Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ سخنگوی ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: تهدیدات رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی از نظر جنگ روانی بوده و اگر هم واقعیت باشد واقعاً توهم است.

سردار سرتیپ پاسدار ابوالفضل شکارچی تهدیدات اخیر رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی را جنگ روانی دانست و تاکید کرد: آن‌ها هنوز قدرت و اقتدار نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی را درک نکرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شکارچی افزود: تهدیدات رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی از نظر جنگ روانی بوده و اگر هم واقعیت باشد واقعاً توهم است.

وی گفت: همان طور که مقام معظم رهبری در گذشته فرمودند اگر کوچکترین خطایی از رژیم صهیونیستی علیه نظام جمهوری اسلامی ببینیم، هم پایگاه‌های موشکی را که آن‌ها می‌گویند برای حمله به ایران طرح ریزی کرده اند می‌زنیم و هم در کمترین زمان ممکن حیفا و تلاویو را با خاک یکسان خواهیم کرد.

سردار شکارچی تاکید کرد: آن‌ها از توانمندی جمهوری اسلامی اطلاعی ندارند توانمندی‌هایی که هنوز آشکار نشدند و بخشی از آن در این رزمایش‌ها آشکار شد که با آن توانمندی در کمترین زمان ممکن بنا به فرموده مقام معظم رهبری حتماً تلاویو با خاک یکسان خواهد شد، آن‌ها در صورت خطا فروپاشی خودشان را می‌بینند و در واقع زمان بندی فروپاشی خود را به جلو خواهند آورد.

وی افزود: رژیم صهیونیستی به چیزی کمتر از فروپاشی نباید فکر کند و نباید بگوید در آینده چه طرحی دارد.

سخنگوی ستاد کل نیرو‌های مسلح افزود: امروز فروپاشی رژیم صهیونیستی در دستور کار است، حتماً باید این رژیم فروپاشی شود و این غده سرطانی در منطقه باید فرو بپاشد که واقعاً خسارت‌های زیادی برای امت مسلمان داشته است.

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 رژیم صهیونیستی ستاد کل نیروهای مسلح اسرائیل سردار شکارچی سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 رژیم صهیونیستی نیرو های مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۳۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی مقاومت عراق به حیفا

گروه مقاومت اسلامی عراق در ادامه مقابله با اشغالگران از حمله پهپادی به یک هدف حیاتی دشمن صهیونیستی در بندر اشغالی حیفا خبر داد.

به گزارش مشرق، مقاومت اسلامی عراق بامداد شنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که به یک هدف حیاتی در بندر اشغالی حیفا در فلسطین اشغالی حمله کرده است.

در ادامه مسیر مقاومت در برابر دشمن صهیونیستی و حمایت از غزه و در پاسخ به جنایات رژیم غاصب علیه غیرنظامیان فلسطینی، مقاومت عراق با صدور بیانیه‌ای از حمله پهپادی به یک هدف حیاتی و مهم در حیفای اشغالی خبر داد.

رسانه جنگ نیروهای مقاومت عراق اعلام کرد که این حمله با چندین پهپاد صورت گرفته است.

در بیانیه رزمندگان گروه‌های مقاومت اسلامی عراق بر تداوم حملات به اهداف رژیم اسرائیل در پاسخ به جنایت‌های این رژیم در هدف قرار دادن غیرنظامیان تأکید شده است.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • پاسخ ایران به جنایت رژیم صهیونیستی عاقلانه و مدبرانه بود
  • رئیسی دستور داده تا ۳ میلیارد یورو در اختیار نیرو‌های مسلح قرار داده شود
  • نیویورک‌تایمز: سیستم پزشکی غزه در آستانه فروپاشی است
  • الهندی: پاسخ ایران ثابت کرد اسرائیل قادربه حفاظت از خود نیست
  • الهندی:پاسخ ایران ثابت کرد اسرائیل قادر به حفاظت از خود نیست
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به حیفا
  • آصفری: بلندتر شدن دیوار بی‌اعتمادی نتیجه سیاست‌های اتحادیه اروپا در قبال ایران است
  • بیانیه مقاومت عراق درباره حمله به هدف حیاتی در حیفا
  • مردم یمن برای جنگ مستقیم با رژیم صهیونیستی اعلام آمادگی کردند
  • آیت‌الله خاتمی، خطیب نماز جمعه تهران: حجاب نباید جامعه را دو قطبی کند/ دشمنی با ایران بازی با دم شیر است/ دشمنان ما در هر نقطه جهان که هستند بدانند رژیم صهیونیستی نابود شدنی است