Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ مجید یگانه پور در اسفراین گفت : در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در چند ماه گذشته که افراد ناشناس با تخریب شیشه و درب تراس از راه بالکن منازل اقدام به سرقت وسایل از قبیل طلاجات، لپ‌تاپ و... می‌کردند. که این امر باعث نارضایتی مالباختگان و رعب و وحشت در بین شهروندان شده بود.

به گزارش رکنا، وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع مراتب به‌صورت ویژه در دستور کار مأمورین پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت و تمامی صحنه‌های سرقت توسط مأمورین موردبررسی و دوربین‌های مداربسته اطراف محل سرقت مورد بازبینی و بازنگری دقیق قرار گرفت که درصحنه یک سرقت تصویری از سارق سابقه‌دار به هویت (ه - ر) با ۴ فقره سابقه کیفری به دست آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی اسفراین گفت: با توجه به اینکه سارق مجرد بود منزل شخصی نداشت اقدامات فنی بر روی خطوط و اقوام نزدیک به وی انجام گرفت.

وی افزود: متهم در فضای مجازی اقدام به انتشار عکس‌های اموال سرقتی بخصوص طلاجات و انتشار فیلمی از سوزاندن پول و دلارهای سرقتی کرد که اقدامات فنی مشخص گردید که محل آنتن دهی سارق در استان تهران است.

یگانه پور ادامه داد: بر اساس اطلاعات به‌دست‌آمده سارق و دخترخاله‌اش از تهران به سمت مشهد و از مشهد به سمت اسفراین درحرکت بودند که با شناسایی کامل خودروای که متهمین در آن قرار داشتند با هماهنگی قضایی خودروی وی در محور اسفراین به بجنورد در پاسگاه اسدلی توقیف شد و پس از بررسی به‌عمل‌آمده از متهم و کیف‌دستی خانمی که همراه وی بود تعدادی طلاجات و بدلیجات و گوشی موبایل کشف شد .

وی گفت: متهم ابتدا منکر موضوع سرقت گردید که پس از ارائه دلایل و مستندات و مدارک موجود سارق لب به اعتراف گشود و به‌تمامی سرقت‌های ارتکابی منزل و طلاجات در نقاط مختلف شهر اسفراین اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی اسفراین افزود : سارق با پرونده اعترافات کامل به دستگاه قضایی تحویل گردید و تاکنون ۱۷ نفر مالباخته مورد شناسایی قرارگرفته‌اند و ارزش ریالی مالباختگان دو میلیارد تومان است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا سارق اخبار حوادث فرمانده انتظامی مالباخته میلیاردی ۱۷ نفر دستگیر شد سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قتل کرونا قیمت ایران آزار و اذیت پزشک بازیگر سینما و تلویزیون سرقت مرد شیطان صفت تجاوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۳۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ مصیب شاهملکی ظهر امروز در این رابطه اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت احشام در سطح روستاهای تابعه در سال گذشته و حضور عوامل پلیس آگاهی در صحنه، سرنخ‌های لازم جمع آوری و تلاش گسترده‌ای برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احشام آغاز شد.

وی افزود: با انجام اقدامات فنی و کار اطلاعاتی شبانه روزی، عوامل پلیس آگاهی شهرستان موفق به شناسایی احدی از سارقان حرفه‌ای غیربومی یکی از استان‌های مجاور شدند.

شاهملکی ادامه داد: پس از تعقیب و مراقبت ۴۸ ساعته مأموران پلیس آگاهی، در یک اقدام ضربتی سارقان را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به انتقال وی به شهرستان و مواجهه با مستندات موجود در پلیس آگاهی، به ۴ فقره سرقت احشام به تعداد ۴۸ رأس با همدستی ۲ نفر دیگر از همشهریان خود در سطح شهرستان شد.

وی گفت: با حضور شکات در پلیس آگاهی و هماهنگی با مرجع قضائی، خسارت وارده به میزان ۴ میلیارد ریال جبران و رضایت مالباختگان جلب شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد در خاتمه با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضائی و روانه شدن وی به زندان مرکزی همدان، از مالکان احشام و دامداران خواست ضمن رعایت توصیه‌های پلیسی در امر جلوگیری از سرقت، بیشتر از دام‌های خود مراقبت کنند.

کد خبر 6090300

دیگر خبرها

  • بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان
  • دستگیری ۵ سارق در خرمشهر
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین
  • دستگیری ۳ سارق با ۷ فقره سرقت در یزد
  • دستگیری سارق گاردریل‌های جاده‌ای در شیروان
  • ۳ سارق در جزیره خارگ دستگیر شدند
  • سارق مغازه های تهرانسر دستگیر شد
  • دستگیری سارق خودرو در کمتر از ۲۴ ساعت
  • سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان دستگیر شد