Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا حسین گودرزی روز چهارشنبه در حاشیه بازدید مدیرعامل شستا از پروژه فاز چهار سیمان دورود افزود: با تعیین زمان بندی مشخص، مقرر گردید تا خرداد ۱۴۰۰ با تزریق ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار، پیشرفت پروژه به ۳۰ درصد برسد.

وی ضمن تقدیر از مدیرعامل شستا به منظور دستور توقف فروش سهام شرکت سیمان تصریح کرد: بکارگیری کارکنان فارسیت در مجتمع سیمان دورود، پیگیری رفع مشکل شرکت بهراد و نظارت مستقیم نماینده مجلس بر زمان بندی تعیین شده برای تکمیل فاز ۴، از درخواست‌های مردم این شهرستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گودرزی ادامه داد: با توجه به ایجاد آلودگی شرکت سیمان در شهرستان دورود، درخواست احداث فضای سبز در چند هکتار زمین های حد فاصل این شرکت تا شهرک قدس (قلعه ضرغام)  عنوان شد و مورد موافقت قرار گرفت.

 نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی گفت: فاز چهار شرکت سیمان دورود اکنون ۱۴ درصد پیشرفت دارد.

گودرزی افزود: همچنین درخواست احداث نماد شهدای بمباران شرکت سیمان به ویژه ۲۹ بانوی شهید این شرکت در دوره دفاع مقدس مورد موافقت مدیرعامل شستا قرار گرفت و مقرر شد تا خرداد سال آینده در محل نصب و کتاب و مستند ویژه این شهدا نیز تهیه شود.

دورود در شمال شرقی لرستان واقع شده است و کارخانه سیمان آن با قدمت بیش از ۵۰ سال روزانه ۷۵ هزار تن تولید دارد که احداث فاز چهار به دلیل استهلاک و خطوط قدیمی سه فار فعلی در دستور کار قرار گرفته است.

برچسب‌ها شستا دورود توسعه ایران لرستان سیمان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شستا دورود توسعه ایران شستا دورود توسعه ایران لرستان سیمان اخبار کنکور سیمان دورود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۵۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی شرکت نفت مناطق مرکزی برای به راه‌اندازی کارخانه ان‌جی‌ال ۳۱۰۰

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت نفت،  مهدی حیدری با همراهی مدیران و رؤسای ستادی و عملیاتی به‌منظور حل مشکلات و چالش‌های راه‌اندازی ایستگاه تقویت فشار چشمه‌خوش، کارخانه گاز و گاز مایع ان‌جی‌ال ۳۱۰۰ از این پروژه‌ها بازدید کرد.

وی در بازدید از پروژه‌های توسعه‌ای غرب کشور از نزدیک به بررسی مشکلات و موانع راه‌اندازی این پروژه‌ها پرداخت و بر آمادگی این شرکت برای راه‌اندازی و افتتاح ان‌جی‌ال ۳۱۰۰ و ایستگاه تقویت فشار تاکید کرد.

مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در این بازدید با تأکید بر رفع موانع راه‌اندازی این پروژه‌ها و توجه به ضرورت‌های اقتصادی و محیط زیستی آنها به همکاری همه مدیریت‌ها و بخش‌های مختلف شرکت‌های نفت مناطق مرکزی و شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب برای تسریع در راه‌اندازی آنها تا سفر رییس‌جمهور به استان ایلام اشاره کرد.

کارخانه ان‌جی‌ال ۳۱۰۰ با هدف جمع‌آوری گاز‌های همراه نفت میدان‌های چشمه‌خوش، پایدار غرب، دهلران، دانان و آذر همچنین جلوگیری از سوزاندن گاز‌های همراه نفت احداث شده است و افزون بر سودآوری قابل توجه، آثار مثبت محیط زیستی فراوانی برای منطقه به همراه دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ایجاد ۳۲۰ فرصت شغلی با راه‌اندازی کارخانه فرآوری مس در خوسف
  • سومین کارخانه سیمان «ویدر»، نگرانی ادامه‌دار اهالی و پاسخ یک مسئول
  • سرمایه‌گذار معروف: هوش مصنوعی راهی برای کلاهبرداری است
  • تعمیرات پلاژ بانوان و احداث پلاژ آقایان در جزیره خارگ اجرا می‌شود
  • احداث ۶ شهربازی جدید در کلان‌شهر تبریز
  • لزوم نظارت مستمر بر اجرای مناسب پروژه‌های مشارکتی در شهر اصفهان
  • شهرک انرژی در تهران احداث می‌شود
  • دو طرفه شدن بازار سرمایه مهم‌ترین عامل ایجاد قرارداد آتی تک سهم+ فیلم
  • واحد تولید آمونیاک سبز در بندرعباس احداث می‌شود
  • آمادگی شرکت نفت مناطق مرکزی برای به راه‌اندازی کارخانه ان‌جی‌ال ۳۱۰۰