Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اسماعیل قزل‌سفلی در جلسه تعامل و هم افزایی سازمان بسیج هنرمندان و بسیج سازندگی فارس به تشریح ظرفیت‌های بسیج هنرمندان در همکاری با بسیج سازندگی پرداخت و گفت: گستره ماموریتی بسیج سازندگی فارس از مرکز استان تا دورترین نقطه این استان در بخش‌های مختلف است و این سازمان با تدوین سند جامع محرومیت زدایی مردم پایه به دنبال اولویت بندی و حرکت برنامه ای در راستای محرومیت زدایی در سطح استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به این که بسیج سازندگی در ۷۶ نقطه حاشیه نشین در فارس و بیش از ۴۰۰۰ هزار روستا را اولویت اصلی محرومیت زدایی خود می‌داند، افزود: این بدین معنا نیست که ما در دیگر نقاط استان ماموریت نداریم بلکه در هر نقطه فارس محرومیت و مستضعفی وجود داشته باشد، بسیج سازندگی در آن نقطه ماموریت دارد و در آن نقطه حضور پیدا می‌کنیم.

مسئول سازمان بسیج سازندگی فارس ادامه داد: اقدامات بسیج سازندگی مصداق بارز روحیه «ما می‌توانیم» و «امید آفرینی» در جامعه است و ما باید با استفاده از قالب‌های هنری این را به مردم ارائه دهیم.

قزل‌سفلی با اشاره به بیان رهبر معظم انقلاب در پیام ۹ بندی به گروه‌های جهادی گفت: بسیج سازندگی الگوها و سوژه‌های موفق زیادی در حوزه‌های مختلف اشتغالزایی، خدمت رسانی و محرومیت زدایی دارد که با استفاده از توانمندی‌های هنری انجمن‌های مختلف بسیج هنرمندان استان فارس باید بتوانیم این سوژه‌ها را ماندگار و اطلاع رسانی کنیم.

مجید میکائیلی، مسئول سازمان بسیج هنرمندان فارس نیز در ابتدای این جلسه با تشریح انجمن‌های ده گانه بسیج هنرمندان و ظرفیت‌های این سازمان در جهت تعامل با بسیج سازندگی، گفت: با کمک دوستان هنرمند در استان امروز ده انجمن در حوزه عکاسی، نمایشی، شعر، داستان، تعزیه و هنرهای آئینی، خوشنویسی، هنر های تجسمی، صنایع دستی، موسیقی، سرود داریم که هر کدام با ظرفیت هایی که دارند می‌توانند نقش مهمی در فرهنگ سازی گفتمان جهادی در جامع بر عهده بگیرند.

او با اشاره به آمادگی هنرمندان بسیجی جهت کمک به سازمان بسیج سازندگی فارس، گفت: هنرمندان بسیجی استان آمادگی حضور در کنار گروه های جهادی در نقاط مختلف استان، کمک به توانمند سازی و آموزش جهادگران بسیجی در جهت تولید محتوای رسانه‌ای از گروه‌های خود با حداقل امکانات، تهیه و تولیدات فاخر هنری از فعالیت های بسیج سازندگی را دارند و با انعقاد یک تفاهم نامه همکاری با برنامه‌های عملیاتی مشخص بتوانیم در گفتمان سازی جهادی در سطح جامعه کمک کنیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسیج سازندگی فارس گفتمان جهادی ابراز هنر به فرهنگ بسیج سازندگی فارس محرومیت زدایی بسیج هنرمندان سازمان بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۹۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسیج سازندگی، رکنی اساسی در تحقق آرمان‌های نظام در مناطق محروم

متن پیام قناعت استاندار خراسان جنوبی به مناسبت سالروز تشکیل بسیج سازندگی به شرح زیر است:

به نام خدا

"این کارِ اردوهاى هجرت و حرکت عظیم بسیج سازندگى یکى از برکاتش خدمت‌رسانى است که میلیون‌ها نفر از این خدمت شما به صورت مستقیم بهره‌مند می‌شوند". مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی)

بسیج سازندگی، این شجره طیبه‌ای که به فرمان رهبر فرزانه انقلاب اسلامی (حفظه الله) در هفدهم اردیبهشت ماه ۱۳۷۹ بنیان گذاری شده است، در طول این سال ها، همواره منشأ خیرات و برکات فراوانی بوده و به عنوان رکنی اساسی در تحقق سیاست‌ها و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در توسعه مناطق محروم و کم برخوردار، عملکردی درخشان و قابل قبول از خود به جای گذاشته است.

و اینک این نهاد انقلابی با گذشت ۲۴ سال از زمان تأسیس، با بسط و توسعه دامنه وظایف و محور‌های خدمات رسانی خود در زمینه‌های محرومیت زدایی، اقتصاد مقاومتی، حضور در حوادث غیرمترقبه و برپایی اردو‌های جهادی در خدمت به مردم و شتاب بخشیدن به روند اجرای طرح‌های محرومیت زدای نظام مقدس جمهوری اسلامی، سنگ تمام گذاشته است.

همراهی با دستگاه‌های اجرایی در تحقق و تکمیل طرح‌های عمرانی، راه اندازی کارگاه‌های کوچک و زود بازده اقتصاد مقاومتی، احیا و لایروبی قنوات، مرمت راه‌ها در مناطق صعب العبور، انجام برنامه‌های فرهنگی، اعتقادی، تربیتی و تحقق طرح کمک‌های مؤمنانه تنها بخشی از خدمات قابل توجه و تقدیر بسیج سازندگی در خراسان جنوبی است.

بیشتر بخوانید

 ۵۵ نفر از جهادگران برتر بیرجند تجلیل شدند

اینجانب سالروز تأسیس بسیج سازندگی را به همه بسیجیان، جهادگران و کارکنان خدوم، مخلص و همیشه در صحنه بسیج سازندگی در خراسان جنوبی تبریک گفته، از تلاش‌های این عزیزان در زمینه محرومیت زدایی از مناطق مختلف استان قدردانی می‌کنم.

باشد که این عزیزان در ادامه فعالیت‌های خود در عمل به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، تحقق آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی و ایفای وظایف و سیاست‌های دولت مردمی ایران قوی، گام‌های بزرگتر و پر افتخارتری بردارند و با برنامه ریزی برای استفاده هر چه بیشتر از ظرفیت‌های بی نظیر خراسان‌جنوبی در مأموریت‌های محوله، راه‌های رسیدن به توسعه استان را کوتاه‌تر کنند.

جواد قناعت
استاندار خراسان جنوبی

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • سرلشکر سلامی: رفع محرومیت تنها با نیروی انسانی مخلص امکان‌پذیر است
  • رفع محرومیت تنها با عمل انقلابی امکان پذیر است
  • باقری: گروه‌های جهادی بسیج مایه فخر کشور هستند
  • بسیج سازندگی، رکنی اساسی در تحقق آرمان‌های نظام در مناطق محروم
  • ۱۷ اردیبهشت‌ماه سالروز تشکیل بسیج سازندگی
  • رفع محرومیت تنها با روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • رفع محرومیت با تفکر و روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • سرلشکرسلامی: رفع محرومیت تنها با تفکر و روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • رفع محرومیت تنها با روحیه جهادی و عمل انقلابی امکان‌پذیر است
  • محرومیت زدایی از چهره فارس با اجرای بیش از هزار برنامه جهادی