Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس‌جمهور گفت: حد نگاری بهترین راه برای حفاظت از منابع طبیعی است و با این کار می‌توانیم جلوی زمین خواری را بگیریم، این یک کار بزرگی برای مقابله با فساد است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مراسم بهره‌برداری و افتتاح طرح‌های آب و خاک و منابع طبیعی وزارت جهاد کشاورزی در استان‌های اردبیل، خوزستان و گلستان صبح امروز(پنجشنبه) با حضور حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روحانی در این مراسم پس از استماع گزارش وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه در زمینه حدنگاری یا کاداستر هر کمکی لازم است را اعلام کنید، گفت: ما باید از زمین‌ها و و منابع طبیعی کشور به خوبی حراست کنیم.

وی افزود: حد نگاری بهترین راه برای حفاظت از منابع طبیعی است و با این کار می‌توانیم جلوی زمین خواری را بگیریم. این یک کار بزرگی برای مقابله با فساد است.

رئیس‌جمهور پس از استماع گزارش مسئولین خوزستان درخصوص افتتاح طرح های آبخیزداری در بیابان زایی در این استان، گفت: مردم خوزستان در چند سال اخیر گرفتار گرد و غبار و ریزگردها بودند و هنوز هم کم و بیش با آن مواجه هستند.

روحانی افزود: از یک طرف هورالعظیم و آبگیری آن بسیار می تواند تاثیرگذار باشد که البته تحقق پیداکرده است زیرا این هور به سمت خشک شدن می‌رفت. مقابله با بیان زایی از طریق درختکاری و سایر طرح ها کار بزرگ و خوبی است که در خوزستان انجام شده است.

وی تاکید کرد: هم آقای استاندار و هم آقای حجتی وزیر سابق جهاد کشاورزی در زمانی که مسئولیت داشتند این کار را انجام دادند. وقتی آقای حجتی اصرار داشتند از ورات جهاد کشاورزی بروند، به من می‌گفتند من حاضرم به خوزستان بروم و مسئولیت درختکاری در این استان را بپذیرم.

رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: ما باید پروژه های بیان زایی و کنترل ریزگردها را ادامه دهیم و تا مردم خوزستان فضای امنی را در این زمینه پیدا کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: حسن روحانی زمین خواری وزارت جهاد و کشاورزی منابع طبیعی رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۷۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳ تن چوب قاچاق در سوادکوه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، سرهنگ سعید مهدوی فرمانده انتظامی سوادکوه گفت: ماموران پلیس این فرماندهی در حین گشت زنی به فردی که با اسب در حال حمل چوب بود مشکوک شدند.

وی افزود: کارآگاهان با همکاری ماموران منابع طبیعی، متهم را در حین حمل چوب که بصورت غیر مجاز از جنگل‌های این شهرستان برداشت کرده بود دستگیر کردند.

سرهنگ مهدوی از کشف ۳ تن چوب جنگلی قاچاق توسط متهم خبر داد و افزود: چوب‌های کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه در پایان از عزم راسخ پلیس برای برخورد با پدیده قاچاق کالا خبرداد و به شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده هرگونه قاچاق کالا، مراتب را سریعاً به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • بازداشت عامل تیراندازی به ماموران منابع طبیعی مازندران
  • کشف ۳ تن چوب قاچاق در سوادکوه
  • سوزاندن بقایای محصولات کشاورزی منجر به نابودی زمین می‌شود
  • کشاورزان خوزستانی گندم را به مراکز سرپوشیده تحویل دهند
  • برداشت کلزا از مناطق گرمسیری برای اولین بار
  • محصولات غذایی در اراضی اشغالی فلسطین گران شد
  • گرانی میوه ناشی از ضعف نظارتی دستگاه‌هاست
  • امنیت غذایی پایدار و رونق صادرات محور؛ نقشه راه تولیدات کشاورزی است
  • وزیر کشاورزی: کالاهای مورد نیاز مردم تأمین شده است
  • انتصاب رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران