Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-05@17:10:21 GMT

صدور مجوز برای خروج از تهران فعلا لغو شد

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۱۷۹۴۷

ساعت24- قربانی گفت: دیگر نیاز نیست افرادی که متقاضی سفر از تهران به شهرهای دیگر با خودرو شخصی هستند به سامانه صدور مجوز خروج از تهران مراجعه کنند.

ایمان قربانی مدیر روابط عمومی فرمانداری تهران، اظهارکرد: با توجه به اینکه وضعیت اغلب شهرهای کشور به زرد تغییر کرده دیگر نیاز نیست افرادی که متقاضی سفر از تهران به شهرهای دیگر با خودرو شخصی هستند به سامانه صدور مجوز خروج از تهران مراجعه کنند و این سامانه به دلیل تغییر وضعیت فعلا فعال نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در حال حاضر تنها استان مازندران در وضعیت نارنجی قرار دارد و بنا به تصمیمی که از سوی استاندار و مسئولان استان مازندران گرفته شده، ورود به این استان ممنوع است و افراد برای سفر به این شهر می‌توانند از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

قربانی بیان کرد: تا زمانی که شرایط به همین شکل باشد سایت صدور مجوز از دسترس خارج است و در صورت بازگشت وضعیت به قبل و با تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا مردم دوباره برای خروج از تهران باید در این سامانه ثبت نام کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ساعت24

کلیدواژه: خروج از تهران صدور مجوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۷۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر صدور مجوز ساخت و ساز در قلعه اولتان کذب است

به گزارش خبرنگار مهر، حسن محمدی ادیب ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خبر صدور مجوز ساخت و ساز در قلعه اولتان کذب بوده و هیچگونه مجوز ساخت و ساز در محدوده این محوطه تاریخی صادر نشده است.

وی با بیان اینکه قلعه اولتان یکی از محوطه‌های تاریخی مهم استان اردبیل بوده و در سال ۱۳۷۸ در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده است، خاطرنشان کرد: تاکنون هفت فصل کاوش در این محوطه انجام یافته که نشان دهنده اهمیت آن است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل بیان کرد: با توجه به اهمیت قلعه اولتان، اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل پیشنهاد تبدیل اولتان قالاسی به پایگاه ملی را به وزارت میراث‌فرهنگی ارائه کرده است و پیگیر اخذ مجوزهای لازم برای این مورد هستیم.

محمدی ادیب با اشاره به اینکه محوطه‌ها و بناهای تاریخی عرصه و حریم مشخصی دارند، ادامه داد: در مورد قلعه اولتان نیز عرصه و حریم آن در سال ۱۳۹۸ تعیین و در شورای حرایم کشور به تصویب رسیده است که بر اساس همان موارد مصوب، حفاظت از قلعه اولتان انجام می‌شود.

کد خبر 6097245

دیگر خبرها

  • ۲۵ اردیبهشت آخرین مهلت صدور مجوز‌های الکترونیکی
  • صدور مجوز بهره‌برداری شهرک صنعتی شماره ۲ زرند پس از ۱۷ سال انتظار
  • تکذیب صدور مجوز ساخت و ساز در قلعه اولتان استان اردبیل
  • عرضه کتاب‌های غیرمجاز در نمایشگاه مجازی امکانپذیر نیست +فیلم
  • امکان عرضه کتاب‌های غیرمجاز در نمایشگاه مجازی وجود ندارد +فیلم
  • خبر صدور مجوز ساخت و ساز در قلعه اولتان کذب است
  • کاهش فواصل بهداشتی تولید را افزایش می‌دهد
  • افزایش دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری در کردستان
  • طعم شیرین افزایش تولید با کاهش فواصل بهداشتی
  • صدور مجوز فنس کشی زمین های کشاورزی فیروزکوه