Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@20:27:44 GMT

مدرسه ۹ کلاسه در شاهین شهر افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۳۰۹۰۶

مدرسه ۹ کلاسه در شاهین شهر افتتاح شد

به گزارش خبرنگار ایمنا، ظهر امروز در آئینی با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، مدرسه ۹ کلاسه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در مسکن مهر شاهین‌شهر افتتاح شد.

این مدرسه در فضای افزون بر ۳ هزار متر مساحت و یک هزار ۱۷۶ متر مربع زیربنا در دو طبقه با مشارکت‌های یک سوم راه و شهرسازی و دو سوم نوسازی مدارس با هزینه‌ای افزون بر ۳۰ میلیارد ریال احداث شده و زمین آن از اراضی ملی و توسط راه و شهرسازی تأمین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهرالله رخشانی مهر رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در این آئین با قدردانی از تلاش نماینده شاهین‌شهر و میمه برای حذف هزینه‌های اتصال مدارس خیرساز به آب، برق و گاز در کشور قدردانی کرد و گفت: امسال هم با پیگیری این نماینده پرتلاش برای تکمیل مدارس نیمه کاره در مسکن مهر ۲۰ میلیارد ریال به اعتبارات نوسازی در سال ۱۴۰۰ اضافه شده است.

وی افزود: سال آینده تمام مدارس مشارکتی که خیران آن به تعهد خود عمل کرده باشند با تأمین هزینه از نوسازی مدارس تکمیل می‌شود.

کد خبر 471483

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شاهین شهر افتتاح مدرسه مسکن مهر سازمان نوسازي مدارس كشور اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۰۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خشت‌گذاری مدرسه ۶ کلاسه در محله فیروزآباد اشکذر


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، آیین خشت گذاری دبستان شرف‌الدین فیروزآباد با حضور معاون اقتصادی استاندار، نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس، امام جمعه و فرماندار شهرستان اشکذر و دیگر مدیران شهرستان برگزار شد.


شایان به ذکر است، این قطعه زمین نزدیک به سه هزار متر مربع است و قرار است، یک مدرسه ابتدایی ۶ کلاسه در این مکان ساخته شود.


مقرر شد در سال تحصیلی آینده این مدرسه تکمیل شده و به بهره برداری برسد.

دیگر خبرها

  • نخستین مدرسه هوشمند کودکان استثنایی در شهر جدید سهند افتتاح شد
  • افتتاح همزمان ۷ نیروگاه خورشیدی مدارس در ۶ استان
  • افتتاح هفت نیروگاه خورشیدی در مدارس کشور
  • ۱۰۰ مدرسه خطرآفرین در چهارمحال‌ و بختیاری وجود دارد
  • افتتاح مدرسه خیرساز در منطقه پردیسان قم
  • نیاز چهارمحال و بختیاری به احداث ۱۰۰۰ کلاس درس
  • ۹۵ میلیارد تومان صرف خرید تجهیزات مدارس چهارمحال وبختیاری شد
  • افتتاح همزمان ۱۶ نیروگاه خورشیدی در ۶ استان کشور
  • ساخت ۶۰ درصد پروژ‌های مدرسه‌سازی با مشارکت مردم
  • خشت‌گذاری مدرسه ۶ کلاسه در محله فیروزآباد اشکذر