Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، هیوا مظفری کرد مدیراداره درآمد شهرداری سنندج گفت: در راستای اجرای عدالت لایحه تعرفه عوارض سال آینده نسبت به سال جاری براساس قیمت منطقه‌ای متغیر است.

او افزود:تعرفه عوارض، بهای خدمات وسایرمنابع از مهمترین منابع درآمدی وابزار وبرنامه کاری شهرداری‌ها در راستای تحقق بودجه سالانه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیوامظفری کرد گفت: سیاست شهرداری سنندج درتدوین لایحه تعرفه عوارض سال ۱۴۰۰ برمبنای عدالت محوری هرچه بیشترصورت گرفته است.

مدیراداره درآمد شهرداری سنندج بیان کرد: امسال باتوجه به شیوع ویروس کرونا وجهت ایجاد ثبات درتعرفه درآمدی کمترین تغییرات درلایحه درآمدی سال ۱۴۰۰ نسبت به سال ۹۹ انجام شد ه است و در این خصوص از ابتدای مهرماه سال جاری مکاتبات وجلسات مختلفی با مدیران شهرداری مناطق وسازمان‌ها ونواحی تابعه انجام شد.

او افزود: سازمان‌ها ومناطق ونواحی تابعه پس از بررسی نواقص وضعف‌های احتمالی لایحه‌های سنوات قبل موارد مورد نظر خود را به صورت مکتوب جهت درج درلایحه پیشنهادی به اداره درآمد ارسال نمودند.

مظفری کرد گفت: پس از بررسی نظرات و موارد مطرح شده این لایحه دردیماه سالجاری جهت تصویب تقدیم شورای شهر شد و پس از بررسی در کمیسیون بودجه شورا و استفاده از نظرات متخصصان وکارشناسان جزییات لایحه پیشنهادی بررسی ودر جلسه فوق العاده ۴ بهمن ماه سال جاری توسط اعضای محترم شورای اسلامی شهرتصویب شد وجه تایید نهایی به فرماندار‌ی ارسال شد.

مدیراداره درآمد شهرداری سنندج گفت: در راستای اجرای عدالت لایحه تعرفه عوارض سال آینده نسبت به سال جاری براساس قیمت منطقه‌ای متغیر است.

مظفری کرد تصریح کرد: در تهیه وتدوین لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری سنندج ازنظرات نخبگان وصاحب نظران و همکاری وهمفکری سازمانهایی، چون صنعت، معد ن و تجارت، اصناف، اتحادیه ها، انجمن انبوه سازان وکانون‌های تبلیغاتی استفاده شده است.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لایحه بودجه خدمات شهری عوارض شهرداری شهرداری سنندج تعرفه عوارض سال جاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۵۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت برای تصویب لایحه حمایت مادی و معنوی پرستاران اقدام کند

به گزارش خبرگزاری مهر، یوسف رحیمی افزود: تصویب فوق العاده خاص در واپسین لحظات جمع بندی جداول بودجه ۱۴۰۳ انجام گرفت. این اتفاق با همراهی نمایندگان مجلس دوازدهم با کادر درمان و همچنین در سایه هم افزایی سازمان نظام پرستاری و وزارت بهداشت و همراهی تشکل‌های مختلف صنفی رقم خورد.

وی درباره تصویب بودجه فوق العاده خاص افزود: هر چند خواسته پرستاران تصویب این قانون با ضرایب بالاتر از ضریب فعلی می‌باشد اما سازمان نظام پرستاری این اقدام نمایندگان را قابل تقدیر می‌داند.

رحیمی ضمن تقدیر از دیگر ارگان‌ها و سازمان‌های همراه در پیگیری و تصویب این قانون، تصریح کرد: این اتفاق در سایه هم افزایی سازمان نظام پرستاری و وزارت بهداشت و همراهی تشکل‌های مختلف صنفی رقم خورد.

وی تاکید کرد: با وجود شرایط سخت کاری و نوسانات اقتصادی، پرستاران به شدت تحت فشار بوده و متأسفانه هر روز اخبار نگران کننده‌ای از جای جای کشور به گوش می‌رسد. تصویب فوق‌العاده خاص اتفاقی مبارک اما ناکافی برای ایجاد انگیزه کادر درمان است.

معاون توسعه و مدیریت منابع سازمان نظام پرستاری در ادامه گفت: انتظار ما همراهی دولت با خواسته‌های سازمان نظام پرستاری و وزارت بهداشت در پیگیری و تصویب لایحه حمایت مادی و معنوی پرستاران است.

کد خبر 6095981 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • دولت برای تصویب لایحه حمایت مادی و معنوی پرستاران اقدام کند
  • تصویب یک طرح برای جرم‌انگاری انتقاد از اسرائیل در آمریکا
  • پایانی بر حواشی بودجه شهرداری کرمانشاه در شورای شهر
  • راه اندازی دادگاه‌های تجاری ضروری است
  • لایحه علیه تظاهرات های حمایت از فلسطین در آمریکا تصویب شد
  • تصویب لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری
  • تشدید اعتراضات در مقابل پارلمان گرجستان
  • واکنش مقام اتحادیه اروپا به حوادث گرجستان
  • بودجه شهرداری کرمانشاه تصویب شد
  • بودجه ۶۰۰۰ میلیارد تومانی شهرداری کرمانشاه بلاخره تصویب شد