Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ حجت الاسلام سیدمصطفی مجیدی، مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین در جلسه هم اندیشی و همفکری با حضور امنا امامزاده صالح ابن الحسن(ع) و بقعه متبرکه چهارانبیا(ص) قزوین که با حضور  معاون فرهنگی و اجتماعی و روسای ادارات اوقاف شهرستان قزوین و بهره وری اقتصادی اوقاف و امورخیریه استان قزوین برگزار شد؛ اظهار کرد: حضور و توفیق خدمت به امامزاده و چهار انبیا الهی نعمتی است که خداوند به ما عطا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد : باید از کوچک انگاری در وظایف خود دوری نماییم زیرا به فرمایش حضرت امام روح الله(ره) باید در هرجایی که فعالیت می کنیم آن جا را مرکز عالم بدانیم و اگر وظیفه خود را به درستی انجام ندهیم کار عالم لطمه می بیند.

مجیدی ادامه داد: آنچه حساسیت فعالیت را در اوقاف و امامزادگان دو چندان می کند علاوه بر وجود قوانین و مقرارات قانونی وجود موازین احکام شرعی می باشد لذا باید با عمل خود کاری انقلابی و جهادی و با توجه به حساسیت های موجود انجام دهیم.

او ادامه داد: باید در جذب خیرین و انجام فعالیت ها ، هدفمند و برنامه ریزی شده عمل کنیم و این برنامه ریزی بر محور اهداف انقلاب و نظام باشد.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان قزوین در پایان گفت: رویکرد فعالیت های ما باید دینی انقلابی باشد باید از ابزارهای مختلف هم در راستای این رویکرد استفاده کنیم.

48

کد خبر 1480790

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۱۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگان استان قزوین اجازه شایعه سازی برای مدیران را ندهند

محمدحسین شفیعی‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به تلاش برخی‌ها برای رواج شایعات تغییر مدیران در استان قزوین اظهار کرد: عده‌ای در استان قزوین در تلاش هستند تا برای رسیدن به اهداف و مقاصد خود هرچند وقت شایعاتی را منتشر کنند.

وی با بیان اینکه این رفتار هرچند وقت تکرار می‌شود و اتفاق تازه ای نیست، افزود: اما این افراد باید بدانند این رفتار به نفع استان و مصالح مردم نیست.

این فعال سیاسی ادامه داد: این شایعات و ایجاد این فرعیات به مصلحت استان قزوین و روند رو به رشد و مثبت استان و امورات مردم نیست و بدون شک فضای استان را غبار آلود خواهد کرد.

وی با بیان اینکه برخی مدیران استان قزوین نیز با رفتار خود به این شایعات دامن می‌زنند، ادامه داد: مدیران دولت در استان نیز همچون مشی رئیس دولت و تأکیدات ایشان باید عملکرد جهادی داشته باشند.

شفیعی‌ها با بیان اینکه مردم از برخی رفتارها و کندی انجام امورات در برخی ادارات استان قزوین ناراضی هستند، ادامه داد: در برخی دستگاه‌های استان برای انجام امورات مردم سستی می‌بینیم.

وی اضافه کرد: استاندار باید مدیران فعلی را برای انجام امورات مردم پای کار آورده و اجازه کاهلی و سستی را ندهد و گویا تغییرات مدیریتی که در برخی ادارات استان آغاز شده نیز در همین راستا است.

دبیر حزب موتلفه استان قزوین تاکید کرد: ایجاد بازار شایعات برای مدیران استان نیز فضای خوبی نیست و به نظر می‌رسد یک قوه عاقله در استان باید وجود داشته باشد تا برای مصالح استان تصمیم بگیرد.

وی بیان کرد: از سویی وجود برخی فعالیت‌های رسانه‌ای و مجازی در استان را شاهد هستیم و مدیران نباید اجازه جولان این افراد که کارنامه مشخصی دارند را بدهند.

شفیعی‌ها با تاکید بر اینکه میدان برای شایعه سازان در استان باید تنگ و محدود شود، اضافه کرد: از سوی دیگر شایعات را نباید جدی گرفت و علائمی هم بر تأیید این شایعات نیست.

وی بیان کرد: همه فعالان سیاسی استان باید دقت کنیم در فضای آلوده به شایعات نگاه‌ها متوجه عملکردهای مثبت نخواهد بود و در ایجاد بازار شایعات در توقف روند کار و خدمت رسانی به مردم مؤثر است.

این فعال سیاسی ادامه داد: بزرگان استان نباید با رفتار خود اجازه دهند افراد مسئله دار برای استان و مدیران استان شایعه سازی کرده و در روند خدمت رسانی اختلال ایجاد کنند.

وی در پایان یادآور شد: پرداختن به فرعیات و مسائل بی پایه واساس وقت استان و فرصت خدمتگزاری به مردم را خواهد گرفت.

کد خبر 6100180

دیگر خبرها

  • حسن‌پور: گشت ارشاد مسئولان از اقدامات انقلابی دولت است
  • رویکرد اصلی دولت حل قاعده‌مند مسئله حقوق و دستمزد است
  • بزرگان استان قزوین اجازه شایعه سازی برای مدیران را ندهند
  • رویکرد تربیتی در برنامه‌های تابستانی کانون‌های مساجد اردبیل
  • اطلاعات ۳۳ درصد موقوفات در سامانه GIS ثبت شد
  • اطلاعات ۳۳ درصد موقوفات در سامانه جی آی اس ثبت شد
  • ۷۵۰۰ رقبه اوقاف زنجان در سامانه جی آی اس ثبت شد
  • دشمن تلاش دارد اعتماد مردم به نهادهای دینی را مخدوش کند
  • قبرستان دهخدا تبدیل به پارک می‌شود
  • قبرستان متروکه منطقه دهخدای زنجان تعیین تکلیف می‌شود