Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بازدید از شهرک دام شهرستان چگنی گفت: تا پایان سال منابع مورد نیاز این شهرک جهت افزایش و بهره‌برداری از ظرفیت کامل تامین خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان لرستان، حاتم شاکرمی در سفر یک روزه خود به استان لرستان و بازدید از شهرک دام شهرستان چگنی اظهارکرد: مقرر شده از محل منابع صندوق کارآفرینی امید تا پایان سال منابع مورد نیاز این شهرک برای افزایش و بهره‌برداری از ظرفیت کامل تامین شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در حال حاضر شهرک دام شهرستان چگنی با ظرفیت 30 درصد فعال است که با حمایت صندوق کارآفرینی امید ظرفیت آن را کامل خواهیم کرد.
معاون روابط کار وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: 35 درصد از واحدهای شهرک دام مشکل سرمایه در گردش و 16 واحد مشکل سرمایه ثابت دارند که در مجموع 50 واحد در این شهرک با حمایت صندوق کارآفرینی امید احیا خواهند شد و ظرفیت این شهرک را کامل خواهیم کرد.
شاکرمی خاطرنشان کرد: شهرک دام از جهت خدمات فنی مشکلی ندارد و خوشبختانه این شهرک در موقعیت زمانی خوبی قرار دارد و فاصله کمی با شهرستان های اطراف و کارخانه شیر دارد که برای ارائه خدمات و رساندن محصولات این شهرک به کارخانه‌های لبنی کمترین زمان ممکن طی خواهد شد.
افتتاح کارخانه تولید سرکه افرا در خرم‌آباد
همچنین با حضور مدیران وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی ،کارخانه تولید سرکه افرا با سرمایه گذاری طرح 5 میلیارد و 500 میلیون تومان با اشتغال زایی 8 نفر و 10 نفر اشتغال زایی غیر مستقیم افتتاح شد که یک میلیارد تومان این مبلغ از اعتبارات اشتغال روستایی توسط صندوق کارآفرینی امید لرستان پرداخت شده است.
این کارخانه روزانه 10 هزار لیتر‌ تولید دارد، سرکه سفید و رنگی تولید می کند و مواد اولیه را از کارخانه الکل سازی شهرستان خرم آباد تهیه و محصولات خود را با 30 درصد برند شرکت افرا و 70 درصد فروش به صورت خام در شهر های شیراز ،رشت، تهران و اصفهان عرضه می کند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شهرک دام شهرستان چگنی صندوق کارآفرینی امید کار و رفاه اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۲۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت استاندار لرستان سرمایه گذاران و خیران برای مشارکت در طرحهای توسعه استان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛استاندار لرستان امروز از هتل صخره ای خرم آباد بازدید کرد

دکتر ابوطالب شفقت در این بازدید گفت: پیمانکار از امروز کارگاه ساخت این طرح مهم زیرساختی را فعال کند و دستگاههای متولی نیز موظفند در اسرع وقت جاده دسترسی و زیرساخت های اب و برق وگاز و تلفن را فراهم کنند.

طرح احداث هتل صخره ای خرم آباد در هه هفتاد در زمینی به مساحت یکهزار و ۲۰۰ متز مربع  آغاز شده و به دلیل برخی موانع نیمه کاره مانده است.

دکتر ابوطالب شفقت در بازدید از این طرح گفت:مدیریت استان آماده همکاری با سرمایه گذاران و خیران برای کمک به توسعه استان است.

دیگر خبرها

  • رئیس‌جمهور: بازدید از اکسپوی تهران فرصتی بسیار ارزشمند برای آشنایی آفریقا با ظرفیت‌های ایران است
  • دعوت استاندار لرستان سرمایه گذاران و خیران برای مشارکت در طرحهای توسعه استان
  • افتتاح مجموعه ورزشی پشته حسین آباد خرم آباد
  • بخش MRI بیمارستان شهدای یافت آباد افتتاح شد
  • برگزاری انتخابات الکترونیک در خرم‌آباد و چگنی
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • طرح مرکز رشد و نوآوری توسعه اکوسیستم کارآفرینی کردستان (تاک) افتتاح شد
  • مدعی العموم از کارخانجات رب گوجه بازدید کرد
  • وعدۀ افتتاح ورزشگاه خرم‌آباد در سفر دوم رئیس‌جمهور
  • مجتمع کُک طبس با حداکثر ظرفیت تولید به فعالیت خود ادامه دهد