Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سعید جانفدا مدیر کل زندان‌های خراسان رضوی گفت: برای ساخت زندان جدید مشهد زمین مناسبی به مساحت ۱۰۰ هکتار در ۳۲ کیلومتری جاده قوچان انتخاب شده و این زمین در کارگروه امور زیربنایی استان تصویب شده است.

او افزود: انتقال زندان مرکزی مشهد به خارج شهر به ۲۰ سال گذشته برمی‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
متاسفانه در زمینه انتخاب زمین مناسب برای زندان جدید در این مدت اتفاق خاصی صورت نگرفته و گزینه‌ای تعیین نشده بود.

مدیر کل زندان‌های خراسان رضوی ادامه داد: امسال با پیگیری‌های صورت گرفته مسئولین استان و احساس نیاز بیشتر به این جابه‌جایی زمین مناسبی به مساحت ۱۰۰ هکتار در ۳۲ کیلومتری جاده قوچان انتخاب شد و این زمین در کارگروه امور زیربنایی استان تصویب شده است. امسال برای مطالعات این پروژه و انتقال آن ۲۰ میلیارد تومان تخصصیص خورده است و ساخت آن از طرح‌های ملی در دست سازمان مجری ساختمان‌های دولتی وزارت راه و شهرسازی است. بیشتر بخوانید نیاز به ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار، برای جابه جایی زندان مرکزی مشهد
جانفدا بیان کرد: در حال پیگیری هستیم تا با استفاده از ظرفیت‌های قانونی قانون برنامه ششم توسعه کشور از طریق مشارکت شهرداری مشهد بدون وارد شدن بار مالی به منابع عمومی مشهد این طرح اجرا و زندان مرکزی مشهد از شهر خارج شود و این آرزوی دیرینه تحقق یابد.

او در خصوص مدت زمان این انتقال تصریح کرد: بر اساس تجربه و با توجه به اینکه پروژه‌های انتقال زندان‌ها طولانی مدت می‌شود، اگر این پروژه در پروژه‌های ملی سازمان زندان‌ها قرار بگیرد و با شهرداری نیز توافق شود، پیش‌بینی می‌شود این پروژه حداکثر طی عملیات اجرایی سه ساله اجرا شود.

مدیر کل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی خراسان‌رضوی در خصوص ظرفیت زندان جدید تأکید کرد: زندان جدید با ظرفیت ۱۰ هزار نفر و مساحتی حدود ۱۲۴ هزار متر مربع فضای مسقف ساخته خواهد شد. انتقال زندان یکی از نیاز‌های مردم مشهد بوده است. تمایلی به ازدیاد زندان و زندانی وجود ندارد. نیاز‌های جدید اصلاحی و تربیتی و رویکرد جدید سازمان در رابطه با فعالیت‌های فرهنگی ایجاب می‌کند تا فضا‌هایی در زندان‌ها به وجود آید که در گذشته لحاظ نمی‌شد. امروزه پیگیر آن هستیم که زندانیان شاغل شوند و خود زندانیان در شرایط حبس و خانواده آن‎ها از حداقل معیشت برخوردار باشند.

منبع: ایسنا


انتهای پیام//م. م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: زندان مرکزی مشهد سازمان زندان های خراسان رضوی ساختمان های دولتی زندان مرکزی مشهد زندان جدید زندان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۰۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پروژه لاینینگ 6500 متری در آمل

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،محمد هادی‌زاده اظهار کرد: پروژه پوشش بتنی کانال انتقال آب (لاینینگ) به طول 6 هزار و 500 متر با اعتبار 50 میلیارد ریال در اراضی شالیزاری 18 روستای شهرستان آمل در حال اجراست.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آمل با اشاره با نظارت مستمر کارشناسان امور فنی و زیربنایی این مدیریت بر اجرای این طرح، تصریح کرد: این طرح تاکنون به طول هزار و 250 متر با هزینه 8.5 میلیارد ریال در روستاهای کمدره، لتی‌کلا، پولیکیاده و چنگمیان اجرا و نیز در روستاهای شهنه‌کلا، پاشاکلا، اسکی‌محله، تازه‌آباد و نوآباد این شهرستان در دست انجام است.

وی با بیان اینکه برای اجرای این طرح از تمام توان و ظرفیت موجود برای رشد و اعتلای کشاورزی، رسیدن به اهداف سازمانی، توسعه بخش کشاورزی، امنیت غذایی و تحقق شعار سال استفاده می شود، گفت: احداث پوشش بتنی کانال های انتقال آب، نقش تعیین کننده‌ای در بهبود راندمان آبیاری، کاهش هدر‌رفت و مدیریت توزیع آب و جلوگیری از رشد علف‌های هرز خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • افزایش جابه‌جایی درختان در دوره زاکانی
  • آخرین وضعیت «ارس» تنها پلنگ ایرانی باغ‌وحش مشهد
  • آخرین وضعیت سلامت تنها پلنگ ایرانی باغ‌وحش مشهد
  • (تصاویر) فرونشست زمین در مشهد
  • فضای جامعه برای مجرمان خشن و حرفه ای ناامن شود
  • پیگیری انتقال مدیریت زندان قزلحصار از تهران به استان البرز
  • اجرای پروژه لاینینگ 6500 متری در آمل
  • فرونشست عمیق زمین در یکی از خیابان‌های مشهد
  • وزیر تندرو صهیونیستی پس از واژگونی خودرویش به بیمارستان انتقال یافت
  • آخرین وضعیت سلامتی صدیقه وسمقی