Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان با حضور مدیرعامل شرکت گهرزمین و مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان، تعداد 400 دستگاه تبلت به دانش آموزان کم برخوردار پایه دوازدهم جنوب استان کرمان اهدا شد.

"احمد اسکندری نسب" مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان امروز نهم بهمن ماه در این مراسم که در محل مسجد جامع شهر منوجان برگزار شد، گفت: از آنجاییکه همواره آموزش و پرورش به عنوان لازمه توسعه و پیشرفت است، در راستای تحقق این مهم باید در امر آموزش به صورت زیربنای عمران و آبادانی و به صورت مشارکتی عمل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اهدای 400 دستگاه تبلت به دانش آموزان کم برخوردار شهرستان های منوجان، رودبار جنوب، کهنوج و فاریاب در حمایت از دانش آموزان با استعداد گام بزرگی است. 

اسکندری نسب رسالت آموزش و پرورش را در امر تعلیم و تربیت و پرورش مدیران در سطح کشور خطیر عنوان کرد و افزود: جهت تحقق این مهم همه باید به آموزش و پرورش کمک کنند زیرا آموزش صحیح زیربنای توسعه یافتگی است. 

وی از فعالیت آموزشی ۷۱۰ مدرسه با جمعیت کمتر از ۱۰ دانش آموز درسطح استان کرمان خبرداد که بیشترین این آمار در جنوب کرمان واقع شده و اظهار کرد : پرچم جمهوری اسلامی ایران در دورافتاده ترین منطقه استان کرمان با دو دانش آموز بر فراز مدارس برافراشته است. 

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان تدوین اطلس دسترسی دانش آموزان به آموزش  را از راهبردهای هدفمند در امر آموزش دانست و گفت: بر نحوه آموزش مجازی دانش آموزان به صورت خانواده محور نظارت و با جدیت در هدایت متوازن رشته های تحصیلی دانش آموزان پایه نهم براساس نیاز کشور و بازار کار اولویت بندی می شود. 

اسکندری نسب سه رکن اصلی آموزش را معلم، دانش آموز و خانواده عنوان کرد و افزود: در زمینه توانمندسازیِ فرهنگیان، دانش آموزان و خانواده ها در زمینه های مختلف با همکاری شرکت سنگ آهن گهر زمین آموزش های زیربنایی مدنظر است. 

وی از احدات 720 باب مدرسه در استان کرمان در سه سال اخیر خبر داد و افزود: بیش از ۸۰ درصد این مدارس توسط، خیرین، معین ها و بنگاه های اقتصادی احدات شده اند. 

اسکندری نسب با تقدیر از فداکاری فرهنگیان در دوران کرونا از تامین زیرساخت کمک آموزشی نیز ابراز رضایت کرد و گفت: تاکنون 3912 دستگاه تبلت برای دانش آموزان کم برخوردار استان کرمان با مشارکت خیرین، بنگاه های اقتصادی و معادن استان  تامین شده است. 

وی از تهیه و اهدای بیش از 8000 دستگاه تبلت دیگر بین دانش آموزان استان کرمان خبرداد و گفت:  بیش از ۸۵ هزار دانش آموز در سطح استان کرمان فاقد ابزار هوشمند جهت دسترسی به آموزش مجازی هستند که با توجه به وسعت استان و مدارس روستایی و دانش‌آموزان محروم در مناطق حاشیه شهر، نیاز به کمک و مساعدت بیشتری از سوی خیرین، بنگاه های اقتصادی و معادن استان در این زمینه وجود دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از توجه اثربخش شرکت سنگ آهن گهر زمین به آموزش و پرورش تقدیر کرد و افزود: برگزاری کلاس های مجازی کنکور در شهرستان های جنوبی و شرقی استان کرمان با حمایت این شرکت و با حضور اساتید با تجربه‌ در دستور کار است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها اهدای تبلت آموزش و پرورش استان کرمان دانش آموزان کم برخوردار اسکندری نسب دستگاه تبلت دانش آموز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۹۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۸۵ میلیارد تومانی خیران و دولت به حوزه آموزش و پرورش بردسکن

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، علی اکبر چراغیان در جمع نمازگزاران جمعه بردسکن از برگزاری بیش از ۴۰ عنوان برنامه در طول این هفته خبر داد و افزود:  آموزش و پرورش بردسکن در حوزه پرورشی از جمله اقامه نماز در مدارس یکی از شهرستان‌های برتر در استان انتخاب شده است و طرح سه‌شنبه‌های معنوی هر هفته با حضور امام جمعه و تعدادی از روسای ادارات در یکی از مدارس برگزار می‌شود. 

مدیر آموزش و پرورش بردسکن از راه‌اندازی مهد الرضا برای آموزش قرآن در رده سنی زیر۶ سال خبر داد و افزود : در همین راستا نیز توانسته ایم بیش از ۶۰ مربی قرآن  در شهرستان تربیت کنیم.
 وی به طرح قاضی در مدارس اشاره کرد و افزود : با اجرای این طرح که با مشارکت دادگستری و مشاوران اجرا می‌شود باعث شده است بسیاری از آسیب‌های اجتماعی در بین دانش آموزان و والدین کاهش پیدا کند.

مدیر آموزش و پرورش بردسکن وضعیت آموزشی دانش آموزان را مطلوب ارزیابی کرد و افزود :  ۱۵ درصد قبولی دانش آموزان در مقطع‌های  مختلف تحصیلی نسبت به سال تحصیلی گذشته  افزایش پیدا کرده است که از این لحاظ آموزش و پرورش شهرستان بردسکن جز  ۱۰ نواحی آموزش و پرورش در سطح استان می‌باشد. 

دیگر خبرها

  • بهره برداری از ۵۰۰ مدرسه نیمه تمام استان کرمان طی ۲ سال
  • کمک ۸۵ میلیارد تومانی خیران و دولت به حوزه آموزش و پرورش بردسکن
  • حدود ۳ هزار نفر جذب آموزش و پرورش البرز می شوند
  • امسال ۱۰۵ هزار معلم جذب آموزش وپرورش می‌شوند
  • ‌۱۰۵ هزار معلم جدید جذب آموزش و پرورش خواهند شد‌
  • تجلیل از دانش آموزان برتر یزدی
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان شیراز آغاز شد
  • جشنواره «صدای پای خورشید» در همدان
  • آموزش و پرورش محوری‌ترین دستگاه در شکل‌گیری هویت نسلی است
  • ۴۳ هزار معلم آموزش دانش‌آموزان استان کرمان را به‌عهده دارند