Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دادگستری زنجان با بیان اینکه در حوزه بهداشت و درمان استان با مشکلاتی مواجه است گفت: مشکلات بیمارستان بهمن با جدیت پیگیری و برطرف شود تا مردم از خدمات درمانی این بیمارستان بهره‌مند شوند.

خبرگزاری میزان - حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی رئیس دادگستری زنجان در دیدار با نماینده مردم شریف ماهنشان و ایجرود در مجلس شورای اسلامی که در دفتر حوزه ریاست دادگستری استان برگزار شد گفت: در حوزه اقتصاد مقاومتی استان زنجان ظرفیت‌های بسیار خوبی در جذب سرمایه گذار و حوزه سرمایه گذاری در بخش صنعت کشاورزی و سایر صنایع دارد، ولی بایستی از ارائه مجوز برای راه اندازی و فعالیت صنایع مزاحم و تهدید کننده منابع آبی و خاکی در استان پرهیز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن تشکر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مجمع نماینگان استان در تصویب قانون شورا‌های حل اختلاف برای ادامه فعالیت بیان کرد: با این اقدام هم صلاحیت شورا‌های حل اختلاف و هم وضعیت استخدامی کارکنان این مرکز تعیین تکلیف شد که اقدام بسیار ارزشمندی بود

رئیس شورای قضائی استان زنجان با بیان اینکه در استان مشکلاتی در حوزه آب و تغییر کاربری اراضی ملی وجود دارد خاطر نشان کرد: اقدامات در این دو حوزه در استان‌ها بعضا بصورت سلیقه‌ای انجام می‌شود و ناعدالتی‌هایی را بوجود می‌آورد که به نظر می‌رسد قانونگذار بایستی برای ساماندهی و حل این معضلات و تصویب رویه واحد، ورود و اقدام اساسی کند و قوانین نباید متعارض باشد، بلکه اولا باید شفاف و گره گشا باشد، ثانیا قوانین به نفع مردم باشد.

صادقی نیارکی در ادامه با بیان اینکه در حوزه بهداشت و درمان استان با مشکلاتی مواجه است اظهار کرد: مشکلات بیمارستان بهمن با جدیت پیگیری و برطرف شود تا مردم از خدمات درمانی این بیمارستان بهره‌مند شوند. تقویت بخش خصوصی در این حوزه یک ضرورت است و مردم در بحث بیمه پایه با مشکلاتی مواجه هستند و حوزه پزشکی، حوزه پر هزینه است و دولت به تنهایی قادر نیست به تنهایی تصدی گری کند بلکه بایستی فکری برای حل این مشکلات صورت بگیرد.

رئیس کل دادگستری استان با اشاره به تعطیلی فرودگاه زنجان تأکید کرد:تا کی باید شاهد ورود خسارت به مردم و بیت المال باشیم؟ چرا در استان اقدامات و پیگیری‌های لازم برای حل مشکلات فرودگاه زنجان انجام نمی‌شود؟ انتظار این است مجمع نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی پیگیری‌های لازم از مسئولین امر برای حل مشکل و بهره برداری لازم از فرودگاه زنجان بعمل آورند.

در این دیدار سید مرتضی خاتمی نماینده مردم شریف ماهنشان و ایجرود از گفتگو و پیگیری با مسئولین امر در سطح کلان کشور برای حل مشکلات مطرح شده تأکید کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: رئیس دادگستری زنجان صادقی نیارکی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رئیس دادگستری زنجان صادقی نیارکی رئیس دادگستری زنجان برای حل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۸۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رئیس حوزه قضایی شهرستان رابر از زندان بافت

محمد صالح شیخ زاهدی گفت: در راستای اجرای سند تحول دستگاه قضایی، کاهش جمعیت کیفری زندانیان، رسیدگی به مسائل و مشکلات مددجویان شهرستان رابر در دستور کار قرار گرفت.

در این بازدید که با برپایی میز خدمت قضایی و دیدار چهره به چهره مددجویان همراه بود، مددجویان مشکلات خود را بیان نموده و درخواست‌های آنان بوسیله قضات مورد بررسی قرار گرفت.
صالح شیخ زاهدی بیان داشت: سرکشی قضات دادگستری شهرستان رابر از زندان بافت به صورت هفتگی انجام می‌شود تا زندانیان بتوانند به صورت چهره به چهره و بدون واسطه با قضات گفتگو نموده و مشکلات قضائی و حقوقی خود را مطرح کنند.

این مقام قضائی ادامه داد: باتوجه به برنامه ریزی‌های صورت گرفته و همچنین ضرورت پایش پرونده زندانیان، مشکلات زندانیان در کوتاهترین زمان بررسی و رسیدگی به موضوعات مرتبط با مددجویان و وضعیت زندان‌ها از نظر رفاهی، بهداشتی و وضعیت غذایی مورد بررسی و دستور تسریع در رفع مشکلات صادر خواهد شد.

وی افزود: با توجه به اقدامات صورت گرفته و تعامل دستگاه قضایی شهرستان رابر با زندان شهرستان بافت در حال حاضر وضعیت زندان بافت از جهات مختلف رضایت بخش است.

در پایان این بازدید نیز رئیس دادگستری شهرستان رابر با حضور در شورای طبقه بندی زندان با مرخصی و رای بازی تعدادی از زندانیان واجدشرایط و فعال قرانی موافقت نمود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • افتتاح دادگاه عمومی بخش برزک در جهت تسهیل‌گری مشکلات قضایی مردم
  • جایگاه قضاوت در نظام اسلامی بسیار رفیع است
  • بازار مکاره سلامت در شبکه‌های اجتماعی/ عدم بازدارندگی قوانین
  • ماموریت ویژه دادگستری البرز برای شناسایی مدیران شهری متخلف
  • صدور دستور قضایی برای تعقیب کیفری متخلفان حوزه شهری البرز‌
  • بازدید رئیس حوزه قضایی شهرستان رابر از زندان بافت
  • نیاز مناطق سیل‌زده بلوچستان به ماشین‌آلات سنگین
  • مشکلات پایان‌ناپذیر کادر درمان؛ مدل جدید از مهاجرت شکل گرفته!
  • بزرگترین مولفه در توسعه سیستان‌و بلوچستان بحث امنیت است
  • ضرورت افزایش ظرفیت استخدام ماما در بخش بهداشت و درمان