Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-06@19:15:02 GMT

رونمایی از مهدی شیری پس از اقدام جنجالی

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۱۹۴۱۷

رونمایی از مهدی شیری پس از اقدام جنجالی

مهدی شیری برای اولین بار بعد از مدت ها حداقل تعدادی از خبرنگاران و نویسندگان مطبوعاتی را پشت سر خود دید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مهدی شیری مدافع راست پرسپولیسی ها که در دیدار مقابل آلومینیوم فرصت بازی پیدا کرده بود و در پست نامانوس دفاع وسط به میدان رفت، در حالی که بعد از بازی ممکن بود دوباره قربانی شکست خارج از خانه پرسپولیس شود، اما این بار با توجه به حضورش در پست غیرتخصصی چندان انتقادی را نسبت به خود ندید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی شیری البته در نیمه دوم با جابجایی انجام شده در ترکیب، در پست دفاع راست به میدان رفت و گوشه هایی از آنچه که به عنوان دفاع راست دارد، به نمایش گذاشت.

او که بعد از فینال لیگ قهرمانان آسیا روزهای بسیار سختی را در پرسپولیس پشت سر گذاشته، امیدوار است دوباره از سوی کادرفنی مورد اعتماد قرار بگیرد و در ترکیب ثابت پرسپولیس به میدان برود.

شاید اگر مهدی شیری در زمین باشد، آپشن های یحیی گل محمدی و دستیارانش برای تغییر در خط جلو با توجه به قابلیت های سیامک نعمتی بالاتر هم برود. البته در حال حاضر انتخاب اول برای پست دفاع راست کسی جز سیامک نعمتی نیست.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مهدی شیری پرسپولیس تهران مهدی شیری محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال لیگ برتر رئال مادرید بارسلونا استقلال تهران پرسپولیس تهران لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی تیم پرسپولیس یوونتوس لیونل مسی تراکتورسازی تیم ملی ایران تیم ملی فوتبال ایران سپاهان مهدی طارمی کارلوس کی روش جام جهانی کریستیانو رونالدو مهدی شیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۹۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیتوانی نیرو‌های نظامی مردمی برای حضور در جنگ ایجاد می‌کند

 رسانه‌های محلی به نقل از ولوریناس کاسیوناس وزیر دفاع لیتوانی روز یکشنبه گفت: ما صفحه جدیدی را در دفاع در سطح جامعه باز می‌کنیم.

به گزارش صدای ایران از ایرنا،وزیر دفاع لیتوانی ادامه داد که مقامات می‌خواهند غیرنظامیانی را برای استفاده از سلاح گرم آموزش دهند تا در زمان جنگ بتوانند از آنها استفاده کنند.

دولت لیتوانی از پزشکان و نظامیان بازنشسته خواسته برای کمک به دولت وارد میدان شوند.

مقامات لیتوانی قبلاً گفته بودند که این کشور بیشتر این رویکرد جدید را از تجربه اوکراین در جنگ با روسیه که در فوریه ۲۰۲۲ (اسفند ۱۴۰۰) آغاز شد، گرفته اند.

با توجه به درگیری‌های جاری در اوکراین، کاسیوناس و همتای لهستانی‌اش ولادیسلاو کوسینیاک-کامیز هر دو ماه گذشته متعهد شدند که به کی‌یف برای بازگرداندن شهروندان این کشور برای حضور در میدان جنگ کمک کنند.

ماه آوریل، لتونی کشور همسایه لیتوانی نیز اصلاحاتی را در قانون خدمات نظامی خود تصویب کرد که به خارجی‌ها اجازه می‌دهد در یگان‌های ویژه نیرو‌های مسلح این کشور در مواقع اضطراری خدمت کنند.

دیگر خبرها

  • تغییرات احتمالی پرسپولیس در صورت غیبت اورونوف
  • لیتوانی نیرو‌های نظامی مردمی برای حضور در جنگ ایجاد می‌کند
  • عکس| امید نورافکن پیش از اقدام جنجالی علیه پرسپولیس
  • نوبت به تست مهدی ترابی در پست جدید رسید
  • توصیه‌های هواشناسی کشاورزی
  • مهدی چمران یک‌تنه پشت اقدامات جنجالی شهرداری در شهر تهران
  • نوبت به تست ترابی در پست جدید رسید
  • برای حفظ اسلام روحانیون در میدان باشند و با جان خود دفاع کنند
  • روایت تازه از پنالتی جنجالی رضاییان - طارمی / دفعه بعد هر دو اخراجید!
  • روایت تازه از پنالتی جنجالی رضاییان - طارمی