Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی ستاد کل نیرو‌های مسلح تهدیدات اخیر رییس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی را جنگ روانی دانست. خبرگزاری میزان - سردار سرتیپ پاسدار ابوالفضل شکارچی، سخنگوی ستاد کل نیرو‌های مسلح در مصاحبه‌ای ضمن این که تهدیدات اخیر رییس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی را جنگ روانی دانست، تاکید کرد: آن‌ها هنوز قدرت و اقتدار نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی را درک نکرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی در ادامه افزود: همان طور که مقام معظم رهبری در گذشته فرمودند اگر کوچکترین خطایی از رژیم صهیونیستی علیه نظام جمهوری اسلامی ببینیم، هم پایگاه‌های موشکی را که آن‌ها می‌گویند برای حمله به ایران طرح ریزی کرده اند می‌زنیم و هم در کمترین زمان ممکن حیفا و تلاویو را با خاک یکسان خواهیم کرد.

سردار شکارچی افزود: آن‌ها از توانمندی جمهوری اسلامی اطلاعی ندارند توانمندی‌هایی که هنوز آشکار نشدند و بخشی از آن در این رزمایش‌ها آشکار شد که با آن توانمندی در کمترین زمان ممکن بنا به فرموده مقام معظم رهبری حتماً تلاویو با خاک یکسان خواهد شد، آن‌ها در صورت خطا فروپاشی خودشان را می‌بینند و در واقع زمان بندی فروپاشی خود را به جلو خواهند آورد. رژیم صهیونیستی به چیزی کمتر از فروپاشی نباید فکر کند و نباید بگوید در آینده چه طرحی دارد.

سخنگوی ستاد کل نیرو‌های مسلح افزود: امروز فروپاشی رژیم صهیونیستی در دستور کار است، حتماً باید این رژیم فروپاشی شود و این غده سرطانی در منطقه باید فرو بپاشد که واقعاً خسارت‌های زیادی برای امت مسلمان داشته است.

سخنگوی ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: تاسیسات انرژی هسته‌ای ایران کاملا صلح آمیز است.

سردار شکارچی افزود: این پیام برای رژیم صهیونیستی نیست بلکه برای کل دنیاست که اولا تاسیسات انرژی هسته‌ای ایران، کامل صلح آمیز است و دوم اینکه هم در فتوای حضرت آیت الله خامنه‌ای و هم در دکترین دفاعی ایران، مقوله‌ای به نام تولید، نگهداری و به کارگیری سلاح اتمی نداریم و این را حرام می‌دانیم. آن قدر توان داریم که از نظام جمهوری اسلامی ایران و سرزمین خودمان به نحو احسن دفاع کنیم.

  در همین زمینه: جانشین فرمانده قرارگاه پدافند هوایی ارتش: هر گونه نقض حریم هوایی کشور خط قرمز نیروهای مسلح است     کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   انتهای پیام/

 

برچسب ها: نیروهای مسلح رژیم صهیونیستی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: نیروهای مسلح رژیم صهیونیستی رژیم صهیونیستی جمهوری اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۳۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موافقت رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی با حمله زمینی به «رفح»

موافقت رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی با حمله زمینی به «رفح»

دیگر خبرها

  • موافقت رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی با حمله زمینی به «رفح»
  • استقرار تیپ مستقل ارتش در ایلام از مطالبات دیرینه مردم است
  • حمله مستقیم نظامی ایران به رژیم صهیونیستی یک شاهکار نظامی بود
  • رئیسی دستور داده تا ۳ میلیارد یورو در اختیار نیرو‌های مسلح قرار داده شود
  • حمایت از اعتراضات دانشجویی علیه رژیم صهیونیستی
  • نیویورک‌تایمز: سیستم پزشکی غزه در آستانه فروپاشی است
  • خبر خوش سردار کمالی برای مشمولان وظیفه/ ثبت نام مشوق‌های مهارت آموزی از ۱۵ اردیبهشت ماه
  • مردم یمن برای جنگ مستقیم با رژیم صهیونیستی اعلام آمادگی کردند
  • آیت‌الله خاتمی، خطیب نماز جمعه تهران: حجاب نباید جامعه را دو قطبی کند/ دشمنی با ایران بازی با دم شیر است/ دشمنان ما در هر نقطه جهان که هستند بدانند رژیم صهیونیستی نابود شدنی است
  • خاتمی: به زور کسی را به بهشت نمی‌بریم/ انگ زدن به یکدیگر مشکل بی‌حجابی را حل نمی‌کند/ عملیات تنبیهی وعدۀ صادق یک کار الهی بود