Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن، محمد صادق معتمدیان درادامه سفر خود به شهرستان‌های خراسان رضوی با سفر به این شهرستان و در جلسه جمع‌بندی نیازهای شهرستان اظهارکرد:  بردسکن دارای یک جایگاه با ظرفیتی در شاخص‌های گردشگری، معادن  وتاریخی است.

استاندار خراسان رضوی: با اعلام اینکه هیچ بن بستی در کشور  جمهوری اسلامی وجود ندارد افزود: ایجاد این شرایط بخاطر اعتقادات دینی ویژه ملت ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تقدیر از همراهی اعضای تامین و وحوزه قضا در شهرستان‌ها ومرکز استان اظهارکرد: دراین شرایط سخت که البته حق هم با مردم است باید مدیریت کنید که نارضایتی های اجتماعی بروز وظهور نداشته باشد وبا استفاده از تمامی ظرفیت ها  کمک کنیم تا شرایط  مناسبی را فراهم کنیم.

معتمدیان انگیزه‌های بالای ملت ایران را در برابر دشمنان مورد اشاره قرارداد و اظهار کرد: بیش از ۷۲۴ کیلومتر مرز مشترک با کشورهای ترکمنستان و افغانستان باعث شده خراسان رضوی در دروازه آسیای میانه واقع شود، بنابراین، با ۸ هزار کیلومتر مرز با ۱۵ کشور همسایه شرایط ویژه وفوق العاده برای این استان فراهم کرده است.

استاندار خراسان رضوی  عزم مدیران را ستود و بیان کرد: باید فرهنگ مطالبه‌گری را دربین مردم ایجاد کنیم تا با همت یکدیگر بتوانیم کارهای معمولی که روی زمین مانده را حل وفصل کنیم.

وی با اشاره به اینکه اصحاب رسانه باید مطالبه گر باشند، اظهارکرد: مدیران  شفاف اقدامات و فعالیت‌های خود را بیان کنید و با غلبه برکارهای سخت روزهای خوبی را پیش رو خواهیم داشت.

معتمدیان داشتن نقشه راه را امری ضروری برای مدیران نام برد وخاطرنشان ساخت:ما نمایندگان مردم هستیم و باید پاسخگوی مطالبات مردم باشیم.

استاندار خراسان رضوی هنر یک مدیر را پاسخگویی خوب وشفاف با مردم سخن گفتن دانست و اظهارکرد: فضاهای نارضایتی مردم را بخوبی مدیریت کنید و هنر ما این است که مدیریت کنیم و حق با مردم است.

وی با اشاره به تفویض اختیار چندین کمیته به فرمانداران در حوزه حل مشکلات مردم سخن گفت و اظهارکرد: مدیران باید  برای حل مشکلات مردم جانانه تلاش وهمت بخرج دهند و سهم استان را از مدیران ملی مطالبه کنند.

استاندار خراسان رضوی با اعلام اینکه کل اعتبارات به استان۱۵ درصد اعتبارات کشور است تاکید کرد: مدیران استانی باید از ۸۵ درصد اعتبار دیگر که کشوری است بتواند سهمی را برای استان دریافت کنند.

معتمدیان با اعلام اینکه بودجه خراسان رضوی از ابتدا کمتر بسته شده است افزود: با دعوت از معاون رئیس جمهور در هفته گذشته به خراسان رضوی، برای پروژه‌هایی که در استان اعتباری نداشتیم که حدود ۱۵ مورد بود، بیش از یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان مصوبه گرفتیم و یک هزار میلیارد تومان دیگر تسهیلات ارزان قیمت به استان اختصاص یافت.

وی به ماده ۵۶ قانون اشاره کرد واظهار کرد، از محل این ماده یک هزار میلیارد تومان اعتبار به استان اختصاص یافت که در بحث راه و کمک به آبرسانی وامور اب در استان که درحال حاضر بیش از ۲۳۰ روستای استان هنوز با تانکر آبرسانی می‌شود، هزینه می‌شود.

استاندار خراسان رضوی تعامل با دستگاههای متناظر در کشور از هر دستگاه را مورد اشاره قرارداد و اظهارکرد: در همین ماه‌های اخیر استاندار جلسات متعددی را با مجمع نمایندگان داشت وامید داریم از ظرفیت نمایندگان وکمیسیون تلفیق مجلس بتوانیم کمک‌های را برای استان از اعتبارات ملی کشور جذب کنیم.

معتمدیان ارتقاء بودجه استان را از برنامه‌های استانداری ذکر نمود و اظهار کرد:  بنای استان بر تکمیل پروژه‌های نیمه کاره در استان است.

18 مصوبه  در سفر یک روزه استاندار خراسان رضوی به بردسکن

استاندار خراسان رضوی به جهت بازدید میدانی از وضعیت سیاسی اقتصادی واجتماعی شهرستان بردسکن  به همراه تنی چند از معاونین  استاندار، مدیرات کل ستادی ومشاورین به دیار میوه های بهشتی بردسکن زیبا سفر کرده بود، در جلسه جمع‌بندی  مسائل ومشکلات شهرستان، تعداد 18 مصوبه  به تصویب حاضرین رسید.

