Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: با تشکیل 60 جلسه ستاد استانی کرونا تاکنون 863 مصوبه داشته ایم که با همکاری دستگاههای اجرایی و مردم بیش از 90 درصد آن اجرایی شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ جلسه شورای اداری استان قزوین روز پنجشنبه با حضور سحر تاجبخش معاون وزیر و رئیس سازمان هواشناسی کشور، استاندار، نماینده تاکستان در مجلس شورای اسلامی و مدیران دستگاههای اجرایی در استانداری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیمان نامدار در این جلسه اظهارداشت: با اقدامات انجام شده و همکاری مردم و اصناف خوشبختانه از وضعیت نسبتا پایداری برخورداریم و در 5 روز گذشته هیچ بیمار فوتی ناشی از کرونا نداشتیم و امیدواریم با تداوم اجرای طرح شهید سلیمانی بتوانیم روند بیماری را کاهش دهیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین تصریح کرد: میانگین سنی جمعیت در استان بالاست و به دلیل تراکم جمعیت و قرار گرفتن در مسیر 11 استان کشور، شرایط خاصی داریم و همچنان باید مراقبتها را بیشتر کنیم.

نامدار اظهارداشت: قزوین یک استان کارگری است و این گروه نیز در معرض تهدید جدی بیماری هستند و به دلیل تردد سفرها همواره در معرض آسیب و افزایش بیماری قرار داریم و اگر مردم تهدید ویروس را جدی نگیرند شرایط می تواند تغییر کند.

وی گفت: در استان یک چرخه پدافند زیستی تعریف کردیم و در حال حاضر در چرخه 9 هستیم که باید به چرخه ۱۰ برسیم و همه برنامه های سلامت در این راستا تعریف شده است.

 نامدار یادآورشد: ساختار مدیریتی را بر اساس ضوابط تعیین شده دنبال کرده ایم و کمیته های متناظری تشکیل شد و از آبان ماه قرارگاه عملیاتی کرونا هم فعالیت خود را آغاز کرد و با این کار تحولی در ستادهای ملی و استانی ایجاد شده است.

اجرای 90 درصد مصوبات ستاد کرونا در استان 

وی افزود: با تشکیل 60 جلسه ستاد استانی کرونا، تاکنون ۸۶۳ مصوبه داشته ایم که با همکاری دستگاههای اجرایی و مردم بیش از 90 درصد آن را اجرایی کرده ایم.

نامدار در خصوص آخرین وضعیت بیماری کرونا در استان اظهار داشت: در بیست و چهار ساعت گذشته 34 بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستانهای استان بستری شده و تحت درمان قرار گرفتند.

وی افزود: خوشبختانه در 24 ساعت گذشته، هیچ مورد فوتی با تشخیص کرونا در استان ثبت نشده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین بیان کرد:موارد قطعی ابتلا به بیماری کرونا در استان 88 نفر بوده و بیماران بدحال هم 22 نفر گزارش شده است.

نامدار تصریح کرد: در حال حاضر 179 بیمار کرونایی در استان قزوین بستری هستند و 21 بیمار نیز پس از بهبودی از بیمارستانها ترخیص شده اند.

وی گفت: از ابتدای انتشار ویروس کرونا تاکنون 16 هزار و 980 نفر در بیمارستانهای استان بستری شده و تحت مداوا قرار گرفته اند و تعداد فوتی ها نیز به یک هزار و 268 نفر رسیده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرونا در استان استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۰۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌مندی ۱۱۶۳ واحد تولیدی همدان از مصوبات ستاد تسهیل استان

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا قاسمی‌فرزاد صبح امروز در دومین جلسه‌ی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان در سال‌جاری گفت: در سال ۱۴۰۲ با برگزاری ۹۶ جلسه‌ی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان و به همت دولت مردمی و انقلابی ایران قوی یک‌هزار و ۱۶۳ واحد تولیدی در بخش‌های مختلف از مصوبات این ستاد برخوردار شدند و بیش از ۹۰ درصد مصوبات نیز تاکنون به مرحله اجرا رسیده است.

وی ادامه داد: در دومین جلسه‌ی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سه پرونده مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

قاسمی‌فرزاد افزود: دو پرونده درخواست امهال در پرداخت بدهی تسهیلات بانکی را داشتند که مقرر شد در فرصت مناسب بدهی بانکی را تسویه کنند.

وی گفت: یک پرونده مربوط به بازبینی فنی و تعمیرات اساسی واحد تولیدی اسید بود که برای این اقدام نیاز به سوخت جایگزین داشت و مصوب گردید سوخت جایگزین تحویل این واحد تولیدی گردد.

استاندار همدان بیان کرد: در سال ۱۴۰۲ در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان ۹۶ جلسه شامل ۴۵ جلسه‌ی اصلی و ۵۱ جلسه فرعی برگزار شد.

کد خبر 6086310

دیگر خبرها

  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • کارگروه اقتصاد دریامحور هنوز خروجی عملیاتی نداشته است
  • مدیران ارتباط خود با مردم را تقویت کنند
  • مصوبات شورای ترافیک کنگان عملیاتی شود
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • مبادلات گمرکی آذربایجان شرقی ۱۱.۱۵ درصد افزایش یافت
  • کسب رتبه هفت کشوری گمرکات آذربایجان شرقی در مبادلات تجاری
  • بهره‌مندی ۱۱۶۳ واحد تولیدی همدان از مصوبات ستاد تسهیل استان
  • مصوبات مهم سفر رئیس جمهور به لرستان عملیاتی نشده است
  • مصوبات مهم سفر رئیس جمهور به لرستان عملیاتی نشد