی شد که به نیرو‌های تحت امرش دستور داده آمادگی خود را برای اقدام تهاجمی احتمالی علیه ایران در سال آینده افزایش دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش مهر، کوهاوی در سخنرانی که در انستیتوی مطالعات امنیت ملی ایراد کرد، مدعی شد که بازگشت به برجام، با وجود اعمال برخی تغییرات و حتی تشدید تدابیر سختگیرانه، «هم به لحاظ عملیاتی و هم به لحاظ راهبردی نامطلوب و زیانبار است».

وی همچنین ادعا کرد که اجازه دادن به ایران برای پیشبرد برنامه هسته‌ای «یک تهدید غیرقابل قبول است که به اشاعه [تسلیحات]هسته‌ای در سرتاسر منطقه می‌انجامد».

این در حالی است که مقامات ایران بار‌ها به صراحت اعلام کرده‌اند که برنامه هسته‌ای این کشور صرفاً دارای مقاصد صلح‌آمیز است.

با این وجود، کوهاوی با بزرگنمایی تهدید احتمالی ایران، گفت که ارتش اسرائیل برای هرگونه حمله خودسرانه در صورت نیاز آماده خواهد بود.

وی در این باره گفت: «من به ارتش دستور دادم که تعدادی طرح عملیاتی اضافه بر طرح‌های موجود تهیه و آماده کنند. ما این طرح‌ها را مدنظر داریم و طی سال آینده آن‌ها را توسعه خواهیم داد. البته آن‌هایی که در مورد اجرای این طرح‌ها تصمیم می‌گیرند، رهبران سیاسی هستند. اما این طرح‌ها باید بر روی میز باشند».

گفتنی است، ساعاتی پیش از یاوه‌گویی‌های کوهاوی علیه برجام، «علی ربیعی» سخنگوی دولت ایران درباره ضرورت پیوستن فوری آمریکا به برجام گفت که «روزنه فرصت برای مدت زمانی طولانی باز نخواهد ماند».

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی بایدن برجام اسرائیل توافق هسته ای آمریکا جو بایدن صراط هسته ای طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۳۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشته شدن 2 فرمانده ارتش اسرائیل در مرکز نوار غزه

به گزارش جماران به نقل از الجزیره، ارتش رژیم اسرائیل اعلام کرد که دو فرمانده ارتش اسرائیل با درجه سرگردی در نبردهای مرکز نوار غزه توسط مقاومت فلسطین کشته شدند.

روز گذشته نیز 3 نظامی اسرائیلی به دست مقاومت فلسطین در نوار غزه کشته شده بودند.

روز گذشته وبسایت روتر اسرائیل نوشت که در انفجار یک بمب در نوار غزه 3 نظامی اسرائیلی کشته شدند و 11 نظامی دیگر زخمی شدند.

خبرنگار الجزیره نیز گزارش داد که بالگردهای اسرائیلی در گذرگاه نتساریم در مرکز نوار غزه به زمین نشستند.

این خبرنگار افزود که این بالگردها در پی حمله خمپاره ای گردان های قسام به نیروهای رژیم اشغالگر به این منطقه اعزام شدند.

 

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت حضور قطبی در تیم ملی ایران
  • متجاوزان به ایران را به بدترین شکل تنبیه خواهیم کرد + فیلم
  • آخرین وضعیت افشین قطبی و تیم ملی ایران
  • شکست سامانه پدافند هوایی آمریکا در مقابله با عملیات «وعده صادق»
  • اذعان صهیونیست‌ها به شکست آمریکا در مقابله با موشک‌های ایران
  • درخواست نتانیاهو از بایدن فاش شد
  • هشدار جدی فرمانده ارشد ارتش به دشمنان: جواب هر تجاوز و نگاه نامناسبی را با قدرت می دهیم /پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • پشت پرده استعفای فرمانده منطقه مرکزی ارتش رژیم صهیونیستی
  • کشته شدن 2 فرمانده ارتش اسرائیل در مرکز نوار غزه
  • لیندسی گراهام خواستار توافق عربستان و اسرائیل شد