Web Analytics Made Easy - Statcounter

بخشدار باروق میاندوآب گفت: سه نفر بر اثر استنشاق گاز منوکسیدکربن در یکی از روستاهای این بخش جان خود را از دست دادند.

سهندعلی ستاری اظهار داشت: این حادثه در روستای "ایشکه" روی داد و براثر آن سه مرد که بیش از ۵۰ سال سن داشتند، جان خود را از دست دادند.

وی با بیان اینکه جانباختگان اهل تهران و ساکن این روستا بودند، افزود: استفاده از بخاری بدون دودکش و انتشار گاز منوکسیدکربن در فضای بسته علت بروز این حوادث است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخشدار باروق با بیان اینکه این اولین حادثه گازگرفتگی در این بخش طی سال‌جاری است، اظهار داشت: مردم برای جلوگیری از بروز چنین حوادثی از وسایل گاز سوز استاندارد استفاده و با توجه به سرمای هوا نکات ایمنی را به طور جدی رعایت کنند.

وی همچنین با توصیه بر عدم استفاده از بخاری‌های بدون دودکش افزود: این روش هر چند در مغازه‌ها به دلیل رفت و آمد مردم ممکن است به ظاهر بی خطر باشد، اما استفاده از آنها در منازل بسیار خطرناک است.

بخش باروق میاندوآب‌ با ۷۲ روستا در جنوب‌شرقی شهرستان میاندوآب و در منطقه کوهستانی و سردسیر واقع است.

اهالی بیشتر روستاهای این بخش طی سال‌های گذشته به شهرهایی مثل تهران و قم مهاجرت کرده اند./ ایرنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۷۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل مرگبار در چین/ ۴ نفر جان باختند+ تصاویر

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آسوشیتدپرس، در پی بارندگی شدید و جاری شدن سیل و رانش زمین در جنوب چین، تاکنون دست کم چهار نفر جان خود را از دست داده‌اند.

بارندگی‌ها در استان گوانگ‌دونگ در جنوب چین از هفته گذشته شروع شده است. خبرگزاری شینهوای چین پیش‌تر از مفقود شدن ۱۰ نفر خبر داده بود.

مقامات سازمان هواشناسی چین با هشدار درباره تداوم جاری شدن سیل و رانش زمین، از ادامه بارش شدید طی چند روز آینده در این استان خبر داده‌اند.

شینهوا اعلام کرده است که تاکنون حدود ۱۱۰ هزار نفر از منطقه تخلیه شده‌ و ۲۵ هزار و ۸۰۰ تن نیز در پناهگاه‌های موقت اسکان یافته‌اند.

کد خبر 6086497

دیگر خبرها

  • (تصاویر) تجاوز به چپ کامیون در دره شهر / ۴ نفر جان باختند
  • مرگ یک نفر در بروجن به علت گازگرفتگی
  • بررسی روند اجرای مصوبات سفر استاندار به باروق
  • کشف رشوه خواری و پولشویی بیش از ۲۰ میلیاردی در استان یزد
  • دهیاران بخش سعد آباد کمک به خانه‌های بهداشت را در اولویت قراردهند
  • روستای چاه‌غلامعلی زرند در محاصره سیل 
  • جان باختن جوان بروجنی در اثر گازگرفتگی
  • وقوع سیل در روستای پشوئیه شهداد + فیلم
  • حادثه در ساختمان مسکونی در آدیس‌آبابا/ ۷ نفر جان باختند
  • سیل مرگبار در چین/ ۴ نفر جان باختند+ تصاویر