Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان‌غربی از خرید و استفاده از آسفالت سرد کیسه ای در محورهای شریانی برای اولین بار در استان خبر داد.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، ارسلان شکری مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: آسفالت سرد کیسه ای، آسفالت سرد اصلاح شده‌ آماده‌ مصرف است که در هر نوع شرایط آب و هوایی جهت تعمیر سریع چاله‌ها و ایجاد سطحی یکپارچه و با دوام بالا در انواع روسازی‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: استفاده از این محصول راه حلی دائمی، به صرفه و فوری برای تعمیر خرابی‌های انواع روسازی‌های آسفالتی و بتنی با عملکردی فوق‌العاده و بدون نیاز به هیچگونه تجهیزات خاص در تمامی فصول بوده و قابل استفاده در هر زمان و مکان و دارای امکان ایجاد سطحی یکپارچه با انواع روسازی‌ها و عملکرد بالا همانند آسفالت گرم است.

شکری اظهار داشت: از آنجایی که استفاده از تکنولوژی های روز برای تعمیر و نگهداری و ایمن سازی راهها اهمیت بالایی برخوردار است، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی نسبت به تامین بالغ بر ۲۰۰ تن آسفالت سرد کیسه ای برای عملیات لکه گیری در راههای شریانی استان اقدام نموده که این تعداد بر حسب نیاز به ادارات شهرستانی ارسال خواهد شد تا در فصول سرد نسبت به لکه گیری صرفا محور های شریانی در مرحله اول استفاده گردد و برای سایر راههای استان نیز در صورت تامین مجدد بر حسب اولویت استفاده خواهد شد.

 این مقام مسئول  گفت : در نه ماهه سال جاری نزدیک به ۳۰۰ کیلومتر عملیات لکه گیری و روکش آسفالت در محورهای مواصلاتی استان انجام گرفته که امید است با تامین اعتبارات لازم  شاهد افزایش این میزان و ایمن سازی بیشتر جاده های استان باشیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جاده محورهای مواصلاتی آسفالت راهداری و حمل نقل جاده ای آذربایجان غربی آذربایجان غربی راهداری و حمل و نقل آذربایجان غربی محورهای مواصلاتی آذربایجان غربی آسفالت سرد کیسه ای آسفالت سرد کیسه ای آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۶۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبود گاردریل در جاده کلج به سیردان منجر به حادثه شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، علیرغم وعده تکراری مسئول راه استان برای آسفالت و نصب گاردریل در این مسیر، یک دستگاه سواری پژو پارس به دره سقوط کرد و موجب مصدومیت شدید راننده و خسارت عمده به خودرو شد.   اواخر سال گذشته مدیر کل حمل و نقل جاده‌ای استان در گفت و گوی خبری وعده داده بود که آسفالت جاده کلج به سیردان آغاز خواهد شد.   با گذشت بیش از یکماه از فصل بهار هنوز اقدام عملی انجام نشده است.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کاهش تلفات تصادفات رانندگی نیازمند اقدامات فرهنگی است
  • نبود گاردریل در جاده کلج به سیردان منجر به حادثه شد+ فیلم
  • نصب ۲۵ کیلومتر نیوجرسی در محورهای بزرگراهی آذربایجان غربی ​
  • نصب ۳ کیلومتر نیوجرسی در محورهای مواصلاتی شهرستان خوی
  • ثبت بیش از ۶۴ میلیون تردد در جاده های مازندران
  • نبود گاردریل در جاده کلج به سیردان منجر به حادثه شد
  • نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر در آذربایجان غربی برگزار می شود
  • میزبانی آذربایجان‌غربی از نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲  نقطه از محور‌های ارتباطی آذربایجان‌غربی
  • جابه‌جایی ۵۵۹ هزار تن کالای اساسی توسط ناوگان باری آذربایجان غربی از مبدا بندر امام خمینی (ره)