 محمد صادق معتمدیان در جلسه جمع‌بندی که در فرهنگ سرای شهرداری بردسکن  آغاز شد در سخنانی   با بیان گزارش سفر خود، به بیان مصوبه های این سفر پرداخت واظهار کرد:  با تامین زمین درمانگاه تامین اجتماعی بردسکن موافقت شد وبزودی عملیات ساخت این درمانگاه در شهرستان آغاز خواهد شد.

وی تعیین تکلیف زمین‌های معوض بین شهرداری واداره راه وشهرسازی، تعیین تکلیف زمین‌های اوقافی توسط جهاد کشاورزی به اموزش وپرورش، بهسازی ۱۱ کیلومتر از جاده بردسکن به سبزوار، بهسازی ۹ کیلومتر بردسکن به سمت بجستان ونیز بهسازی ۳ کیلومتر مسیر جاده بردسکن به طبس را از جمله مصوبات جلسه سفر ذکر نمود.

معتمدیان آبرسانی به روستای زیرک آباد ، تقویت اینترنت روستاهای شهرستان ، ایجاد چمن مصنوعی در روستاهای حسن آباد ، شفیع آباد وشهر شهر اباد، ساخت پست ویژه معادن، ایجاد شعب پست بانک ای سی تی ، تامین زمین های کارگاهی برای متقاضیان، ونیز تصویب مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال برای دهیاری روستای کلاته نو ومبلغ ۵۰۰میلیون ریال دیگر برای تامین سیمان جهت عمران وابادی این روستا را ۱۸ مصوبه سفر به شهرستان اعلام کرد.

استاندار خراسان رضوی درسفر خود به شهرستان بردسکن با حضور در گلزار شهدای روستای کلاته نو بردسکن، نسبت به شهدای گلگون کفن انقلاب ادای احترام کردند.

وی نیز با حضور در منزل پدر گرامی شهید اسلامی مقدم   یاد وخاطرات  شهیدان اسلام در دوران دفاع مقدس را گرامی داشت.
سفر به بخش‌های شهرآباد  وانابد بردسکن، دیدار چهره به چهره با مردم در محل فرمانداری، حضور در کنار شهیدان گمنام از برنامه سفر استاندار به بردسکن بود.

انتهای پیام/۷۰۰۵۰

منبع: فارس

کلیدواژه: خراسان رضوی بودجه اعتبارات جمهوری اسلامی استاندار خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۴۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۵ میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون جذب ششتمد خراسان رضوی شد

 

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیر جهاد کشاورزی شِشتَمَد گفت: این تسهیلات در راستای ارتقای درجه و ضریب مکانیزاسیون شهرستان ششتمد در قالب خط اعتباری مکانیزاسیون پیگیری و صرف خرید ماشین آلات کشاورزی و دنباله بندها شده است.

علیرضا هاشم آبادی با بیان اینکه افزایش عملکرد تولید محصولات نیازمند به‌روزرسانی دانش کشاورزان و نوسازی ادوات است، افزود: استفاده از سامانه های نوین در مراحل کاشت تا برداشت، منجر به افزایش بهره‌وری در بخش کشاورزی می شود.

شهرستان ششتمد دارای ۱۶ هزار و ۹۰۰ هکتار کشتزار آبی و بیش از ۲۴ هزار هکتار دیمزار، ۱۶۳ هزار راس دام سبک و ۲ هزار و ۵۶۵ راس دام سنگین است و سالانه ۹۳ هزار تن محصولات زراعی، باغی، دامی و آبزی تولید می کند که مهمترین تولیدات آن گندم، جو، پنبه، زعفران، بادام و پسته است.

در این شهرستان بیش از ۱۱ هزار و ۸۰۳ نفر بهره بردار در بخش کشاورزی و دامپروری فعالیت دارند که از ۱۵۴ حلقه چاه عمیق و نیمه عمیق، ۲۰۰ رشته قنات و ۷۵ دهانه چشمه بهره می برند.

مرکز شهرستان تازه‌تاسیس شِشتَمَد در ۲۵۰ کیلومتری جنوب غربی مشهد واقع است.

دیگر خبرها

  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • دو هزار و ۹۵۰ طرح آماده بهره برداری در بردسکن
  • ۳۵ میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون جذب ششتمد خراسان رضوی شد
  • شهر کَدکَن قابلیت تبدیل به قطب گردشگری ادبی شهرستان تربت‌حیدریه را دارد
  • وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در خراسان‌رضوی مطلوب است
  • پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت ۹ اردیبهشت «روز شوراها»
  • چند خبر کوتاه از شهرستان های سبزوار و سرخس
  • دستور استاندار خراسان رضوی بر راه اندازی تیمارگاه حیات وحش در استان
  • راه‌اندازی تیمارگاه حیات وحش در خراسان رضوی
  • آفت ملخ در تاغزارهای چند شهرستان خراسان رضوی طغیان کرد