Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسکندری نسب با بیان اینکه آموزش و پرورش تک تک دانش آموزان وظیفه ماست، گفت:‌ باید به گونه‌ای عمل کنیم تا دانش آموزان تحت هر شرایطی از خدمات با کیفیت آموزشی در مدارس استفاده کنند و از تحصیل بازنمانند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان، احمد اسکندری نسب در نشست جمع بندی رصد فعالیت های آموزشی و پرورشی مدارس استان که با حضور ارزیابان کشوری وزارت آموزش و پرورش برگزار شد، خاطر نشان کرد: نظارت‌ و کنترل‌ از جمله‌ وظایف‌ مهم‌ مدیران‌ آموزشی‌ است‌ که‌ میزان‌ پیشرفت‌ در جهت‌هدف‌ها را اندازه‌گیری‌ می‌کند و سبب‌ تشخیص‌ به‌موقع‌ انحرافات‌ و انجام‌ اقدامات‌ اصلاحی‌ و تغییرات‌ در سازمان‌ می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: پوشش و نظارت حداکثری دغدغه جدی مقام عالی وزارت است و باید همه به گونه ای عمل کنیم تا دانش آموزان تحت هر شرایطی از خدمات با کیفیت آموزشی در مدارس استفاده کنند و از تحصیل بازنمانند.

مدیرکل آموزش و پرورش گفت: نظارت دقیق، نقش موثری در ارتقای کیفیت فعالیت های آموزشی و پرورشی دارد و فرصت ها، تهدیدها و نقاط ضعف و قوت را مشخص می کند.

اسکندری نسب با تأکید بر این که مدرسه تحت هر شرایطی باید فعال باشد، زیرا آموزش و یادگیری جزئی از زندگی دانش آموز است، افزود: در راستای نظارت حداکثری بر روند آموزش در مناطق مختلف استان تیم های ارزیابی اداره کل آموزش و پرورش استان از آغازین روز های بازگشایی، بازدید از روند آموزش و یادگیری را آغاز کردند.

وی با بیان این که تمامی مدارس استان در چند ماه اخیر مورد بازدید و ارزیابی گرفتند، خاطر نشان کرد: در آموزش و پرورش استان به هیچ وجه دنبال ارائه گزارش نمایشی نخواهیم بود و واقعیت های آموزشی را دنبال می کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از برگزاری هر هفته بیش از یک نشست تخصصی مجازی با روسای ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان خبر داد و افزود: آموزش و پرورش تک تک دانش آموزان وظیفه ماست و اگر دانش آموزی از تحصیل باز بماند مسئول و مدیون هستیم.

اسکندری نسب با تاکید بر نهادینه کردن نظارت و ارزیابی در مدارس استان اظهار کرد: حضور ارزیابان کشوری تحرک، شور، نشاط و انگیزه ای نو در استان ایجاد کرد.

براساس این گزارش، رصد فعالیت های آموزشی و پرورشی مدارس استان کرمان با حضور ارزیابان کشوری به مدت سه روز در تمامی شهرستان ها و مناطق انجام شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: آموزش و پرورش اسکندری نسب مدارس استان دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۶۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵ هزار دانش‌آموز ایلامی در مرحله اول آزمون سراسری شرکت کردند

ایسنا/ایلام مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام از شرکت ۱۵ هزار دانش آموز در مرحله‌ی اول آزمون سراسری در این استان خبر داد.

«علی درویشی» در بازدید از حوزه‌های آزمون سراسری در شهرستان های بدره و ملکشاهی اظهار کرد: حدود ۱۵ هزار نفر داوطلب برای پذیرش در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در استان ایلام با هم به رقابت می پردازند که از این تعداد آموزش و پرورش استان متولی برگزاری آزمون برای ۵ هزار و ۹۹۰ داوطلب است.

وی گفت: نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳ در پنج گروه آزمایشی علوم ریاضی، علوم انسانی، علوم تجربی، هنر و زبان های خارجی  در روزهای پنجشنبه و جمعه  ۶ و ۷  اردیبهشت ماه  برگزار می‌گردد. 

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام تصریح کرد: در شش شهرستان آبدانان، دهلران، چرداول، ملکشاهی، ایوان و بدره و در ۴۸ حوزه  امتحانی آموزش و پرورش مجری برگزاری این آزمون است.

درویشی گفت:  از ۵ هزار و ۹۹۰ نفری که آموزش و پرورش  میزبان آنان در مرحله ی اول آزمون است ۳ هزار و ۷۲۵ نفر دختر و ۲ هزار ۲۶۵ داوطلب پسر هستند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • چرا اردستان معاونت آموزشی و پرورشی ندارد؟
  • ۱۵ هزار دانش‌آموز ایلامی در مرحله اول آزمون سراسری شرکت کردند
  • آموزش تفکیک پسماند به بیش از ۱۰۰۰ دانش‌آموز پیش‌دبستانی در اصفهان
  • ۱۴۰هزار دانش آموز در امتحانات نهایی خوزستان شرکت می‌کنند
  • 44 هزار دانش آموز کردستانی سفیر سلامت
  • تعطیلات مدارس در تابستان باشد یا بین دو نیمسال تحصیلی؟
  • مدارس کار راهکاری برای کاهش ترک تحصیل / برنامه درسی هنوز برمبنای دهه ۶۰ است
  • تقویت جایگاه مدارس مستلزم رفع محدودیت‌ها و تفویض برخی اختیارات است
  • فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر
  • افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف