Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@03:32:19 GMT

جریمه ۲۰۰ واحد نانوایی در قم به‌دنبال بازرسی‌های بهداشتی

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۲۰۹۷۹

‍‍‍‍‍‍

دریافت 49 MB

مرتضی حیدری در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه در سطح استان، شهرها و روستاها در نقاط مختلف قم ۹۰۰ واحد نانوایی وجود دارد، گفت: رعایت دستور العمل‌های بهداشتی در تمام نانوایی‌ها یکسان نیست، ولی بیشتر نانوایی‌ها مسائل بهداشتی را به طور مطلوب رعایت می‌کنند.

فرماندار قم با اشاره به اینکه شاهد تخلفات برخی از نانوایی‌ها در استان هستیم، افزود: حدود ۲۰۰ نانوایی در بازرسی‌ها جریمه شدند و بعضی از نانوایی‌های متخلف جریمه نقدی، قطع سهمیه یا کم اختصاص دادن سهمیه خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه تلاش ما بر این است نانوایی‌ها در مسائل بهداشتی رعایت حال مردم را کنند، ادامه داد: سعی کردیم ترازنامه‌ها را در نانوایی‌ها بالا ببریم و حتی این مسئله با مطب پزشکان نیز مقایسه می‌شود.

حیدری با بیان اینکه نانوایی‌ها در انتظار افزایش قیمت برخی فرآورده‌های آن هستند، گفت: شرط اصلی برای آنها افزایش قیمت، افزایش کیفیت نان و افزایش کیفیت نانوایی است که باید در دستور کار قرار گیرد

کد خبر 5131070

منبع: مهر

کلیدواژه: قم بازرسی نانوایی ها کیفیت نان قیمت نان فرمانداری ویروس کرونا دهه فجر آمار کرونا گرگان شیراز بوشهر کرمانشاه شهرستان کرج شهرکرد شیوع کرونا آلودگی هوا سانحه تصادف اردبیل لیگ برتر فوتبال ایران نانوایی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۰۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهروموم یک رستوران در شادگان

سیدغالب موسوی سرپرست مرکز بهداشت شادگان گفت: باهدف حفظ سلامت مردم و پیشگیری از بیماری ها، در بازرسی توسط کارشناسان بهداشت محیط مرکز بهداشت و رئیس اداره اماکن شادگان یک رستوران به علت نواقص متعدد، رعایت نکردن توصیه و شیوه نامه‌های بهداشتی براساس قانون مهروموم شد.

در این بازرسی‌ها نیز برای برخی واحد‌های صنفی تهیه و توزیع مواد غذایی متخلف اخطاریه صادر شد. 

 افزود: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلفات بهداشتی در همه ساعات شبانه روز می‌توانند به سامانه ۱۹۰ بهداشت شکایات و گزارشات خود اعلام کنند تا در اسرع وقت پیگیری لازم انجام شود.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد رعایت شود
  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات
  • جریمه ۳ میلیارد تومانی صنوف متخلف لرستان
  • هشت هزار و ۴۱۳ تن برنج و شکر به نرخ دولتی در لرستان توزیع شد
  • مهروموم یک رستوران در شادگان
  • تعطیلی یک رستوران در شادگان
  • مهر و موم یک رستوران در شادگان
  • بازرسی از نانوایی های سمنان
  • اجرای طرح تشدید نظارت بر کالا‌های اساسی در لرستان
  • پرونده ۲ هزار نانوایی متخلف به تعزیرات حکومتی البرز ارجاع شد