Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

سردار سرتیپ پاسدار ابوالفضل شکارچی تهدیدات اخیر رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی را جنگ روانی دانست و تاکید کرد: آن‌ها هنوز قدرت و اقتدار نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی را درک نکرده اند.

شکارچی افزود: تهدیدات رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی از نظر جنگ روانی بوده و اگر هم واقعیت باشد واقعاً توهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: همان طور که مقام معظم رهبری در گذشته فرمودند اگر کوچکترین خطایی از رژیم صهیونیستی علیه نظام جمهوری اسلامی ببینیم، هم پایگاه‌های موشکی را که آن‌ها می‌گویند برای حمله به ایران طرح‌ریزی کرده‌اند می‌زنیم و هم در کمترین زمان ممکن حیفا و تلاویو را با خاک یکسان خواهیم کرد.

سردار شکارچی تاکید کرد: آن‌ها از توانمندی جمهوری اسلامی اطلاعی ندارند توانمندی‌هایی که هنوز آشکار نشدند و بخشی از آن در این رزمایش‌ها آشکار شد که با آن توانمندی در کمترین زمان ممکن بنا به فرموده مقام معظم رهبری حتماً تلاویو با خاک یکسان خواهد شد، آن‌ها در صورت خطا فروپاشی خودشان را می‌بینند و در واقع زمان‌بندی فروپاشی خود را به جلو خواهند آورد. رژیم صهیونیستی به چیزی کمتر از فروپاشی نباید فکر کند و نباید بگوید در آینده چه طرحی دارد.

سخنگوی ستاد کل نیرو‌های مسلح افزود: امروز فروپاشی رژیم صهیونیستی در دستور کار است، حتماً باید این رژیم فروپاشی شود و این غده سرطانی در منطقه باید فرو بپاشد که واقعاً خسارت‌های زیادی برای امت مسلمان داشته است.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

منبع: آفتاب

کلیدواژه: اسرائیل رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۳۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومینوی استعفاها در اسرائیل

 

به گزارش تابناک، روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارنوت» امروز (چهارشنبه) پیش‌بینی کرد که پس از استعفای «آهارون هالیوا» رئیس بخش اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی، «هرتزی هالوی» رئیس ستاد کل ارتش و «رونین بار» رئیس سازمان امنیت داخلی این رژیم (شاباک) نیز به هالیوا پیوسته و از سمت خود استعفا دهند.

این روزنامه نوشت که هنوز استعفای هالیوا وارد مرحله اجرا نشده و در انتظار تعیین جانشین است حال آنکه منصب رئیس بخش اطلاعات نظامی ارتش پس از منصب رئیس ستاد کل ارتش، از پیچیدگی و دشواری خاصی برخوردار است.

به گزارش ایرنا پس از استعفای هالیوا، بسیاری از گزارش‌ها و تحلیل‌های رسانه‌های رژیم صهیونیستی حاکی از آن است که شمار زیادی از روسا و فرماندهان ارتش و دیگر مقامات این رژیم از سمت خود استعفا خواهند داد.

در همین ارتباط یدیعوت آحارونوت نوشت که تعیین جانشین برای فرماندهان ارتش، رئیس ستاد مشترک ارتش و شاباک نیز خود یک مشکل اصلی است.

این روزنامه افزود که «یهودا فوکس» فرمانده منطقه مرکزی ارتش نیز به رئیس ستاد مشترک ارتش ابلاغ کرده است که تا آگوست سال جاری از سمت خود استعفا می‌دهد.

پیشتر هالیوا یک هفته پس از آغاز عملیات مقاومت با عنوان طوفان الأقصی و پس از آن رئیس ستاد مشترک ارتش و رئیس شاباک نیز به ناکامی خود در پیش بینی این عملیات اذعان کردند.

یدیعوت آحارونوت پیش‌بینی کرد استعفای رئیس ستاد مشترک ارتش و رئیس شاباک منجر به آغاز موج اعتراضات در خیابان و موج استعفاها در ارتش و سطح سیاسی در رژیم صهیونیستی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • وزیر دارایی اسرائیل «نتانیاهو» را تهدید کرد
  • احتمال استعفای زودهنگام رئیس ستاد ارتش اسرائیل
  • دومینوی استعفاها در اسرائیل
  • رئیسی دستور داده تا ۳ میلیارد یورو در اختیار نیرو‌های مسلح قرار داده شود
  • واکنش وزارت خارجه به اعمال تحریم برخی از کشورهای غربی علیه نیروهای مسلح ایران
  • نیویورک‌تایمز: سیستم پزشکی غزه در آستانه فروپاشی است
  • مردم یمن برای جنگ مستقیم با رژیم صهیونیستی اعلام آمادگی کردند
  • اسرائیل مرتکب نسل کشی در غزه نشده است!
  • آمریکا: اسرائیل مرتکب نسل کشی در غزه نشده است!
  • آیت‌الله خاتمی، خطیب نماز جمعه تهران: حجاب نباید جامعه را دو قطبی کند/ دشمنی با ایران بازی با دم شیر است/ دشمنان ما در هر نقطه جهان که هستند بدانند رژیم صهیونیستی نابود شدنی است